Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2015, 12:55   #141
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
T'ja.....maar met die koppels is het toch ook maar dikwijls gezeik hoor....er is altijd wel ééntje die het niet bevalt of die het weer wat minder ziet zitten of die net wat woorden had met zijn broer enz....of de kleine had net koorts en hun hoofd staat er niet naar.....ik ken dat wel

En geld kost het altijd...onder swingers moet er ook eerst dikwijls worden getrakteerd....een etentje....een saunaatje.....een parenclub van 60 euro waarvoor je al een uur moet rijden (met geen garantie op leuke seks)

Ik las ooit in het westen koopt men een bos bloemen....in Brazilië ed geeft men het geld van de bos bloemen

En waar gaat het in beide gevallen anders over dan het beleven van fantasmes ?.....en eerlijk gezegd zijn de dames in die exotische oorden toppers in je te doen geloven dat je voor hun niet gewoon een klant bent maar een echte uitzonderlijke vriend.....eigenlijk hebben ze het (meestal) beter met je voor dan die singende dames die ook al wel eens heel arrogante bitches zijn.

En ja goeie seks is goeie seks......en de stielkennis van sommige lichte dametjes is meestal top .....Ik vergelijk het een beetje...je kan je huis laten schilderen door een zwartwerker ( de singende dame) of je kan je huis laten schilderen door een professional....Ik vekies na jaren ervaring met beiden ...de tweede optie

Nu dit gezegd zijnde klopt het helemaal niet dat je in die landen alleen iets kunt beleven met zogezegde hoertjes...dat is helemaal niet waar.Wel is het zo dat veel meisjes op zoek zijn naar een relatie.....een partner.Gewoon seks beleven puur en alleen om de lust is er idd wel minder te vinden voor wat hoort wat

Ook bij swingers gaat het om pure lustbeleving en heeft het niks vandoen met relaties liefde hartstocht enz gewoon lichamelijk genot...de meeste dames in Brazilië Filipijnen Thailand ed...blijven trouwens graag een hele vakantie met je.....de band die je met deze vrouwtjes hebt is meestal veel intenser dan met een singers vrouw die na de seks opstaat en wegwandelt eventueel terug naar haar vaste partner.Op dat vlak vind ik de beleving stukken beter dan met swingers.

Alleszins is wat je in exotische landen beleeft in niks vergelijkbaar met de prostitutie die je kan vinden in Antwerpen......totaal niet hetzelfde

En als een dametje je niet echt leuk vindt zal ze ook niet met je meegaan hoor en indien van wel hoogstens 1 keer.....ze zal er wel altijd iets op vinden om je de laan uit te sturen.

Maar goed....ieder zijn meug...
In beide milieu's zal je goeie en slechte vinden zeker...
Maar ik zal uw raad onthouden.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 12:57   #142
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Je was er dus wel.
Als ze er geweest is, en het niet leuk vond, wil ik wel ees weten wat er misgelopen is ?
Oud 28 juli 2015, 12:59   #143
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
De swing-community is gewoon een weerspiegeling van de gewone maatschappij. Je vindt daar dus allerlei geledingen, van klassebak tot ordinaire en platvloers.

Je hebt er de koppels die geen enkel probleem hebben om een date te krijgen en die het daten an sich ook niet als fundamenteel onderdeel van hun hele zijn beschouwen. Die kunnen gigantisch selectief zijn, en die zijn dat ook.

En je hebt de "hopeloze" koppels, zij voor wie dat een fundamenteel onderdeel is van hun bestaan en voor wie hun weekend om zeep is als ze niet kunnen neuken met een ander. De "doeners" zoals ze zichzelf ook wel durven noemen, omdat swingen voor hen betekent dat je sowieso iets moet doen. Niet zelden ook wappers. Die kruipen inderdaad op alles wat los en vast staat, om toch maar iets te kunnen doen. Vaak terug te vinden in goedkopere clubs die ook single venten toelaten, en op basis van wat wij al gezien en gehoord hebben van Agde, stikt het daar van dit laatste type "swingers". Biiiiiiiiig nono dus.
Ik heb daar al ferm vrouwen tegengekomen. Ga er eerst eens naartoe alvorens een oordeel te geven.
Als ge moogt van uw madam.
Oud 28 juli 2015, 13:45   #144
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
In beide milieu's zal je goeie en slechte vinden zeker...
Maar ik zal uw raad onthouden.
Jij gaat me nog dankbaar zijn.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 13:56   #145
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
De swing-community is gewoon een weerspiegeling van de gewone maatschappij. Je vindt daar dus allerlei geledingen, van klassebak tot ordinaire en platvloers.

Je hebt er de koppels die geen enkel probleem hebben om een date te krijgen en die het daten an sich ook niet als fundamenteel onderdeel van hun hele zijn beschouwen. Die kunnen gigantisch selectief zijn, en die zijn dat ook.

En je hebt de "hopeloze" koppels, zij voor wie dat een fundamenteel onderdeel is van hun bestaan en voor wie hun weekend om zeep is als ze niet kunnen neuken met een ander. De "doeners" zoals ze zichzelf ook wel durven noemen, omdat swingen voor hen betekent dat je sowieso iets moet doen. Niet zelden ook wappers. Die kruipen inderdaad op alles wat los en vast staat, om toch maar iets te kunnen doen. Vaak terug te vinden in goedkopere clubs die ook single venten toelaten, en op basis van wat wij al gezien en gehoord hebben van Agde, stikt het daar van dit laatste type "swingers". Biiiiiiiiig nono dus.
Ik ga hier grotendeels mee akkoord.Er is al een groot verschil tussen de clubs die ieder een min of meer zelfde soort mensen aantrekken.De duurdere clubs die exclusief zijn voorbehouden aan koppels zijn idd van een ander kaliber dan de kleine clubjes waar single mannen welkom zijn.

Ook de infrastructuur ....en vooral de hygiëne zijn niet op alle plaatsen gelijk.

Het is ook normaal dan een koppeltje goed uitziende dertigers met enige opleiding niet direct is geïnteresseerd om een dikbuikige onhygiënische platvloerse vijftiger toe te laten bij hun liefdespel

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juli 2015 om 13:57.
Oud 28 juli 2015, 13:58   #146
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Elders ook niet...
Ook niet op het strand in Blankenberge ?
Oud 28 juli 2015, 14:01   #147
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ga hier grotendeels mee akkoord.Er is al een groot verschil tussen de clubs die ieder een min of meer zelfde soort mensen aantrekken.De duurdere clubs die exclusief zijn voorbehouden aan koppels zijn idd van een ander kaliber dan de kleine clubjes waar single mannen welkom zijn.

Ook de infrastructuur ....en vooral de hygiëne zijn niet op alle plaatsen gelijk.

Het is ook normaal dan een koppeltje goed uitziende dertigers met enige opleiding niet direct is geïnteresseerd om een dikbuikige onhygiënische platvloerse vijftiger toe te laten bij hun liefdespel
Mensen die zulke dingen toelaten, zijn geperverteerde zotten, goed uitziend of niet, opleiding of afleiding.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 14:09   #148
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:

Uiteraard; dat laatste is nogal wiedes

Maar idd; de duurdere, exclusieve clubs zijn van een heel ander kaliber en over het algemeen geldt de "soort trekt soort aan"-mantra voor heel het swinggebeuren.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 14:43   #149
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik ben een magere binnenkort-vijftiger.
Ik heb het meer voorzien op vrouwen van rond de veertig.
Met van die jonge poezen maak ik weinig kans, en dat interresseert mij ook minder. Ga daar maar eens mee naar het restaurant, met zo ééntje van 25, en dan komt die kelner, die even oud is als zij, in haar décolleté loeren, en vraagt " en voor uw dochter mijnheer ? " met een hypocriete glimlach...
Dan zijn we weer weg voor ambras in die tent.
Of ga er mee naar een dancing, sleept ze u mee in zo een immense zaal waar iedereen onder xtc staat te huppelen op technomuziek, om zot te worden.
Nee, geef mij maar een goed verzorgd vrouwtje van rond de veertig, liefst gescheiden, die het klappen van de zweep kent, en er nog goesting in heeft. D�*t zijn de besten. Je moet dan natuurlijk vallen op één die niet liever met jongens van 20 gaat natuurlijk, want zo een trezen lopen er ook veel rond tegenwoordig.
Een degelijke vrouw versieren als je 50 bent, geen miljonair bent, en ook geen Adonis, het is een hele uitdaging.
Dat maakt het spannend.
Oud 28 juli 2015, 15:41   #150
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Alleen schaamteloze , lelijke mannen/vrouwen willen dit. Schaamteloos wordt helaas vaak verward met zelfverzekerdheid

Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....
Het is simpel hoor: het leuke voor die mensen is gewoon dat ze dan nog lelijker mensen tegenkomen waardoor ze opgelucht kunnen ademhalen omdat ze dan denken dat ze zo lelijk nog niet zijn.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 15:46   #151
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met van die jonge poezen maak ik weinig kans, en dat interresseert mij ook minder. Ga daar maar eens mee naar het restaurant, met zo ééntje van 25, en dan komt die kelner, die even oud is als zij, in haar décolleté loeren, en vraagt " en voor uw dochter mijnheer ? " met een hypocriete glimlach...
Of ga er mee naar een dancing, sleept ze u mee in zo een immense zaal waar iedereen onder xtc staat te huppelen op technomuziek, om zot te worden.
Nee, geef mij maar een goed verzorgd vrouwtje van rond de veertig, liefst gescheiden, die het klappen van de zweep kent, en er nog goesting in heeft. D�*t zijn de besten. Je moet dan natuurlijk vallen op één die niet liever met jongens van 20 gaat natuurlijk, want zo een trezen lopen er ook veel rond tegenwoordig.
Een degelijke vrouw versieren als je 50 bent, geen miljonair bent, en ook geen Adonis, het is een hele uitdaging.
Dat maakt het spannend.
Met 20 pinten op moet dat extra uitdagend zijn.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 15:47   #152
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Met 20 pinten op moet dat extra uitdagend zijn.
Soms drink ik er wat minder hé makker.
Jij hebt daar geen gedacht van.
Oud 28 juli 2015, 15:49   #153
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Alleen schaamteloze , lelijke mannen/vrouwen willen dit. Schaamteloos wordt helaas vaak verward met zelfverzekerdheid

Allemaal van die half bejaarde types die een a twee keer in het jaar "zichzelf"" kunnen zijn....
Dit lijkt verdacht veel op gefrustreerde praat van verlegen mannetjes die zichzelf bevredigen...Die zijn dan heel het jaar door zichzelf...
Oud 28 juli 2015, 15:53   #154
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het is simpel hoor: het leuke voor die mensen is gewoon dat ze dan nog lelijker mensen tegenkomen waardoor ze opgelucht kunnen ademhalen omdat ze dan denken dat ze zo lelijk nog niet zijn.
Wat een geruststellend idee als je je zit te vervelen in je saaie woonkamer , nietwaar ?
Blijf vooral in uw confortzone, neem geen risico's.
Als je niks probeert, kun je ook geen blauwtje lopen.
En denk maar dat je een mooie kerel bent, één die er mag wezen !
Oud 28 juli 2015, 15:54   #155
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een geruststellend idee als je je zit te vervelen in je saaie woonkamer , nietwaar ?
Blijf vooral in uw confortzone, neem geen risico's.
Als je niks probeert, kun je ook geen blauwtje lopen.
En denk maar dat je een mooie kerel bent, één die er mag wezen !
Net zoals jij een keyboard-psycholoog bent. Ik geef geen hol om dergelijke 'kampen'. Voor mijn part bespringen ze elkaar daar continu. Zo lang ik er maar niet op moet kijken.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 15:59   #156
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Net zoals jij een keyboard-psycholoog bent. Ik geef geen hol om dergelijke 'kampen'. Voor mijn part bespringen ze elkaar daar continu. Zo lang ik er maar niet op moet kijken.
Gij moogt daar niet binnen man. Wat denkt gij nu wel ?
En ik ben eerder een toog-psycholoog hoor. D�*�*r leer je pas de menselijke psyché kennen. Mensen met een glaasje op laten de maskers vallen.
Oud 28 juli 2015, 21:52   #157
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Mensen die zulke dingen toelaten, zijn geperverteerde zotten, goed uitziend of niet, opleiding of afleiding.
Hartelijk dank voor de nuttige informatie.
Oud 28 juli 2015, 21:54   #158
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
2

mij is het ook opgevallen dat daar zelden fotomodellen en adonissen rondlopen .....
"Ik zou mij daar heel ongemakkelijk voelen"...
???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 21:55   #159
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat maakt het spannend.
hmm dat snap ik toch niet goed hoor .. er zijn er van 25 die er 35/40 uitzien .. en als je bijna 50 bent dan zou je er ook nog fris kunnen uitzien hé, dus volgens mij ben je een verlepte vijftiger als de ober met één van 25 moet vragen of het je dochter is ... re-gotcha! XD!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2015, 21:57   #160
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat maakt het spannend.
Daarin geef ik je gelijk.....jonge 'vrouwen' zijn leuker spontaner en geiler dan jonge 'meisjes'

Maar ook is het waar dat waar vroeger een vrouw van 40 haar pijlen richtte op een man tussen de 40 en 55 dat die nu eerder mikken op iemand tussen 30 en 40.En als ze er beetje goed uitzien vinden ze die nog ook.

Die uitdagingen heb ik wel gehad.....Er gaat ook dikwijls veel tijd en energie nutteloos aan verloren.Een zekere leeftijd wordt de tijd die je nog rest te kort om er nog onzorgvuldig mee om te gaan.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juli 2015 om 22:03.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be