![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, best al een tijdje.
En hoewel ik daar vroeger al eens boos over werd (naar volle tevredenheid van Demper natuurlijk) doe ik dat nu niet meer en pak ik hem gewoon op zijn schrijfsels. Daar dient een forum trouwens voor, ik ga me niet verlagen tot het hem lastig vallen met dezelfde onzin als hij zelf doet (didn't read...). Blijkt nu dat dat echt wel effect heeft wat hij wordt daar precies een beetje pissig over (naar volle tevredenheid van mezelf natuurlijk). ![]() ![]()
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn JS fetisj!! Haha!! Enen draad heb ik daar ooit over gestart. That's it. Degene die goesting hebben om uw posts over JS eens te tellen; ga uw gang, maar ze moeten nadien niet komen klagen over hoofdpijn en overwerk! En nu genoeg hierover; ik heb er speciaal voor u nen aparte draad voor opgestart.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wedden dat je nu weer zo'n belachelijk didn't read lol plaatje gaat zoeken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht eerst "zou dat photoshop zijn"? Maar toen bedacht ik me dat -als het photoshop is- het waarschijnlijk de koppen van die metalheads zijn die geshopt zijn want wie wil er nu op graspop gespot worden met Rik Torfs aan zijn zij?
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar ook nog ooit geweest, maar dat is al lang geleden. Onderdeel van een uitwisselingsproject tussen het westen en de USSR
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik ook wel. Maar noem "rappen" a.u.b. niet "muziek". Je kunt net zogoed een kettingzaag beluisteren. Ik weet wel dat in dat "gerap" allerleid boodschappen worden meegegeven en de teksten soms spitsvondig zijn. Maar dat maakt er nog geen muziek van.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 27 juni 2012 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga maar vlug naar Laura Lynn luisteren. Dat is iets voor U. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zonet op de trein naar huis kwam de kaartjescontroleur op: een zwarte met GMM-polsbandjes aan en een grote zelfklever van Devildriver op zijn draagbare biljettenautomaat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze werken nie allemaal bij infrabel!
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand heeft een morele plicht om van rappen en al evenmin van heavy metal-lawaai te houden. Mag het even?
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen zoals jij wonen normaal onder een steen, en komen gemiddeld 2 keer per jaar van onder die steen om anderen terecht te wijzen. Laatst gewijzigd door giserke : 27 juni 2012 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |