![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Gaat nog leuk worden voor hun in 2014 !.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En al die tijd hebben ze zitten roepen dat de grote doorbraak weldra ging komen. Ergens moet ik ze wel bewonderen voor hun vasthoudendheid. Ze zijn heel gedreven, alleen jammer van die ongelooflijke incompetentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() Niet minder competent dan de Vlaamse politici die de strategische agenda bepalen.
![]() |
#144 |
|
![]() Ja, alleen slagen die er wel in om meer dan 0,3% van de stemmen te halen.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 9 januari 2013 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Zijn er nog belgiscisten? Tuurlijk: in mijn ogen drie categorieen. Domme mensen, oude mensen en mensen die profiteren van het belgische bestel. De ene soort is niet snugger genoeg om te wegen op het bestel, de tweede sterft langzaam uit en de derde..... Tja die zit stilaan serieus in hun broek te kakken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Dat zegt iets over hun kiezers.
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Domme mensen?
Vrije Vlamingen misschien... Tegen Belgen mag je dat zeggen, ik ben een vrije vlaming.No Problem! Bij de "grote leider" daarentegen....."Je mag je vrij voelen,wanneer IK het zeg". "Doe dien hoed af,idioot". ZION. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ben jij familie van RASPOUTINE?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() De afkeer van de marginale BUB van de verdere afbouw van het Belgische geraamte is in de context van het debat van de voortgaande staats(her)vorming in Vlaanderen een te verwaarlozen factor. De belgitude van dit handvol unitaristen zonder voeling met de politieke en economische werkelijkheid is spielerei die alleen aandacht krijgt in de inner circle van hun vrienden en de politieke besluitvorming onberoerd laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Minstens 2,5 miljoen unitaristen. Alleen stemt 95% van die mensen nog steeds op de verkeerde partij, maar dat zal nu snel veranderen.
![]() |
#154 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat een arrogantie!!.. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Ik vraag met me met spijt af , waarom blijft het zo lang uit voor er een Nationale partij opstaat met serieuze mensen die de rest allemaal naar huis stuurt .
Die verdeeltheid en dat geleuter is enkel energy en tijd en geld verkwistend |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgen zijn content met het land waarin ze leven. moeten ze dan en masse ergens naartoe ? Moeten ze dan naar bijéénkomsten van politieke partijen ? Moeten ze gaan betogen tegen vanalles en nog wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Alleen in de ogen van dictators stemt 95% van de bevolking 'op de verkeerde partij'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat er geen twijfel over bestaan ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik hen een vraagje . Als Bart De Wever als één manspartij 30 % stemmen kan halen . waarom zou BUB met 10 man en ne paardekop dan geen 30 % kunnen halen ? hoeveel haalde Van Rossem ? Hoeveel haalde De Dekker ? Beiden zonder degelijke globale visie . Weet je wat ik denk over deze omstandigheden . Ik was een heel enthousiast mens toen Vivant opkwam , MET een program . Maar wat ik denk over vlaanderen . In Vlaanderen heb je geen schijn van kans als je MET een programma komt . Maar als je een ruzie stoker bent die enkel met nen stock in een kippenhok staat te zwaaien zonder te beseffen dat die kiekens rondspringen en al je eieren kapot trappen , dan ben je een held . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Belgicisten... Hoeveel?
Ik kan ook stellen , Hoeveel N-Va ers . mijn antwoord EENEN , ( nu heeft hij wat volgelingen al zit zijne grote vis Siegfried Bracke er bij voor spek en bonen ) Maar hij heeft vooral stemmen . N-Va heeft heel veel stemmen , van mensen om zijn standvastigheid en uit onvrede van de traditio's , MAAR die NIET achter zijn idee staan van een onafhankelijk vlaanderen en confederatie . Al er 20 % N-VA stemmers zijn die voor het separatisme zijn , zal de kerk wel uitgezongen zijn zeker . |
![]() |
![]() |