![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zoek mensen om te werken !!!!!!!!!!!!!!!!! en ik ben al heel content als er 5 afspreken om te komen en als er 2 komen van opdagen . maar 150 gebakken lucht zeikerkes , ja dat krijg je natuurlijk bij elkaar en haal daar maar de grootste zeikert uit . dan moet ge al de kwalificatie van C2C hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]()
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Kan best zijn. Ik ben geen taalpurist dus ik val daar niet over. De CV kan nog zo goed geschreven zijn, niets zegt dat die persoon deze zelf heeft geschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() c2c voor welke functies screen je dan als ik mag vragen?
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen bewust dit criterium gebruiken of onbewust.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jij kijkt dus neer op bepaalde jobs ?
![]() |
#149 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat als hij zegt "ik rekruteer boerkes" hij het heeft over een functie. Als ik het goed begrepen heb, rekruteert hij dus landarbeiders.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kijk vooral naar motivatie, ervaring, opleiding en logica in de CV en begeleidende mail. Eén of 2 schrijf-foutjes is storend en duidt op een mogelijk gebrek aan motivatie, maar weerhoudt mij niet voor een uitnodiging voor een gesprek.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
Wij zoeken mensen die kennis hebben van: -logistiek -marketing -financieel management -en vooral: projectontwikkeling (in de specifieke zin van het bedenken en uitwerken van creatieve projecten in de milieu-sector) Voor de rest recruteren wij aan de lopende band chauffeurs en technici met een brede kennis van al wat draait en maait (generators, bosmaaiers, rototillers enzo). Dus niks overdreven.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat ben jij het liefst ? Ik eerlijk !!! wie berijpt wie nu niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hij sprak eerder over zijn laservaring. Ik neem aan dat hij ploegleider in een lasbedrijf is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Neen, want wat ik schrijf is de waarheid. Ik spendeer zowat de helft van mijn professioneel leven buiten, om met mijn handen groenten en granen van het veld naar de markt te krijgen.
Ik ga er prat op dat ik alles doe wat mijn medewerkers moeten doen. Ik werk samen met ze, en wil me vooral niet boven hen verheffen. Ze vinden dat wel nogal ambetant, want graag hadden ze in mij een echte blanke baas gezien, die zoals onze koloniale voorouders alleen commandeert. Ik spendeer dus ook veel van mijn tijd in het uitleggen van het nut van een andere management-techniek. Ik heb zelfs 4 jaar bij de vuilkar in België gewerkt (wel als vakantiejob, maar toch telkens een maand) en een jaar lang vuilbakken in Kinshasa onderzocht. Ik ben dus niet vies van zelfs de meest vieze handenarbeid. Maar ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
![]() Citaat:
Een CV vol spelfouten en taalfouten oogt slordig en niet serieus. De effectieve kennis wordt gepeild na het selecteren of niet van de CV.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw briefje kan je laten controleren door iemand anders . en dus lichtelijk fraaier laten ogen dan U bent . ALs ik een las of soldering moet doen , dan moet die juist zijn , en de voorbereiding en de uitvoering en de nazorg , en daar moet geen andere peroon nog een kakske boven op komen doen want ik heb een daad verricht die definitief is , en niet te verbeteren valt . Vandaar dat ik werkmensen veel bekwamer en superieurder vind en dat er er meer respect voor heb dan voor een papieren lul die niets van zichzelf in de schaal kan leggen zonder dat het door 5 colega's verbeterd is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Zeg eens, als een verkoper een presentatie aan een klant laat nakijken op taalfouten, is die verkoper dan een bedrieger?
|
![]() |
![]() |