![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch wel vreemd dat al die sociale en solidaire weldoeners zich moeten beroepen op manu militari technieken om de rest van hun grote gelijk en van de weldaden van hun systeem te overtuigen...Niet? Citaat:
As you say, mensen zijn niet gelijk. Het eindresultaat hoeft dan ook niet gelijk te zijn, in spite off all egalitarian bullshit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dit programma werkelijkheid wordt stop ik met werken en ga ik ook wat profiteren
![]()
![]() |
#143 |
Burger
|
![]() Al wat ik heb is mijn eigen verdienste, zolang ik maar win kan de rest de boom in; want mij gebeurd niets, alles onder controle en eeuwig gezond. Beter?
Geweld ontkennen is een utopie. Zoals anderen de voordelen genieten van een werkloosheidsuitkering, geniet u van het voordeel van het eigendomsrecht. Toch geef ik u gelijk, men zou burgers moeten toestaan het maatschappelijk contract op te zeggen (onherroepelijk) zonder het land te moeten verlaten. Weg plichten, weg rechten, u bent vrij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan er mij iets gebeuren? Sure. Verwacht ik dat wie dan ook daar voor opdraait? Nee, hoegenaamd niet. Waarom zou ik verder ook maar iets moeten geven om de rest? Mijn gezin, familie, naasten, dat die belangrijk zijn, dat spreektvoor zich. En die krijgen dan ook alles wat ze nog maar nodig kunnen hebben (moest iedereen dat al doen,'t zou er almooier uitzien). Wat zou ik verder dan nog moeten geven om nobele onbekenden die ook geen fuck om mij geven? Citaat:
Dat moeten gebruiken om je systeem te verdedigen, toont hoogstens aan hoe beroerd het gesteld is met je systeem. Als je je systeem alleen kan handhaven door zij die er voordeel uithalen manu militari en onder bedreiging van geweld, zij die netto het systeem moeten financieren te forceren, dan kan het eens geen kwaad om over je systeem na te denken. Noch de Sovjets, noch de DDR, noch enig ander paradijs achter het ijzeren gordijn, is er in het verleden ver mee gekomen. Landen als Cuba tonen vandaag nog steeds aan hoe ver ze ermee komen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien zou ik dan minder een vertrek overwegen. Al hoop ik dat u de volledige impact ervan beseft. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||||
Banneling
|
![]() Flutargument. Goed om toch maar niks beter te moeten geven, maar ook niet meer dan dat.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Escalatie? Jazeker! En met plezier! ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |