![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De burger veegde zijn reet aan het cordon en stemde er in 2004 op tot 24%, een kwart van de bevolking. Je argumentatielijn is dus totaal waardeloos. Ik wacht op je data om je stelling te onderbouwen dat men blokkers professioneel viseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 15 mei 2016 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen ervaring, studies van verschillende organisaties.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet wat denken aan de jaren dertig, daar begon het ook zo toen de joden ongewenst waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Sven Nijs.
harde werker, gene zever, en hij heeft tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() als t nen (ex) politieker moet zijn ...
mss Bart Laeremans. rechtlijnig genoeg en zo wat één vd enigen die ooit zijn muil opentrok tegen PDW, en niet te beroerd was om er consequent bij te blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het hoeft zelfs niet per se uitgesproken VB te zijn , gewoon Vlaamsgezind is vaak genoeg ... Herman de Bode die tot ontslag nemen gedwongen werd na tekenen vh Warandemanifest ? alle VB ers die bij de vakbond buitengezwierd zijn ? prof Thewissen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Op die betoging waren dus alleen maar hangmatters en ander marginaal volk die gezien ze geen job hebben ook niet moeten vrezen die job te verliezen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt dat je een poging doet, daar waar Hypochonder jammerlijk in gebreke blijft. De Strangers : ik heb geen enkel weet van een beroepsverbod, van ontslag of wat dan ook. Zijn er ooit contractuele verbintenissen niet nagekomen ? Dan zou ik dat zeker ook afkeuren. Vlaamsgezind is genoeg ? Kom dan maar af met voorbeelden in plaats van een slogan. Herman De Bode : na zijn warande verklaring was er vanuit het kliënteel van McKinsey Benelux zoveel druk dat er commerciële schade dreigde te ontstaan. Men heeft dat handig opgelost door hem de kans te geven om dezelfde functie maar dan in het buitenland op te nemen. In weerwil van de populaire mythe heeft De Bode niet één euro verlies geleden en is zijn carrière binnen de groep McKinsey gewoon doorgegaan. De brave man is omwille van zijn expertise ondertussen ook kabinetschef bij minister van BiZa Jan Jambon. Vakbondsleden : zonder enige nuance : terechte opzeggingen van lidmaatschap. Lid zijn van een vakvereniging zoals we die nu kennen is volstrekt incompatibel met de 'idealen' van de bruine partij. Je kunt niet lid zijn van iets wat je bekampt. "Professor' Thevissen ? : je bedoelt die gesjeesde faalhaas van de VUB die enkele jaren geleden nog werk weigerde dat de gemeente Lanaken hem aangeboden had toen hij om steun kwam smeken ? Die is ondertussen fractiemedewerker bij n-va en vervult zijn rol met verve. Namelijk VRT maximaal proberen te schaden, zodat Bart zijn mediarol in vlaanderen verder kan uitbouwen met de bevriende Persgroep van Van Thillo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgo-Fascisten die menen dat ze anderen de les moeten spellen...
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Tom Van Grieken, runt ook op z'n bests en zou weleens de Belgische Geert Wilders kunnen worden. Alhoewel deze laatste moeilijk te evenaren lijkt!!! In ieder geval, met Pas, Janssens en andere nevenfiguren (waarden), Is het 'VB' goed bezig ! De (Vlaams) Belgische bevolking zou er baat bij hebben, deze 'WINNENDE' formatie te ondersteunen ![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Inderdaad en die schijnheilige liedjes zingen dat wij moeten samen leven allemaal om te kotsen .... wie wil er nu samen leven met terroristen?? , maar het zijn de jonge 30 zelfs 40 ers die niet genoeg bezig zijn met het kernprobleem ze zitten met hun kindjes en focussen zich niet wat boven hun hoofd hangt ,,ik ondervind dat ... ik bestudeer dat ....vandaag weer ondervonden ... bij de vleet ,, ik zie het binnen 10 jaar voor hen "Te Laat " , ze gaan in de zak zitten dicht geknoopt plots gaan ze voor een blinde muur staan , in een maatschappij waar voor hen geen plaats meer gaat zijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |