Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2016, 12:03   #141
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja ? Probeer dan eens in te gaan op wat ik schreef. Heb jij controleerbare gegevens over mensen die ontslagen zijn toen het blok in vlaanderen 24% haalde ???

één op vier stemde toen op de bruine horde, en nooit is er jacht gemaakt op blokkers in de professionele sfeer. Probeer het tegendeel maar te bewijzen.
Enkel en alleen maar door het VB openlijk en onophoudelijk te stigmatiseren, te vingerwijzen en in een cordon te steken werden de kiezers van die partij zwaar gediscrimineerd. Bewijs jij maar eens dat dat niet waar is.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 12:07   #142
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Enkel en alleen maar door het VB openlijk en onophoudelijk te stigmatiseren, te vingerwijzen en in een cordon te steken werden de kiezers van die partij zwaar gediscrimineerd. Bewijs jij maar eens dat dat niet waar is.
Antwoord geven naast de kwestie is zo goed als toegeven dat je over geen gegevens beschikt.
De burger veegde zijn reet aan het cordon en stemde er in 2004 op tot 24%, een kwart van de bevolking. Je argumentatielijn is dus totaal waardeloos.

Ik wacht op je data om je stelling te onderbouwen dat men blokkers professioneel viseert.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 12:35   #143
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

[.

Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 15 mei 2016 om 12:36.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 12:36   #144
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Bron?
Eigen ervaring, studies van verschillende organisaties.
Oud 15 mei 2016, 13:47   #145
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lijkt me eerder een dame die kordate actie ondernam om die flapdrol duidelijk te maken dat hij en zijn kornuiten ongewenst zijn. Toffe madam, ik hoop dat veel mensen hier een voorbeeld aan nemen en hetzelfde doen op toekomstige blok meetings.
Doet wat denken aan de jaren dertig, daar begon het ook zo toen de joden ongewenst waren.
Oud 15 mei 2016, 14:00   #146
Anna List
Banneling

Standaard

Sven Nijs.

harde werker, gene zever, en hij heeft tijd.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 14:02   #147
Anna List
Banneling

Standaard

als t nen (ex) politieker moet zijn ...

mss Bart Laeremans.

rechtlijnig genoeg en zo wat één vd enigen die ooit zijn muil opentrok tegen PDW, en niet te beroerd was om er consequent bij te blijven.
Oud 15 mei 2016, 14:18   #148
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Antwoord geven naast de kwestie is zo goed als toegeven dat je over geen gegevens beschikt.
De burger veegde zijn reet aan het cordon en stemde er in 2004 op tot 24%, een kwart van de bevolking. Je argumentatielijn is dus totaal waardeloos.

Ik wacht op je data om je stelling te onderbouwen dat men blokkers professioneel viseert.
De Strangers vergeten ??

het hoeft zelfs niet per se uitgesproken VB te zijn , gewoon Vlaamsgezind is vaak genoeg ...

Herman de Bode die tot ontslag nemen gedwongen werd na tekenen vh Warandemanifest ?

alle VB ers die bij de vakbond buitengezwierd zijn ?

prof Thewissen ?
Oud 15 mei 2016, 14:36   #149
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
De Strangers vergeten ??

het hoeft zelfs niet per se uitgesproken VB te zijn , gewoon Vlaamsgezind is vaak genoeg ...

Herman de Bode die tot ontslag nemen gedwongen werd na tekenen vh Warandemanifest ?

prof Thewissen ?
Allemaal om de Belgische 'democratie' te redden
Oud 15 mei 2016, 14:57   #150
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat komt vooral omdat het VB gedemoniseerd is door het Belgische establishment. Toon je kop op zo'n betoging en je staat in de krant en veel kans dat je je werk verliest of erger.
Op die betoging waren dus alleen maar hangmatters en ander marginaal volk die gezien ze geen job hebben ook niet moeten vrezen die job te verliezen ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 15:34   #151
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
De Strangers vergeten ??

prof Thewissen ?
Mager beestje als dit moet doorgaan als bewijsvoering van een stelling...
Toch bedankt dat je een poging doet, daar waar Hypochonder jammerlijk in gebreke blijft.

De Strangers : ik heb geen enkel weet van een beroepsverbod, van ontslag of wat dan ook. Zijn er ooit contractuele verbintenissen niet nagekomen ? Dan zou ik dat zeker ook afkeuren.

Vlaamsgezind is genoeg ? Kom dan maar af met voorbeelden in plaats van een slogan.

Herman De Bode : na zijn warande verklaring was er vanuit het kliënteel van McKinsey Benelux zoveel druk dat er commerciële schade dreigde te ontstaan. Men heeft dat handig opgelost door hem de kans te geven om dezelfde functie maar dan in het buitenland op te nemen.
In weerwil van de populaire mythe heeft De Bode niet één euro verlies geleden en is zijn carrière binnen de groep McKinsey gewoon doorgegaan.
De brave man is omwille van zijn expertise ondertussen ook kabinetschef bij minister van BiZa Jan Jambon.

Vakbondsleden : zonder enige nuance : terechte opzeggingen van lidmaatschap. Lid zijn van een vakvereniging zoals we die nu kennen is volstrekt incompatibel met de 'idealen' van de bruine partij. Je kunt niet lid zijn van iets wat je bekampt.

"Professor' Thevissen ? : je bedoelt die gesjeesde faalhaas van de VUB die enkele jaren geleden nog werk weigerde dat de gemeente Lanaken hem aangeboden had toen hij om steun kwam smeken ? Die is ondertussen fractiemedewerker bij n-va en vervult zijn rol met verve. Namelijk VRT maximaal proberen te schaden, zodat Bart zijn mediarol in vlaanderen verder kan uitbouwen met de bevriende Persgroep van Van Thillo.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 15:39   #152
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mager beestje als dit moet doorgaan als bewijsvoering van een stelling...
Toch bedankt dat je een poging doet, daar waar Hypochonder jammerlijk in gebreke blijft.

De Strangers : ik heb geen enkel weet van een beroepsverbod, van ontslag of wat dan ook. Zijn er ooit contractuele verbintenissen niet nagekomen ? Dan zou ik dat zeker ook afkeuren.

Vlaamsgezind is genoeg ? Kom dan maar af met voorbeelden in plaats van een slogan.

Herman De Bode : na zijn warande verklaring was er vanuit het kliënteel van McKinsey Benelux zoveel druk dat er commerciële schade dreigde te ontstaan. Men heeft dat handig opgelost door hem de kans te geven om dezelfde functie maar dan in het buitenland op te nemen.
In weerwil van de populaire mythe heeft De Bode niet één euro verlies geleden en is zijn carrière binnen de groep McKinsey gewoon doorgegaan.
De brave man is omwille van zijn expertise ondertussen ook kabinetschef bij minister van BiZa Jan Jambon.

Vakbondsleden : zonder enige nuance : terechte opzeggingen van lidmaatschap. Lid zijn van een vakvereniging zoals we die nu kennen is volstrekt incompatibel met de 'idealen' van de bruine partij. Je kunt niet lid zijn van iets wat je bekampt.

"Professor' Thevissen ? : je bedoelt die gesjeesde faalhaas van de VUB die enkele jaren geleden nog werk weigerde dat de gemeente Lanaken hem aangeboden had toen hij om steun kwam smeken ? Die is ondertussen fractiemedewerker bij n-va en vervult zijn rol met verve. Namelijk VRT maximaal proberen te schaden, zodat Bart zijn mediarol in vlaanderen verder kan uitbouwen met de bevriende Persgroep van Van Thillo.
Trololoo

De Belgo-Fascisten die menen dat ze anderen de les moeten spellen...
Oud 15 mei 2016, 15:51   #153
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
sorry FDW is niet slim genoeg,ik kies voor Gerolf Annemans.
Beiden passen bij elkaar: de één, iets te vurig en de andere om in te tomen?!

Tom Van Grieken, runt ook op z'n bests en zou weleens de Belgische Geert Wilders kunnen worden. Alhoewel deze laatste moeilijk te evenaren lijkt!!!

In ieder geval, met Pas, Janssens en andere nevenfiguren (waarden), Is het 'VB' goed bezig !

De (Vlaams) Belgische bevolking zou er baat bij hebben, deze 'WINNENDE' formatie te ondersteunen

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 15:59   #154
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Beiden passen bij elkaar: de één, iets te vurig en de andere om in te tomen?!

Tom Van Grieken, runt ook op z'n bests en zou weleens de Belgische Geert Wilders kunnen worden. Alhoewel deze laatste moeilijk te evenaren lijkt!!!

In ieder geval, met Pas, Janssens en andere nevenfiguren (waarden), Is het 'VB' goed bezig !

De (Vlaams) Belgische bevolking zou er baat bij hebben, deze 'WINNENDE' formatie te ondersteunen
Is dat hier nu zever of ernst? ik zie het bos niet meer ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 16:00   #155
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt er geen begin van een idee over hee muileke ?
Idee over wat ?
Oud 15 mei 2016, 16:11   #156
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarop wachten ? Het centrale thema van het blok is anti islamterreur. En ondanks dat ze hun foldertjes in heel vlaanderen zijn gaan in de brievenbussen proppen slaagt Philip er maar in om 40 blokkers te mobiliseren voor een betoging. Dat is zelfs geen mislukking te noemen, het is pure desinteresse bij de eigen leden + de rest van de samenleving.
uw partij mag er vooral fier op zijn om voornamelijk die islamterreur te hebben geïmporteerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 16:16   #157
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
En er zijn maar een paar mannen die dit land weer op de rails zouden krijgen ... ik dacht aan Filip Dewinter , Jean Marie De Decker, en dan wie nog ? wie zouden jullie een goede 1 e minister zien? welke politiekers zijn in ons land de goeie en de beste door duwende probleem aanpakkende mensen? ook mensen uit de zakenwereld .. .. waarom bemoeien zij hun niet met dit in de grote problemen land? we gaan er toch uit moeten als wij allemaal niet willen verzuipen en eindigen als Griekenland .
Eyskens
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 16:16   #158
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Is dat hier nu zever of ernst? ik zie het bos niet meer ...
Tja, dat komt voorzeker door die wilde ontginning, die destijds door de 'PS' werd bevolen! Ik was er kordaat tegen . . .

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2016, 16:20   #159
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
uw partij mag er vooral fier op zijn om voornamelijk die islamterreur te hebben geïmporteerd.
Inderdaad en die schijnheilige liedjes zingen dat wij moeten samen leven allemaal om te kotsen .... wie wil er nu samen leven met terroristen?? , maar het zijn de jonge 30 zelfs 40 ers die niet genoeg bezig zijn met het kernprobleem ze zitten met hun kindjes en focussen zich niet wat boven hun hoofd hangt ,,ik ondervind dat ... ik bestudeer dat ....vandaag weer ondervonden ... bij de vleet ,, ik zie het binnen 10 jaar voor hen "Te Laat " , ze gaan in de zak zitten dicht geknoopt plots gaan ze voor een blinde muur staan , in een maatschappij waar voor hen geen plaats meer gaat zijn ...
Oud 15 mei 2016, 16:22   #160
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Tja, dat komt voorzeker door die wilde ontginning, die destijds door de 'PS' werd bevolen! Ik was er kordaat tegen . . .
Niet persoonlijk bedoeld hoor maar wie is hier nog te vertrouwen op dat forum
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be