![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik hou er vooral van met mijn Dodge Ram V8 op een autovrije dag van en naar mijn huis in de binnenstad te rijden. De blik van fietsfascisten is dan goud waard.
Ook is het prettig om weten dat van het geld dat ik verbruik voor brandstof, een klaploper gemakkelijk een appartementje kan huren....gelukkig zijn, het is soms zo makkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geluk zit sociopathen in de genen. Fietsfascisten? Wij zijn geen massamoordenaars, zoals de autofascisten, maar onschuldige slachtoffers die niets terug kunnen doen. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 augustus 2006 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Geluk bepaal je grotendeels zelf. Vooruit willen in het leven of klaplopen kan hierin een bepalende rol spelen. Het gaat hier over afgeven op auto's waarop u iedereen uitnodigt om over te argumenteren. ![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je lijkt me wel even het noorden kwijt? Hoeveel keer ga je je bericht nog aanpassen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar die er soms wel om schreeuwen om overreden te worden.
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve zelf even het kompas te raadplegen. Op eclatante onzin en persoonlijke aanvallen reageer ik verder niet meer. Nog veel succes bij het klaprijden. Vergeet daarbij niet de Amerikaanse vlag op je dak te schilderen. Dat staat stylisch. Doei. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 augustus 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Er zijn er zelfs die 6 jaar aan een stuk geprobeerd hebben om hun kost te verdienen met de auto (als taxichauffeur) en die nu afgeven op de auto...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 11 augustus 2006 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() En het ander ongedierte, dat de weg oversteekt, heeft dat er ook om geschreeuwd, om overreden te worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ps Bij Decathlon tenten vanaf 49 Euro !!!
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 11 augustus 2006 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merci en vergeet uw ketting niet aan te spannen van tijd tot tijd
![]()
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat vandaag in de krant; door de enorme (tijdelijke) terugval van het aantal vliegtuigen (door dreigingen) is de olie prijs gezakt. Reden, gigantische besparingen in olie verbruik! (allez kerosine dus)
Wedden dat moesten de bussen en trams ook stil vallen de prijs gans halveert! Zo'n bus, dat zuipt pas. Waarschijnlijk een 200 liter per dag. Trams, ganse kerncentrale's mogen er voor draaien. Jaja dat is pas milieu bewust zich verplaatsen. Laatst gewijzigd door Mambo : 11 augustus 2006 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik alles hier zo een beetje lees moet ik denken dat enkel de fietsracisten bijna overreden worden want ik kom elke dag met mijn fiets in Antwerpen en heb NOOIT problemen , ik heb dan ook ogen in mijn kop en fiets niet als een idioot over straat of zoals zoveel fietsracisten zonder licht en liefst zonder licht naast elkaar en naast het fietspad , Voor elke autogek is er een fietsgek op de baan . Kan natuurlijk zijn dat de autogekken speciaal op zoek gaan naar de fietsgekken , soort zoekt soort zeggen ze .
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mmmz, het cliché dat simpele mensen sneller gelukkig zijn is dan toch correct. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Net als het cliché dat de gemiddelde Groen?-fiets/boomfascist een naïeve zelfingenomen regelneefzuurpruim is ?
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Billetje denkt dat de titel van deze thread luidt:
"Afgeven op Eno2" Dit is niet zo. Als hij volhardt in de boosheid, zet ik mijn gevarendriehoekje uit, en laat hem flitsen door de mods. Voor deze ene en eerste keer krijgt hij krediet op zijn BILL van "Klaploper" Eno2. Billetje is een KLAPRIJDERTJE, en niet enkel omdat men staat te schreeuwen om door zijn RAM-wielen te worden vermorzeld (sic - en sick - ik kom hierop terug). Maar ook en vooral omdat hij, bij al zijn fortuin, stevig door de overheid en de slachtoffers gesubsidieerd wordt, om mens en natuur naar de knoppen te rijden. Kortom, Bill is wat ik noem een Profitator (een van mijn standaardreacties op 'klaploper'- aanvallen). Profitateer maar volop, Bill. Over een paar generaties zijn er immers geen privé-auto's meer, tenminste toch niet als de komende generatie de capaciteit bezit, om geestelijk te regenereren tegen al deze privé-auto- waanzin in. Typische materialistjes moeten hun importantie, identiteit en geluk puren uit economische status en/of monstruositeiten-op-wielen. Trieste slachtoffers van de amerikaanse verdwazing die men ginder ook wel eens 'The Dream' noemt... Daar hebben ze zelfs droomfabrieken voor. Maar tegenwoordig loopt het verkeerd met de productie. Amerikanen rijden massaal Toyota. Ze Dodgen hun Dodges... Alleen nog enkel geïsoleerde modisch achteropgeraakte Europeanen spelen nog voor megalo-americano avant-la-lettre.. "Staan te schreeuwen om onder de auto te springen"?? (re-sic) OP de opendeurdag van de Brandweer dit jaar, mochten nog levende kinderen in een echte vrachtwagen komen kennis maken met de dode-hoek-spiegel. Op die manier hoopt de brandweer het wangedrag van kinderen in te perken, die zo graag staan te schreeuwen om in de dode hoek verpletterd te worden. Miischien doet de Brandweer volgend jaar ook zoiets voor de fietsfascisten die staan te schreeuwen om onder Bills Ram-wielen te mogen duiken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatste woorden van een fietsend kwaakske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() 't Zijn ook alleen gatkrabbers die een nagel nodig hebben, dat merk je aan hun anus...
Of, je kan ook zeggen: het zijn alleen gatkrabbers, die hun anus nodig hebben, dat merk je aan hun nagel... Laatst gewijzigd door eno2 : 12 augustus 2006 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Indien u zich aangesproken voelt door het woord klaploper bent u ofwel snel op uw teentjes getrapt ofwel hebt u veel zelfkennis. Uw geraaskal naar mij toe raakt mij dan weer evenveel als een druppel water op mijn pas gesimoniseerde geldverkwister. Verder kan ik u melden dat ik al 17 jaar ongevalvrij met voertuigen van allerlei soorten rijdt (inclusief dode hoek vrachtwagens) In die 17 jaar zag en zie ik vele fietsers, voetgangers waarvoor het verkeersreglement blijkbaar niet geldt. De automobilist is verzekeringsgewijs meestal in fout. In werkelijkheid daarentegen.... In Amerika rijden hoe langer hoe meer Japannertjes rond idd. Het grote gros is echter homemade. Privéautobezit gaat binnenkort verboden worden zegt u?? Door uzelf waarschijnlijk? ![]() Als u mij nu toestaat.... Ik heb nog wat jonge boompjes te mollen op een privéterrein in de Ardennen met de kids. (while my engine gently weeps) ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
Burger
|
![]() Citaat:
100 Auto's of één bus, ik denk dat het laatste nog altijd het minste verstookt. |
|
![]() |
![]() |