Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2006, 09:22   #141
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Altijd die zogezegde vrienden...
Vriendschap is een van de dogma's van de politiek correcte multikul?
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 10:47   #142
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Toon mij waar ik regelrechte haat vertoon jegens Israeli's (waar ik vrienden tussen heb zitten ).
Weer geen argument. Elke Nazi was ook fier dat hij een "goede Jood" kende.

Je vervalt echt in de foutieve patronen? Geef eerder toe dat je een paar jaar gebrainwashd werd door Eurabia terminologie en strategie en dat je misschien beter eens zelf begint te denken dan het "pret �* penser" model van de Eurabisten over te nemen.

En wanneer je alle verdediging van Israël als erkende staat of kritiek op zelfverklaarde anti-zionisten onmiddellijk als zionisme gaat beschouwen is van hetzelfde allooi zoals elke kritikaster van links of van allochtonen (zoals ook Fouad Ahidar) als VB beschouwen, elke kritiek op VB als extreem-politiek correct, enz....
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 11:44   #143
KeyserH
Lokaal Raadslid

KeyserH's schermafbeelding

Standaard

efkes terug on-topic, ik heb een poging gedaan om alles diagonaal te lezen, kwestie dat ik niet iets post dat er al stond. Ik denk niet dat het er al stond en het is nochtans vrij belangrijk, want:
[SIZE="5"]'Iraanse jodenster' was pure desinformatie[/SIZE]

Citaat:
IRAN/VS:
'Iraanse jodenster' was pure desinformatie
Jim Lobe

WASHINGTON, 23 mei (IPS) - President Ahmadinejad wil joden verplichten om een geel lint te dragen zodat moslims hen duidelijk erkennen als 'onzuiver'. Dat verhaal stond de afgelopen weken te lezen in ettelijke westerse - ook Belgische - kranten. Maar er klopt niets van, zegt Human Rights First.

"Het Iraanse parlement heeft een wet goedgekeurd die niet-moslims voortaan verplicht om een gekleurde badge te dragen wanneer ze zich op straat begeven. Voor joden is die geel, voor christenen rood, en voor aanhangers van het zoroastrisme, de oude Perzische staatsgodsdienst, blauw. Mensenrechtenactivisten wijzen verontwaardigd op de gelijkenis met de jodenster die ten tijde van het nazisme verplicht was."

Die leugen stond zaterdag (20 mei) in de krant Het Laatste Nieuws. Het bericht kwam ook in de Nederlandse media terecht. De bron van het artikel is de vrijdageditie van de Canadese krant de National Post. Er stond een foto naast van een joodse zakenman met een gele jodenster, genomen in het Berlijn van 1935.

Het stuk in de National Post getiteld "A Colour Code for Iran's 'Infidels'" kan betrouwbaar geleken hebben. Het was van de hand van Amir Taheri, een journalist die regelmatig voor de Wall Street Journal schrijft. De auteur citeerde niet bij naam genoemde "mensenrechtengroepen" die "alarm slaan over een nieuwe wet die goedgekeurd is door het Iraanse parlement en die joden en christenen in het land zou verplichten om gekleurde merktekens te dragen om hen te identificeren als niet-moslim."

De auteur van het stuk citeerde verder Rabbi Marvin Heir, de decaan van het Simon Wiesenthal Center in Los Angeles: "Iran schuift op in de richting van de nazi-ideologie." Ook de Canadese premier Stephen Harper veroordeelde de wet. Een woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken zei geen weet te hebben van de maatregel, maar nam toch de woorden "weerzinwekkend" en "Hitler-Duitsland in de mond."

Daags nadien publiceerde de krant een rechtzetting. Het kwaad was toen al gezien. Het verhaal van Taheri kreeg een tweede leven in de New York Post, een grote Amerikaanse krant die eigendom is van Rupert Murdoch. De Jerusalem Post nam het verhaal over en monteerde een gele jodenster op een foto van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad. Ook de Australische en de Europese pers drukten het verhaal af.

Maandag voegde de krant the New York Sun nieuwe elementen toe: het verhaal over de merktekens was "niet juist". De krant citeerde twee Iraanse dissidenten die stellen dat het een plan is dat op tafel ligt in regeringskringen. Voor die bewering werd geen enkel bewijs aangedragen.

Hadi Ghaemi, de Iran-expert van Human Rights Watch (HRW), maakt brandhout van de berichtgeving. De wet in kwestie "bevat enkel algemene aanbevelingen over de promotie van een nationale klederdracht en over een kledingindustrie die gesubsidieerd en gesteund wordt door de regering."

"Religieuze minderheden worden er nergens in vernoemd", benadrukt hij. Human Rights Watch vindt de wetgeving verontrustend, maar omwille van een andere reden: het kan de basis vormen voor kledingvoorschriften voor Iraanse vrouwen.

Een joodse volksvertegenwoordiger in het Iraanse parlement, Maurice Motamed, liet weten dat kleurvoorschriften voor religieuze minderheden "nooit ter sprake waren gekomen in het parlement." Het artikel is volgens hem "volledig verzonnen".

The Sun weigerde het verhaal evenwel in te trekken. De krant citeerde daarbij "een vooraanstaande woordvoerder van de Iraanse joden", de secretaris-generaal van de Iraans-Amerikaanse Joodse Federatie in Los Angeles, Sam Kermanian, die de wereld bedankte voor "de schreeuw van verontwaardiging" en de auteur als "erg geloofwaardig" afschilderde.

Sommigen hebben hun twijfels bij Taheris geloofsbrieven. De journalist is lid van Benador Associates, een PR-bureau dat veel neoconservatieve spraakmakers telt. Het American Enterprise Institute (AEI) (de toekomstige werkgever van de Nederlandse Ayaan Hirsi Ali) is er goed vertegenwoordigd met namen als Richard Perle, David Frum, Michael Ledeen en Michael Rubin.

Het is geen toeval dat het onjuiste bericht gelanceerd werd door de National Post en the Sun, gelooft Marsha Cohen van de Florida International University. Die kranten nemen traditioneel harde standpunten in tegen Iran. "Deze verhalen worden bewust ontworpen om op de bezorgdheid te spelen dat Ahmadinejad een nieuwe Hitler is, waar tegen opgetreden moet worden." Dat de president van Iran de holocaust in twijfel trekt, maakt die verhalen geloofwaardiger. (MM/JS)(EINDE/2006)
Bron: http://ipsnews.be/news.php?idnews=7171
KeyserH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 12:06   #144
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Weer geen argument. Elke Nazi was ook fier dat hij een "goede Jood" kende.

Je vervalt echt in de foutieve patronen? Geef eerder toe dat je een paar jaar gebrainwashd werd door Eurabia terminologie en strategie en dat je misschien beter eens zelf begint te denken dan het "pret �* penser" model van de Eurabisten over te nemen.

En wanneer je alle verdediging van Israël als erkende staat of kritiek op zelfverklaarde anti-zionisten onmiddellijk als zionisme gaat beschouwen is van hetzelfde allooi zoals elke kritikaster van links of van allochtonen (zoals ook Fouad Ahidar) als VB beschouwen, elke kritiek op VB als extreem-politiek correct, enz....
Ik haat geen joden. Punt.

Ik haat geen Israeli's. Punt.

Ik ben geen Eurabist. Punt.

Ik trap het hier af. Wat de Israelische staat uitsteekt is imo niet koosjer. De technieken die jullie ter verdediging van haar politiek gebruiken ook niet. Zionisten...
Oud 26 mei 2006, 15:58   #145
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik trap het hier af. Wat de Israelische staat uitsteekt is imo niet koosjer. De technieken die jullie ter verdediging van haar politiek gebruiken ook niet. Zionisten...
Ik heb dat ook niet beweerd! Wel dat misschien gebrainwashd bent door die die mensen met hun technieken!

Maar als dergelijke technieken, met vele leugens daarbovenop, TEGEN Israel gebruikt worden dan zijn ze ineens WEL koosjer?

Do eerder eens aan introspectie en waarom van alle problemen in de wereld 1 probleem zo vergroot wordt en waarbij een paar doden , elke dode is teveel, zoveel meer gewicht krijgen dan de honderdduizenden doden in Darfoer, de bezetting van Tibet, Westelijke Sahara, vorige bezetting van Libanon, Tjetjenië, Koerden onderdrukking, enz.... Dat stilzwijgen over die andere problemen is ook een strategie van Eurabia.

In Damascus werd een een paar jaar geleden een document goedgekeurd door Europa
- tegen bezetting... maar niet van Libanon,
- tegen terrorisme maar niet door Moslims want dat zijn vrijheidstrijders,
- enz....

Al dat kan je zowel in het Eurabia boek terugvinden als op internet. Als je dat niet tot nadenken stemt dan heb je zelf al een sluier voor je ogen!

Laatst gewijzigd door sodoirt : 26 mei 2006 om 15:58.
Oud 26 mei 2006, 16:06   #146
sodoirt
Banneling

Standaard

idd, even terug op topic en daarbij heb ik dit gevonden:
Citaat:
Sam Kermanian, of the U.S.-based Iranian-American Jewish Federation, said in an interview from Los Angeles that he had contacted members of the Jewish community in Iran " including the lone Jewish member of the Iranian parliament " and they denied any such measure was in place. (die vent moest natuurlijk opletten voor zijn leven! Een collega heeft dat reeds een jaar geleden ondervonden!)

Mr. Kermanian said the subject of "what to do with religious minorities" came up during debates leading up to the passing of the dress code law.

"It is possible that some ideas might have been thrown around," he said. "But to the best of my knowledge the final version of the law does not demand any identifying marks by the religious minority groups."

Ali Reza Nourizadeh, an Iranian commentator on political affairs in London, suggested that the requirements for badges or insignia for religious minorities was part of a "secondary motion" introduced in parliament, addressing the changes specific to the attire of people of various religious backgrounds.

Mr. Nourizadeh said that motion was very minor and was far from being passed into law.
Oud 14 juni 2006, 01:47   #147
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
maar jongetje toch 8) je bent duidelijk aan het doorslaan...

JE EIGEN MEDEJODEN moeten niet van je misdadig zionisme weten !
Dat steekt he .

en die tekst die daarboven staat , is het beste bewijs ? ja, dat je buiten zéér paniekerig ook compleet aan het doorslaan bent.

ZIONISME is wel degelijk het probleem waardoor het Midden Oosten in de huidige staat is, al die miserie voor wat zionisten die kost wat kost een land wilden stelen in een moslimgebied, ongeacht de oorlogen, miserie etc dat met zich zou voortbrengen en dit tot op de dag van VANDAAG
De Algemene Vergadering van de Verenigde Naties stemde in 1947 in met een Brits plan voor de deling van het mandaatgebied Palestina in twee delen. Er wonen op dat moment tussen de Jordaan Rivier en de Middelandse Zee ongeveer 1 miljoen Arabieren en 600.000 joden. 6,7% van het grondgebied is joods eigendom, de rest openbaar eigendom en privé-eigendom van moslims, Christenen en Druzen. Raar dat er nog voor het onstaan van de staat Israel er reeds heel wat Joden woonden in het vroegere Palestina. Dus stop met dat zielig gezeik over "stelen"..
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2006, 01:49   #148
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:

Ter bestrijding van terrorisme kan men al eens een aantal democratische rechtsregels opzij schuiven. We praten hier dan ook niet over mensen, maar over levensgevaarlijke gehersenspoelde beesten die zoveel mogelijk onschuldige burgers willen meesleuren in hun ondergang...
Oud 14 juni 2006, 14:49   #149
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke Bekijk bericht
Ter bestrijding van terrorisme kan men al eens een aantal democratische rechtsregels opzij schuiven. We praten hier dan ook niet over mensen, maar over levensgevaarlijke gehersenspoelde beesten die zoveel mogelijk onschuldige burgers willen meesleuren in hun ondergang...
*kuch*militairen*kuch*
Oud 14 juni 2006, 17:37   #150
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kritiek is iets anders als regelrechte haat. Niet dan?
En dan ?

Sinds wanneer mag een mens niet meer haten wie hij wil ?

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 10:34   #151
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een familie die aan het picknicken is op het strand zijn geen levensgevaarlijke beesten

En Sabra en Chatilla? Vergeten? Of ook gevaarlijke beesten, vooral die vrouwen en kinderen dan...

Ter bestrijding van terrorisme, laat me niet lachen, de terroristen in Palestina kunnen zich dan ook beroepen op de verdediging tegen het terrorisme van Israël, of is dat geen terrorisme omdat het vanuit een regering vertrekt, bullshit, als het onschuldige burgers vermoordt, is het niet gerechtvaardigd!
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 15:23   #152
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Een familie die aan het picknicken is op het strand zijn geen levensgevaarlijke beesten

En Sabra en Chatilla? Vergeten? Of ook gevaarlijke beesten, vooral die vrouwen en kinderen dan...

Ter bestrijding van terrorisme, laat me niet lachen, de terroristen in Palestina kunnen zich dan ook beroepen op de verdediging tegen het terrorisme van Israël, of is dat geen terrorisme omdat het vanuit een regering vertrekt, bullshit, als het onschuldige burgers vermoordt, is het niet gerechtvaardigd!
Mss ben je nog niet zo up to date maar die aanslag op het strand van Gaza was afkomstig van een mijn die door radikale Hamas-leden was gelegd en niet zoals eerst beweert door een Israëlische kruiser. Je weet ook goed genoeg dat geen enkele IDF-soldaat verantwoordelijk is voor het bloedblad in Sabra en Chatila. Het waren immers de Libanese Christelijke milities van het SLA van Gemayel die in opdracht van het IDF PLO militanten moesten opsporen maar er tussen de 500 en 3500 burgers vermoordde. Dus het IDF heeft daar nooit rechtstreekse schuld aan gehad. Israël pleegt geen terrorisme maar komt gewoon op voor zichzelf en haar verdere bestaan.
Oud 15 juni 2006, 15:33   #153
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Ten minste een groot gedeelte van de Islamieten in europa doen dit reeds vrijwillig -nl. een groot deel van de vrouwen in de vorm van hoofddoeken.
Het is overigens duidelijk dat deze kledij niet gelieërd is aan enige godsdienstige voorschriften de godsdienst bepaald immers dat de kleding van de vrouw kuis moet zijn en vooral haar lichaamsvormen moet verhullen.
Tegen dit laatste punt wordt er door talloze dametjes in spe veelvuldig gezondigd, zodat we gferust mogen aannnemen dat het over een soort "badge" gaat.

Ik vraag me overigens af wat het effect zou zijn indien men inderdaad het iraanse voorbeeld zou volgen en bv. de armbandjes die nu in de mode zijn
(witte, gele, rode enz..) gewoon verplicht te maken en zo gemakkelijk religiositeiten kan zichtbaar maken. Of zou er dan een zulkdanige protestbeweging ontstaan dat ook de hoofdoeken zouden verdwijnen ?

Stel je voor : alle landen van de wereld niet onderverdeelt in "groepen" "wij" en "zij" en "die anderen" maar bestaande uit louter "mensen" !
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 15:42   #154
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Stel je voor : alle landen van de wereld niet onderverdeelt in "groepen" "wij" en "zij" en "die anderen" maar bestaande uit louter "mensen" !
[SIZE=2]Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today...

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace...

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one
[/SIZE]

Laatst gewijzigd door kaatd : 15 juni 2006 om 15:44.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 16:03   #155
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
*Geeuw*
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 16:20   #156
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Mss ben je nog niet zo up to date maar die aanslag op het strand van Gaza was afkomstig van een mijn die door radikale Hamas-leden was gelegd en niet zoals eerst beweert door een Israëlische kruiser.
Sorry beste vriend: het waren wel degelijk de Israëlis en geen zgn. Hamas-mijnen. Je moet niet zomaar klakkeloos het leger geloven, je kan beter diverse bronnen opzoeken en je terdege informeren.

Citaat:
Je weet ook goed genoeg dat geen enkele IDF-soldaat verantwoordelijk is voor het bloedblad in Sabra en Chatila. Het waren immers de Libanese Christelijke milities van het SLA van Gemayel die in opdracht van het IDF PLO militanten moesten opsporen maar er tussen de 500 en 3500 burgers vermoordde. Dus het IDF heeft daar nooit rechtstreekse schuld aan gehad.
U weet ook dat Sharon aansprakelijk is voor wat daar gebeurde:

Citaat:
KEANE: Ariel Sharon arrived in Beirut on Wednesday morning insisting there were PLO forces in the
camps. He'd later testify he didn't want his troops fighting and dying in Sabra and Shatila. And so after
conferring with his senior officers, including Amos Yuron, the Commander for Beirut and the refugee
camps, Ariel Sharon agreed a fateful order.

"Only one element, and that is the Israeli Defence Force, shall command the forces in the area. For the
operation in the camps the Phalangist should be sent in."

KEANE: Ariel Sharon went to see the Phalange at their headquarters to discuss the Beirut operation.
Among the commanders was a close friend of the murdered Bashir Gemayel, a man called Elie Hobeika.
His name will appear many times in this story. Now, a day after their leader's murder, the Israelis were
asking the Phalange to fight in Palestinian camps.

Could Ariel Sharon have been in any doubt about what would have happened if you sent the Phalangists
into a Palestinian refugee camp, an undefended camp?

MORRIS DRAPER
US Special Envoy to the Middle East, 1982
Well you'd have to be appallingly ignorant. I mean I suppose if you came down from the moon that day you
might not predict it.
Citaat:
For the first time in history the Israelis had occupied an Arab capital. By Thursday morning Israel's chief of
staff was able to tell Ariel Sharon the whole city is in our hands. There is complete quiet now. The camps
are closed. Now that's a crucial moment because at that point Ariel Sharon and his army became legally
responsible for the safety of the civilians in Beirut, and that included the people of Sabra and Shatila.
Under the long established humanitarian laws which govern the behaviour of an occupying army in an
international armed conflict, political and military commanders are responsible for protecting civilians from
harm. Judge Richard Goldstone is the man who led the prosecution of suspected war criminals in the UN
tribunals for the former Yugoslavia and Rwanda. Judge Goldstone is one of the leading figures helping to
develop war crimes law. He's well acquainted with the concept of what is called 'command responsibility'.

Judge RICHARD GOLDSTONE
Former Chief Prosecutor
UN War Crime Tribunals, 1994-96
A military commander and a political leader who was involved in giving instructions would clearly have an
obligation under the law of war, and under the Geneva Convention, to ensure that innocent civilians were
not murdered or raped or injured in any way. Command responsibility goes fairly far, it requires obviously
knowledge of the danger to innocent civilians if there's that knowledge then there's an obligation to take reasonable steps to protect them.
Citaat:
KEANE: At around 7 o'clock the Phalange - about 150 of them - were let in to Sabra and Shatila. It
was a small force. The Phalange knew there was no big PLO army waiting for them. In groups they went
to people's homes.
KEANE: The Phalange asked the Israelis to fire flares into the sky to light their way. The Israelis agreed to
their ally's request.
Citaat:
KEANE: Friday morning the Israeli Command in Beirut told the Chief of Staff the Phalange had gone too
far. At 9am an Israeli tank commander saw the bodies of five women and children. That morning the
Israelis briefed the press in Beirut.

"Yesterday night we had full control of all the important keys of the city including the Palestinian camps of Bourj Al-Barajneh, Sabra and Shatila."
Citaat:
Israël pleegt geen terrorisme maar komt gewoon op voor zichzelf en haar verdere bestaan.
een mooi voorbeeld van Israëlisch terreur:

Citaat:
Yitzhak Rabin's "breaking bones" policy during the first Intifada. He did so with his own "iron fist" policy. Breaking bones meant Israeli soldiers taking large rocks and butts of guns and shattering the hands and arms and legs of any Palestinian thought to be resisting.
U mag best de propaganda van de Palestijnen nuanceren. U mag argumenten aanhalen waaruit mag blijken dat Israël zich moet verdedigen. U mag aantonen dat niet elke zionist een moordenaar is en niet elk lid van de IDF een sadist. U mag sympathie hebben voor Israël en de Arabieren verafschuwen.

Maar klakkeloos propaganda komen spuien, dat is ver onder het niveau van de meeste bezoekers van dit forum. Daar heeft niemand behoefte aan, dank u.

Laatst gewijzigd door kaatd : 15 juni 2006 om 16:24.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 16:27   #157
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
*kuch*militairen*kuch*
Totdat we militairen weer eens nodig hebben he Casca, dan kunnen ze niet snel genoeg ter hulp komen.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2006, 16:41   #158
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Totdat we militairen weer eens nodig hebben he Casca, dan kunnen ze niet snel genoeg ter hulp komen.
En sneller dan we denken!

De Arabische legers staan al aan de poorten! Te wapen, te wapen!
Oud 16 juni 2006, 21:23   #159
Zack
Vreemdeling

Zack's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Dat meld de Canadese krant De National Post tenminste.
Het artikel is niet meer opvraagbaar op hun site, dus ik plak het gewraakte artikel hier gedeeltelijk:

Human rights groups are raising alarms over a new law passed by the Iranian parliament that would require the country's Jews and Christians to wear coloured badges to identify them and other religious minorities as non-Muslims.
Iranian expatriates living in Canada yesterday confirmed reports that the Iranian parliament, called the Islamic Majlis, passed a law this week setting a dress code for all Iranians, requiring them to wear almost identical "standard Islamic garments."

The law, which must still be approved by Iran's "Supreme Guide" Ali Khamenehi before being put into effect, also establishes special insignia to be worn by non-Muslims.

Iran's roughly 25,000 Jews would have to sew a yellow strip of cloth on the front of their clothes, while Christians would wear red badges and Zoroastrians would be forced to wear blue cloth.
meene ze dit in iran dan zegen ze over bush dat hij hitler is
Zack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2006, 22:24   #160
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zack Bekijk bericht
meene ze dit in iran dan zegen ze over bush dat hij hitler is
Braaf jong, braaf...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be