![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hebt u nog altijd uw vaste wasdag waarop alle was achter mekaar gedaan moet worden? Dat is pas ouderwets!
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat we proberen zo veel mogelijk tijdens het weekend te wassen. Een vaste wasdag is het niet echt, het is gewoon de enige moment dat we hier voldoende tijd voor hebben. Ik vraag me af of de mensen die hier in dit topic kritiek op leveren dan zoveel zuiniger leven dan ik. Ik ga elke dag met de fiets naar het werk, als ik op verplaatsing moet voor mijn werk neem ik meestal de trein, wij verbruiken met 2 nog geen 2000 KWH aan elektriciteit... Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 oktober 2018 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de droogkast ook bovenop de wasmachine zetten.
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste T-shirts zijn tegenwoordig van een goede stof die zelden strijk vraagt, als er wat stretch in zit, moeten ze helemaal niet gestreken worden. Jeansbroeken hebben geen strijk nodig. Andere broeken die van een fatsoenlijke kwaliteit zijn, vallen vanzelf in de plooi. U frommelt uw kleding toch niet in bollekes in elkaar als ze uit de machine komt? Dan zie ik niet in waarom er zoveel gestreken moet worden.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn leven nooit laten dicteren door mijn huishouden, nee merci! Ik kan niet rijden, heb dus geen auto, ben altijd met openbaar vervoer naar het werk gegaan en met de fiets gaan boodschappen doen. Ik gebruik al meer dan 20 jaar dezelfde boodschappentas (en dan zagen ze tegenwoordig maar over plastieken zakjes!) Ik geef direct toe dat het niet simpel is als men ouder wordt. Natuurlijk heb ik minder nodig nu ik alleen woon. Maar het is toch vermoeiend om alles (vooral flessen) met de fiets in huis te halen. Oplossing : sinds enkele maanden ga ik 2 x per week naar de supermarkt. Natuurlijk heb ik daar meer tijd voor dan mensen die gaan werken, voor hen zou dat moeilijker zijn. Maar die tijd heb ik ook gekend. Zo gauw ik gescheiden was, moest ik alleen de boodschappen doen voor mezelf en de kinders op mijn fietske! ![]()
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo doen wij het ook. Is praktisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou ik zuiniger kunnen leven? Ongetwijfeld. Maar ik denk dat ik toch al ver onder het gemiddelde zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook jeans van goede kwaliteit. Zelfs mijn werk kledij.
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Wasmachine 's avonds opzetten en de timer gebruiken zodat t 's nachts wast en afspringt na je douche 's ochtends en meteen ophangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tis beslist. Miele TCE530WP.
Allemaal bedankt voor de info ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij is opgevallen tijdens het surfen op het net is dat die droogkast in bepaalde winkels goedkoper staat aangeboden dan op de site van Miele zelf. Dat is even rondkijken dus? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overal dezelfde prijs volgens mij. 879 euro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje respect voor madam is wel aangewezen, he!
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Is Miele's house-policy wereldwijd.
P.S.: Goede aankoop. Heb dezelfde sinds 2 maanden.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 oktober 2018 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de site van de maker zelf staat die anders:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt gelijk: niet normaal.
Ik checkte effe bij mij ook: 9980 HK $ wat +/- 1.100 Euro is. En Miele is erg gesteld op hun listprice policy. Dadee: is't ene die van de camion gevallen is, misschien? ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 oktober 2018 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |