Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 mei 2003, 22:12   #141
Trol
Provinciaal Gedeputeerde

Trol's schermafbeelding

Standaard

inderdaat.. wij zij een soort bufferstaat.. maar das al heel lang trug.. (Nederland hoorde daar trouwens ook bij en wanneer dat stuk land werd uitgeroepen tot buffer dan was van Belgie nog geen sprake..) en sinds 170 jaar bestaad Belgie zoals het ni (ongeveer) is.
Die 6 regeringen enzo.. wie zijn schuld is dat denk je? juist!..
Van mijn part is 1 regering goed genoeg...
tot voor kort (relatief) was er in Belgie maar 1 regering.. maar ja..
En waarom geen bestaansrecht? Spanje is ook ooit ergens moeten beginnen.. iedereen trouwens.. maja..

"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"
Trol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2003, 22:13   #142
Trol
Provinciaal Gedeputeerde

Trol's schermafbeelding

Standaard

op vorstenhuis ni zagen dat het geen macht heeft.. dat is goed voor de democratie.. en trouwens geen wil van de flamigranten ook niet? ja dus..

"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"
Trol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2003, 01:45   #143
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Ik zal het even verbeteren:

[quote="Trol"]Inderdaad, wij zijn een soort bufferstaat, maar dat is al heel lang geleden. (Nederland behoorde daar ... En toen heb ik het opgegeven!

Leer toch eens deftige zinnen typen. Moest de inhoud nu nog overweldigend zijn, maar dat is ook al niet het geval.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2003, 01:49   #144
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trol
op vorstenhuis ni zagen dat het geen macht heeft.. dat is goed voor de democratie.. en trouwens geen wil van de flamigranten ook niet? ja dus..
Hier begrijp ik al helemaal niets van! Maar dat zal wel door mijn flamingantisme komen zeker, ik begrijp zo'n logische praat van de Belgicisten niet! 8)
Oud 8 mei 2003, 01:52   #145
alpina
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
inderdaat.. wij zij een soort bufferstaat.. maar das al heel lang trug.. (Nederland hoorde daar trouwens ook bij en wanneer dat stuk land werd uitgeroepen tot buffer dan was van Belgie nog geen sprake..) en sinds 170 jaar bestaad Belgie zoals het ni (ongeveer) is.
En waarom geen bestaansrecht? Spanje is ook ooit ergens moeten beginnen.. iedereen trouwens.. maja..
Die 6 regeringen zijn er gekomen omdat men Belgie met 1 regering niet bestuurd kreeg. De verschillen kunnen natuurlijk groot zijn binnen een land dat gecreeerd werd door buitenstaanders.
Oud 8 mei 2003, 10:27   #146
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dit het niveau van de belgicisten moet voorstellen...
Lesane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2003, 15:48   #147
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Even een andere vergelijking....

Tegen het Lambermontakkoord in Gent werd er betoogd door 6000 mensen. UITSLUITEND mensen uit Vlaanderen. Yves Desmet zou, minachtend als hij is tegenover de Vlaamse Beweging, die paar overgebleven 'grijze Vlaamse kopkes' wel eens even gaan tellen...
De Morgen ("gebeten om te weten") berichtte ook uitvoerig over de betoging in Vilvoorde van 9000 man: niets.

Citaat:
En zeg nu niet dat deze betoging ook maar enige, fatsoenlijke weerklank kreeg in de Belgische media. Noch ervoor, noch erna! Om van het resultaat maar te zwijgen.
Excuses en poepgaten heeft iedereen. Laat ze het maar steken op het doodzwijgen in de pers en, nog grappiger, dat het een federalistische betoging was en dat een unitaristische veel meer volk zou getrokken hebben (ik wist niet dat de BUB voor federalisme was, ma bon).
Oud 8 mei 2003, 15:50   #148
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Citaat:
Als dit het niveau van de belgicisten moet voorstellen...
Kijk naar de naam, kijk naar de typische onbedoelde schrijffouten (ahum), het niveau, de schreeuw om een reactie, en trek zelf uw conclusies...

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be