![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links zou dan moeten toegeven dat de meeste asielzoekers enkel naar hier komen om te profiteren van onze sociale zekerheid en misbruik maken van de mensenrechten. Links zou dan moeten toegeven dat er ook aan solidariteit en menselijkheid grenzen zijn. En dit kunnen ze niet, want dan brengen ze heel hun eigen politiek in Belgie in gevaar. Want dan moeten ze ook erkennen dat er grenzen zijn aan de solidariteit tussen Vlaanderen, Wallonie en Brussel. Vergeet ook niet dat veel linkse Belgen leven van een staatsinkomen en dus van de verplichte solidariteit tussen werknemers uit de privé en instellingen zoals Samu Social, waar de directrice van Samu Social een bruto jaarloon van 192.705 euro opstrijkt en dan nog in een woning van het OCMW is gehuisvestigd. Dit soort mensen is naar de buitenwereld links en zal alles in het werk stellen om zijn veel te hoge verloning te behouden en de eerste eis daarvoor is problemen met en rond asielzoekers, de bevolkingsgroep die zij gebruiken om geld van de burgers op te kunnen eisen. Het gedrag van links is dus zuiver zelfbehoud. Moesten zij echt moeten werken en een voor de gemeenschap echte rendabele job uitvoeren, ze zouden niet gaan betogen en het niet pikken dat er verkrachtingen en moorden plaats vinden. Ze zouden zelfs eisen dat de politie hard optreed tegen deze bevolkingsgroep en hen op hardhandige manier het land uitzet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Beste mensen in dit debat , Om te beginnen moet je al één ding weten .
Wanneer je een debat start met een degelijk uitgesproken opening titel dan laat je al heel weinig ruimte over voor een open debat ." Belgicisten " lijkt wel een bij uitstek verwerpelijke bijklank te hebben voor mensen die wel nog van België houden of zich Belg voelen . en dus start U niet neutraal . Ik ben een Vlaming , een Belg , een Europeaan , een wereldburger , en geen marsmannetje . dat zijn feiten , en zo voel ik me ook . Het is dan ook onrealistisch om daar iets van tussen te knippen . Dus ik ben een Belg , wat niet weglaat dat ik Vlaanderen een warm hart toedraag en Vlaanderen wil beschermen en leefbaar wil houden . Dus als Vlaanderen wil leefbaar blijven zou dit wel eens een oproep op zijn plaats kunnen zijn om de bekrompen geest van Vlaamse separatisten te smeken hun energie te stoppen in positieve en constructieve samenleving ipv afbraak . Vaak lees ik in sommige boodschappen dat racisme een verwerpelijk iets is , maar U Belg voelen blijkt dan even verwerpelijk voor Vlaamse Nationalisten , is dat geen tegenstelling? |
![]() |
![]() |