![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
- Ik vertelde dat ik hem van diefstal heb verdacht maar niet kon bewijzen dus dat was een officieuze mededeling (is voor een potentiële werkgever genoeg om zijn sollicitatie verticaal te klasseren). Citaat:
![]() Ik herken er een persoon in die ik ken. > Nu maak je mij echt benieuwd. Wie weet kennen wij elkaar? En dat er nog mensen zijn die dezelfde gedachten hebben > Moet ik enkele pagina's namen opschrijven ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondernemerke, ben jij de neef van Gordon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wie is Gordon? Neen dus.
Ach ik ben in België niet meer of minder dan enkele tienduizenden zelfstandigen die enkel als doel hebben om zoveel mogelijk geld op rekeningen te krijgen en liefst ver weg van de fiscus. En elk middel heiligt dit doel. Alleen heb ik dit jaar zware knopen moeten doorhakken en moeten kiezen : - alles in faling laten gaan en waarschijnlijk moeten verdwijnen. - alles kunnen verkopen wat een godsgeschenk was en eveneens verdwijnen. Sowieso is het een volledige breuk met alles hier in België en zal ik hier enkel nog komen als het echt moet. Dus niet voor een feest of begrafenis of wat dan ook. En het is hier toch anoniem, ik bezit hier niets meer, heb enkel nog een gewone zichtrekening en ben binnen een paar dagen toch weg dus ik kan zeggen dat al die jaren gevoelens uitzetten en er tegen 200 in 't uur ervoor te gaan vruchten heeft gegeven. Wat heeft mij dit gekost : veel, heel veel vriendschappen, heel veel messen in de rug maar nog meer messen in ruggen moeten steken, veel paranoïde gevoel, veel weggesmeten geld, slapeloze nachten, stress dat bijna tot hartaanvallen leidde enzovoort. Maar ook vele jaren baden in luxe, feesten, mooie vrouwen, sportwagens enzovoort. Eind 2013 sla ik een bladzijde in mijn leven om en ga vele duizenden kilometers hier vandaan een compleet nieuw leven opbouwen. Werken als het nog echt moet en voor de levensstandaard vol te kunnen houden, veel meer van het leven genieten, misschien meer gaan reizen en hobby's zoeken ... Dit forum was zoals nog enkele andere forums en zaken een leuke manier om alles even van je af te schrijven. Helaas kan je niet alles schrijven en is het maar het topje van de berg. Maar vandaag hier veel besproken en binnen een paar dagen niet meer gekend en geweten. En ondanks de vele PM's van andere forumleden geef ik geen identiteiten en info. Ieder denkt er het zijne van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ge woont toevallig niet in Maaskantje?
Toevallig ook niet te zien hier? http://www.youtube.com/watch?v=3tKSXp3sebc |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u eens uit uw fiscalisten ivoren toren moet komen en eens goed moet rondkijken. De grote meerderheid van de mensen heeft van spaar- en beleggingsproducten geen kaas gegeten. Die kennen daar niks van. De grote meerderheid van die mensen vertrouwt hun bankier. Nog steeds. Mag dat nog, iemand vertrouwen? Mogen we nog vermoeden dat iedereen ter goeder trouw is? Bankiers worden aangemoedigd om de rommel te verkopen die de hoofdzetel hun zegt dat ze aan de cliënten moeten verkopen. "Ha mijnheer, hier zie, een interessant beleggingsfonds van ons eigen. Zeker kopen, brengt veel meer op dan een boekske en geen enkel risico." U en ik zullen die vent wandelen sturen, de meeste mensen helaas niet. Want die geloven die verkoper. Die gaan er, te goeder trouw, van uit dat die andere ook te goeder trouw is. En misschien is dat zelfs zo! Heeft u bankbedienden al eens goed bekeken? Altijd anderen en altijd jong en goedkoop. Die sukkelaars weten de helft van de tijd zelf niet wat ze verkopen. Stel eens een paar gerichte vragen aan zo'n loketbediende en hij moet zijne chef al gaan roepen omdat het nier meer gaat. Het is onredelijk te zeggen "ze wisten dat toch!" Die mensen wisten dat niet. Hadden ze het moeten weten? In alle redelijkheid? Neen, godverdomme. Dit is al even onredelijk als van elke Belg te verwachten dat hij de wet kent in een land waarin elke dag het Belgisch Staatsblad en alle rechtspraak en rechtsleer lezen langer dan een dag duurt. Wanneer u een fiscale constructie aanbeveelt, dan zal u daar veel uitleg aan geven en uw cliënten goed voorlichten. Cliënten die een fiscalist nodig hebben, zijn doorgaans zelf al iets slimmer dan de gemiddelde medeburger. Die mensen krijgen goed advies. Als er een risico is, zal u hen dat goed zeggen en in vette onderstreepte letters in uw advies schrijven. Meer als ene keer. U mag dat niet vergelijken met jan en alleman die één of ander product wordt aangesmeerd door een brave bediende die zelf amper snapt waarmee hij bezig is. Die mensen zijn bedrogen. Men heeft misbruik gemaakt van hun onkunde. Wat u zegt, is wat men vaak hoort wanneer iemand opgelicht is. "Wa nen domme kloot loopt daar nu in!" Dat de oplichter een stuk crapuul is die zijn slachtoffers weet uit te kiezen, daar gaat men aan voorbij. Slachtoffer wordt dader. Bullshit. Wat wel onredelijk is, en daar zijn we het wel over eens, is verwachten dat de gemeenschap daarvoor opdraait. De bank moet daar maar voor opdraaien. En als die failliet is, tja, dan is dat maar zo. En als die bank niet meer of niet minder is dan een instituut voor zakkenvullerij van politieke creaturen van een bepaalde signatuur, dan moeten die daarvoor electoraal afgemaakt worden. Het was hun bank, door hen bestuurd en waar zij hun zakken vulden, die de schuldige is. Hun oplossing is de belastingbetaler ervoor laten opdraaien. De vuile klootzakken. En dan aan de gedupeerden zeggen dat ze hen niet in de steek hebben gelaten. Walgelijk. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 12 december 2013 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat hebben we aan een genie dat in een zetel zit te gniffelen hoe intellectueel superieur hij wel is. Dat is al even waardeloos als brave goedgelovige zielen. Misschien zelfs nog waardelozer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het kalotengenetica ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten eerste ben ik, sinds vrij recent eigenlijk, niet langer een voorstander van het opnemen voor het volk. Maar dat is een andere discussie. Ten tweede heb ik mijn argumenten hier uiteengezet: het gaat om vertrouwen in de grote meneren. In plaats van een elitaristisch-egalitair buikgevoelreflex te hanteren waarin jij automatisch alles wat elitair oogt aanvalt, zou je dat beter lezen. Wanneer men elke keer wanneer het "volk" weer misstapjes maakt in de bres springt voor het "volk", dan zal het "volk" dit gewoon worden. Ze zijn niet zo slim, zoals jij het zegt. Zij gaan het gewoon worden, zoals zij het nu al zijn. Een paar venijnige stoten, en zij zullen het hopelijk afleren om de deftige heren in pak te vertrouwen. En twee keer nadenken voor zij iets doen. Laatst gewijzigd door six : 12 december 2013 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Ik kan nog meer argumenten aanhalen hoor, Dakeyras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen geld voor mij, geen stem: prachtig, de democratie aan het werk.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nogal een gebrekkige voorstelling van het doelbewuste bedrog van het ACW.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt toch begrepen dat ik het heb over een redelijk aantal tientallen jaren geleden, toen er bijv. nog mensen waren die niet konden lezen en schrijven, en er nog, en we weten dat dat misplaatst was, vertrouwen was in diegenen die 'gestudeerd' hadden ? En als je denkt dat enkel kaloten die 'aandelen' gekocht hebben....
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om van het OCMW te kunnen leven moet je ergens gedomicilieerd zijn. Dat kan niet in een kraakpand.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |