![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
- een knoop in uwe piet leggen zodat je niet meer kan pissen & neuken - een stop in uw kont ( met een slot op ) zodat je niet meer kunt kakken - een strop rond uw hals die men kan aanspannen om u het ademen te bemoeilijken - mond toenaaien zodat je niet meer kunt eten - poot afkappen zodat je niet meer kunt stappen Enz enz Laatst gewijzigd door meneer : 28 maart 2014 om 11:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In deze maatschappij iemand zijn rijbewijs afpakken kan hem zijn werk doen verliezen. Geen werk = geen centen= geen alimentatiegeld. Want van een lage werkloosheidsuitkering kan niets afgeroomd worden, van leefloon nog minder...Snap je ? Dat de staat rechtstreeks beslag legt op een deel van hun loon , als ze één hebben , maar niet die mannen werkloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een gescheiden vader die tot de bedelstaf veroordeeld is, terwijl de moeder schoon weer speelt met zijn centen, en met een andere vent in bed ligt, dat kan ook niet ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe ga je die gevallen bestuderen als nu 't gerecht al scheefloopt?
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij wil wippen, OK, maar dan moet hij de jong erbij pakken. ![]() Geen bezoeksrecht = geen onderhoudsgeld, d�*t zou al moeten vaststaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb zoiets gelezen van in de USA, waar gelijk wie een DNA-test kan laten uitvoeren. In België weet ik niet hoe dat zit... Een man, een vrouw , drie kinderen, tien jaar huwelijk. Ze gaan scheiden, en vrouw vraagt onderhoudsgeld. De vader, die sterke twijfels had betreffende het laatste kind, beslist om DNA test te laten uitvoeren, en, denkt hij, nu ik toch bezig ben, dan maar ineens van alle drie de kinderen... Resultaat:...Geen één kind was van hem ! ![]() Waarop de rechter beslist heeft dat hij geen enkele dollar onderhoudsgeld te betalen had. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 28 maart 2014 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En trekt ze onderhoudsgeld van haar ex, om eens goed te genieten ( van het leven ). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() En dan verschieten ze dat de mensen geen kinderen meer maken tegenwoordig..." Vergrijzing " klaagt men dan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die nieuwkomer betaalt immers een deel van de huur & boodschappen ?! Men kan toch niet verwachten dat de vader ( of moeder in sommige zeldzame gevallen ) die onderhoudsgeld betaalt ook zijn vervanger moet onderhouden ? Laatst gewijzigd door meneer : 28 maart 2014 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag die gescheiden vader dan ook niet met een andere vrouw het bed delen? Of geldt dat enkel indien de kinderen bij hem wonen en zijn vrouw alimentatie voor de kinderen betaalt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2014 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als jouw draagkracht groter wordt omdat je samenwoont of hertrouwt, terwijl hij onvrijwillig werkloos wordt, waar haal jij dan de pretentie vandaan om een 'win for life' te eisen? En ja, in het omgekeerde geval is het logisch om de alimentatie te verhogen. Hij is en blijft de vader van je kinderen, uiteraard. Dat geeft hem het recht om ook in praktijk vader te zijn (bezoekrecht of -beter- co-ouderschap). En de plicht om verantwoordelijk te zijn voor zijn kinderen. Maar 'verantwoordelijk zijn' is niet hetzelfde als willens nillens, wat er verder ook gebeurt in jullie levens, elke maand hetzelfde bedrag neertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waaruit besluit U dat indien ik met iemand de lakens deel (of de woning deel) ik daardoor automatisch ook die persoon zijn kapitaal zal delen? Waarom is die toevallige persoon dan ineens ook verantwoordelijk voor de kinderen die ik met iemand anders heb? Een Win for Life? Ben je helemaal mesjogge? Het onderhoudsgeld dat voor de kinderen wordt uitgesproken dekt nog niet half de nodige kosten of inspanningen die er moeten geleverd worden. Of U vindt het normaal dat ik gratis de poets, de strijk, het koken, het winkelen voor eten, het winkelen voor kleding, de verschillende schoolkosten en kledingkosten op mij ga nemen, terwijl vader een scheet betaalt �* rato van 150 euro per maand? Enig idee hoeveel een huishoudster kost per maand? Nogmaals: het betalen van alimentatie heeft NIKS NIKS NIKS NIKS (begrepen?) te maken met het bezoekrecht, co-ouderschap en/of bilocatie. ik heb ook geen enkel probleem met bezoekrecht of dergelijke. Maar dat het onderhoudsgeld voor zijn kinderen zou moeten zakken omdat IK een relatie heb met een lotto-winnaar is nu toch wel helemaal van de pot gerukt! (en trouwens niet wettelijk: volgens de wet heeft het inkomen van de nieuwe partner niks te maken met de hoogte van het onderhoudsgeld voor de kinderen). Of vindt U het normaal dat een vreemde uw kinderen gaat onderhouden omdat die toevallig samenwoont met de moeder ervan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2014 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |