Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2015, 16:23   #141
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
met een grijze walrus op een scooter zitten bedoel je
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:23   #142
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
En by the way aan de ts: een condoom is niet enkel een voorbehoedsmiddel als men buitenhuis gaat flierefluiten, maar een middel voor mannen die het zekere voor het onzekere (oftewel 'ongelukjes') wensen te voorkomen, en anders zoals Marie zegt moeten ze zich maar laten steriliseren .... DUH!
Jij zou beter beton in je kut laten gieten.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:25   #143
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk is het een schande dat anno 2015 er nog mannen zijn die hun partner als een veredelde hoer zien en hun 'ongelukjes' als vuil wensen te dumpen in armoede, pfffff!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:26   #144
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euh het gaat niet over mij btw .... (lol)
Oud 6 september 2015, 16:27   #145
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
met een grijze walrus op een scooter zitten bedoel je
Uw buurvrouw gebruikt de gashendel van elke gemotoriseerde 2wieleer die U zou besturen.
Oud 6 september 2015, 16:28   #146
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Waarom? Bang dat U in de verleiding zou komen uw buurvrouwen te bedriegen?
Oud 6 september 2015, 16:29   #147
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Uw buurvrouw gebruikt de gashendel van elke gemotoriseerde 2wieleer die U zou besturen.
Demper was grappiger.
Veel grappiger.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 september 2015 om 16:29.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:33   #148
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Voor de állerlaatste keer: We hadden dat zo afgesproken, in een deftig gesprek, in alle ernst. Dat kan ze toch zo maar niet uitwissen door een kleine opmerking terwijl we tv. kijken en ik niet aandachtig ben?
Wat dus betekent dat een vrouw haar woord niks waard is, en DAT is het probleem, Marie.
Kijk, gij zijt gewoon in 't zak gezet door de oudste truuk van de geschiedenis. De hoeveelheid vrouwen die mannen erin gelodderd hebben is gigantisch. Dat is nu eenmaal zo. Vrouwen zijn geprogrammeerd om mannen bij hun slurf te nemen ( ) en alle smoesjes zijn daar goed voor. En mannen zijn geprogrammeerd om daarin te trappen. De wereld is nu eenmaal zo.

Citaat:
Nu is het voor u als vrouw te moeilijk om toe te geven dat ze mij dik geflikt heeft. Sorry, maar dan ben ik ook hard en dan moet ze er ook ZELF de gevolgen van dragen als ik edelmoedig voorstel om de kosten te dragen voor een abortus.
Het probleem is dat de wereld zo niet ineen zit, en dat ge gans de maatschappij over uw dak gaat krijgen. Dus vergeet dat maar. Gij zijt gejost, zoals miljoenen mannen voor U. Zij zit zo ineen om U te jossen, en gij zit zo ineen om gejost te worden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:36   #149
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
't is niet dat hij geen kinderen wilde. Hij wilde LATER kinderen om dat hij ze nu nog niet kan betalen. Maar dat is toch geen probleem: als die kleine geboren wordt, kan hij hem in de diepvries steken. 3 minuten ontdooien in de microgolf later, als hij genoeg centen voor ne kleine heeft...
Dan moet hij nu maatregelen nemen, een condoom bv.
Bestaat er geen prikpil voor mannen? Dat is waarschijnlijk de enige oplossing voor mannen die later een kind willen maar die toch altijd vergeten dat er nù ook kinderen kunnen gemaakt worden. Dan moeten ze maar één keer op een jaar een prikske halen. Maar ja, dat zal ook niet pakken want die grote venten hebben allemaal schrik van een klein spuitje!
Oud 6 september 2015, 16:36   #150
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk is het een schande dat anno 2015 er nog mannen zijn die hun partner als een veredelde hoer zien en hun 'ongelukjes' als vuil wensen te dumpen in armoede, pfffff!
Een vrouw die stopt met de pil te nemen en dan nog voortneukt, dat is geen "ongelukje" he. Dat is voorbedachten rade.
Oud 6 september 2015, 16:37   #151
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, gij zijt gewoon in 't zak gezet door de oudste truuk van de geschiedenis. De hoeveelheid vrouwen die mannen erin gelodderd hebben is gigantisch. Dat is nu eenmaal zo. Vrouwen zijn geprogrammeerd om mannen bij hun slurf te nemen ( ) en alle smoesjes zijn daar goed voor. En mannen zijn geprogrammeerd om daarin te trappen. De wereld is nu eenmaal zo.

Het probleem is dat de wereld zo niet ineen zit, en dat ge gans de maatschappij over uw dak gaat krijgen. Dus vergeet dat maar. Gij zijt gejost, zoals miljoenen mannen voor U. Zij zit zo ineen om U te jossen, en gij zit zo ineen om gejost te worden.
En dan moet je weten, negen van de tien is dat joeng nog niet eens van hem, maar van zijn beste vriend.
Oud 6 september 2015, 16:39   #152
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Bestaat er geen prikpil voor mannen? Dat is waarschijnlijk de enige oplossing voor mannen die later een kind willen maar die toch altijd vergeten dat er nù ook kinderen kunnen gemaakt worden. Dan moeten ze maar één keer op een jaar een prikske halen. Maar ja, dat zal ook niet pakken want die grote venten hebben allemaal schrik van een klein spuitje!
Kijk, Lance is een dom kieken geweest, want vertrouwen gehad in een vrouw op een punt waar vrouwen gekend zijn om gehaaide bedriegsters te zijn.
Zij heeft hem er bewust ingeluisd, maar dat is haar goed recht als vrouw. Hij heeft het vlaggen, en dat is zijn rol als man.
Maar nu kan hij tenminste aan de drank gaan, haar geregeld een pak rammel verkopen, en later zijn joenk verkrachten. Dat is dan weer het goed recht van de man. En zo is het evenwicht hersteld, niewaar
Oud 6 september 2015, 16:40   #153
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En dan moet je weten, negen van de tien is dat joeng nog niet eens van hem, maar van zijn beste vriend.
Dat zou zijn redding natuurlijk zijn, want hij kan een ADN test vragen als zij achter alimentatiegeld zit. Maar ik vrees ervoor.
Oud 6 september 2015, 16:42   #154
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Voor de állerlaatste keer: We hadden dat zo afgesproken, in een deftig gesprek, in alle ernst. Dat kan ze toch zo maar niet uitwissen door een kleine opmerking terwijl we tv. kijken en ik niet aandachtig ben?
Wat dus betekent dat een vrouw haar woord niks waard is, en DAT is het probleem, Marie. Als ze haar klok hoort tikken beslist ze op eigen houtje te stoppen met anticonceptie. Als ze tegen mij had gezegd: ik wil zwanger worden en ben gestopt met de pil, dan had ik zelfs geen condoom meer nodig gehad! Dan zou ik er zelfs niet meer opgekropen zijn. Zo simpel is het. Ik zou geen enkel risico meer genomen hebben.
Nu is het voor u als vrouw te moeilijk om toe te geven dat ze mij dik geflikt heeft. Sorry, maar dan ben ik ook hard en dan moet ze er ook ZELF de gevolgen van dragen als ik edelmoedig voorstel om de kosten te dragen voor een abortus.

En wat betreft uw condoom. Ik ken geen enkel getrouwd of wettelijk samenwonend koppel dat condooms gebruikt als er duidelijk werd afgesproken dat de vrouw de pil zou nemen. Condooms dat gebruikt ge als ge eens een dronken wijf opscharrelt in een discotheek of in een ros café tegen betaling, om geen geslachtsziekte op te lopen. Trouwens, die van mij wou zelf niet dat ik condooms gebruikte. Ik was daar natuurlijk niet rouwig om, maar dat wou zij zelf. Net zoals zij zelf had voorgesteld om de pil te nemen. Het dan uiteindelijk nalaten is puur bedrog, ik voel me echt zwaar bedrogen.

Maar je hebt gelijk, het is naïef van mij om te vertrouwen op een vrouw en alles van anticonceptie volledig in haar handen te laten. Dat is inderdaad laks en goedgelovig, akkoord. Maar u als vrouw zou me beter uitleggen hoe ik haar op andere gedachten kan brengen, dat wil ik nl. weten. Dat ik dom ben geweest, dat weet ik zo naderhand al wel.
Als u samen beslist had om geen kinderen te nemen, had u allebei voorzorgsmaatregelen moeten nemen, ipv dat de één voor alles alleen moet opdraaien terwijl de ander kan doen en laten wat hij wil.
Simpel toch!
U was erbij toen de kleine gemaakt werd, hé! Het had ook echt een ongelukje kunnen zijn (pil die niet pakt of pil die vergeten wordt), dus had u zelf maar beter moeten nadenken als u zo zeker was.
Bovendien had er een lichtje moeten gaan branden toen ze zei dat ze niet meer aan de pil was, ook al dacht u dat het een mop was.
En nu wilt u zich aan alle verantwoordelijkheid onttrekken en haar verplichten een abortus uit te voeren? Mannen hebben het toch echt gemakkelijk, hé!
Oud 6 september 2015, 16:43   #155
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een vrouw die stopt met de pil te nemen en dan nog voortneukt, dat is geen "ongelukje" he. Dat is voorbedachten rade.
Tja, als die man zijn voorzorgen had genomen of gewoon single was gebleven, had hij die vrouw daar ook niet de mogelijkheid voor gegeven ..

Nu hoeft ie niet te zitten jengelen, want onrechstreeks heeft ie het zelf gezocht. Het kind moet daar niet voor boeten!

Laatst gewijzigd door bembem : 6 september 2015 om 16:44.
Oud 6 september 2015, 16:44   #156
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
2
Oud 6 september 2015, 16:45   #157
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze liegen er dan nog over ook.

Ziekelijke krengen toch die vrouwen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2015, 16:49   #158
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, Lance is een dom kieken geweest, want vertrouwen gehad in een vrouw op een punt waar vrouwen gekend zijn om gehaaide bedriegsters te zijn.
Zij heeft hem er bewust ingeluisd, maar dat is haar goed recht als vrouw. Hij heeft het vlaggen, en dat is zijn rol als man.
Maar nu kan hij tenminste aan de drank gaan, haar geregeld een pak rammel verkopen, en later zijn joenk verkrachten. Dat is dan weer het goed recht van de man. En zo is het evenwicht hersteld, niewaar
Euh zo gehaaid zal ze wel niet zijn want ze had hem toch ingelicht (weliswaar tussen de soep en de patattten) dat ze met de pil stopte ..

Tja, als die man dan nog zo dom is dat ie tijdens het TV kijken een attentionspan van 0 heeft en het zelfs niet nodig acht om het er nadien even serieus met z'n vrouw over te hebben .. dan is het inderdaad een kieken van jewelste ...
Oud 6 september 2015, 16:49   #159
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
2!
Oud 6 september 2015, 16:50   #160
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze liegen er dan nog over ook.

Ziekelijke krengen toch die vrouwen.
Het verwondert me dat zoiets u nog niet overkomen is want u vraagt er echt om om bedrogen te worden. Maar ja, anderzijds kan ik me niet voorstellen wie er met dit duffe Dempertje naar bed zou willen, laat staan er een kind van krijgen.
't Is niet omdat u er altijd over bezig bent dat u de daad ook stelt! In mijn ondervinding zijn mannen die het meeste en het grofste over seks praten, degenen die het minste aan hun trekken komen.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be