![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een totale oorlog komen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 64,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
9 | 36,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#142 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je gaat mij niet wijs maken dat het toeval is dat Brussel/Molenbeek de draaischijf is van bijna alle grote terroristische incidenten in het Westen van Europa Citaat:
Citaat:
Je dierbare heilige koninkrijkjes en baronieën niet aanraken staat gelijk aan NIETS doen. Citaat:
. Laatst gewijzigd door Tempest : 23 maart 2016 om 12:34. |
||||
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() M.a.w. Brussel is een derdewereldstad. Dat is ook zo.
Het was John Cleese die hetzelfde zei over Londen.
#145 |
Banneling
|
![]() Londen nog zo'n nest dat vol ongedierte kreunt .... maar ik ben benieuwd wat het zal geven als ze gaan bommen in Duitsland & Nederland daar zijn de nationalisten heel anders ingesteld dan wij de Belgen hoor...die lachen zo rap niet met gelapte grapjes zoals gisteren ,,,
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 maart 2016 om 12:34. |
![]() |
![]() |
#146 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het staat al jaren in de sterren geschreven dat er een oorlog komen zal. Citaat:
We (het volk) zijn al te ver uit mekaar gedreven om nog in te grijpen en er liggen reeds teveel puzzelstukjes op hun plaats.. het wantrouwen onderling groeit, en wat nog rest, is angst en de hoop of wens dat onze leiders ingrijpen.. en die zullen dat wel doen, maar zoals het hun belieft en pas na de chaos, uiteraard. En die is nog niet groot genoeg.. Chaos is een middel.. een onderdeel.. En als men niet ingrijpt, komt en groeit chaos vanzelf.. Chaos/oorlog is gewenst. Dat is ook waarom men niet eerder ingreep. Men wenst een doel te bereiken.. Dus: gewoon laten begaan.. uiteraard nog wat extra bommen droppen, want de motor moet blijven draaien. En af en toe wat pleisters plakken en wonden likken, om de indruk te wekken dat men wel ingrijpt.. en doen alsof.. doen alsof men niet beter kan en men er niet veel aan doen kan.. ach, wiegen en sussen.. en het politieke circus strooit nog wat zand in onze oogjes. Links kwaakt en rechts blaft.. Maar de oorlog, die komt er, als die al niet bezig is.. En dat wist ik tien jaar geleden al.. (en ik niet alleen; en neen, ik heb geen banden met of sympathie voor het vb en scheer niet alle moslims over eenzelfde kam). Maar destijds had ik al een vermoeden van de gigantische vluchtelingenstromen, trainingskampen voor plofmoslims, slapende cellen en haatpredikers, angst en aanslagen in 't hele continent, ophitsen van diverse bevolkingsgroepen met het oog op een oorlog .... rara waarom.. ![]() ![]() Wie gisteren angst, verdriet en ongeloof voelde, had de dagen ervoor vast zijn/haar kop in het zand, denk ik dan. En met je kop in 't zand, kan je geen ster lezen.. dat spreekt voor zich.. ![]() Onlangs vroeg iemand me of ik nu blij was gelijk te krijgen.. Neen, zei ik, het zou immers allemaal zo triest niet zijn, als het niet zo voorspelbaar was. En nu, terug oogklepjes op en snaveltje toe.. Want dra denk ik het weer allemaal beter te weten. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar er bestaat ook andere vorm van verantwoordelijkheid: nalatenschap. Net zoals jij dat hebt als je 's avonds je voordeur niet op slot doet maar wijd open zet |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is zeer juist verwoord. Het wordt tijd dat er een open discussie wordt gevoerd over de islam. Men moet alleszins stoppen met te verkondigen dat er met de islam niets mis is. Er is wel degelijk iets mis. Moslims moeten leren om de koran eens kritisch te bekijken. Het katholicisme is al tot in den treure uitgebeend. Waarom kan of mag dat niet met de islam?
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk een grote fout geweest. Als je zou beginnen ijveren om het nazisme een wettelijk erkende levensbeschouwing te maken, wordt je verketterd, maar met de Islam is dat blijkbaar geen enkel probleem. erger nog, niemand die het in zijn hoofd haalt om die erkenning terug in te trekken.
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat speelt totaal geen rol. Het is toch niet verboden om te discussiëren over een levensbeschouwing? Moslims moeten alleszins in een open discussie worden betrokken, natuurlijk moeten zij dat wel willen. Zij moeten beseffen dat de koran niet zaligmakend is en dat er zaken in staan die niet door de beugel kunnen. De terroristische aanslagen zijn geïnspireerd door de koran. De zelfploffers, de 'martelaars', verdienen zo hun hemel, dat zegt toch genoeg!
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 maart 2016 om 13:51. |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt niet. België erkent enkel Islamitische erediensten. De Islam als dusdanig wordt niet erkend. België erkent trouwens geen enkele religie. België heeft een zéér liberale grondwet die geen enkele inmenging van religie in onze machten duldt. Enkel erediensten worden erkend.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het kan toch zijn dat iemand ineens zo begint te denken?
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 23 maart 2016 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je eerst eens de vraag waarom een gemeenschapsonderwijs (GO!) lessen islamitische godsdienst organiseert. |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al fout om de Islam als godsdienst te zien. Dat is het niet, het is een politieke ideologie.
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp me niet verkeerd. Het nazisme is compleet verwerpelijk en wordt terecht zoveel als mogelijk geweerd uit onze maatschappij. De vraag die ik me gewoon stel is waarom dat bij de Islam, die even verwerpelijk is, niet het geval is. Sterker nog, elke poging om er kritiek op te geven wordt beantwoord met de racisme en discriminatiekaart.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 23 maart 2016 om 14:04. |
![]() |
![]() |
#160 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat hoeft niet altijd met bommen en granaten te gebeuren, hoor, dat kan ook anders:
"China verklaart met het totaal verbieden van de ramadan, de hijab, moslimbaarden, openbare moslimgebeden en het verspreiden van de islamistische ideologie de totale oorlog aan de islam." http://xandernieuws.punt.nl/content/...-totale-oorlog Net zoals dat hier in Europa gebeurd is met de collabo's na '45, die hebben het ook geweten, inshallah.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 maart 2016 om 14:28. |
![]() |