Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 12 oktober 2006, 21:30   #141
kunstenaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Beste kunstenaar, ik ben nu 11 jaar terug thuis in Brugge en heb van die vreselijke toestanden en je bloemrijke beschrijving nog niets gemerkt. Maar zodra ik hier iets dergelijks zie zal ik je op de hoogte brengen.
We hebben nu 8 man in de Brugse gemeenteraad. Ik denk niet dat er struikrovers bij zijn.
Ik haal één paragraaf uit je bovenstaand epistel:
"Als inwoner van een stad vind ik dat een stadsbestuur vooral als opdracht heeft om mensen veilig te laten samenwonen en een consensus te zoeken tussen verschillende meningen. Uw leiders voldoen voor mij niet aan de basisvoorwaarden om mij en mijn kinderen die garantie te bieden, in tegendeel"

Zopas werd in Antwerpen het zwangere dochtertje van VB-bestrijder Coeman voor hoer uitgescholden en in de buik gestampt door jonge criminelen. De schuldigen werden door de politie opgepakt en liepen de volgende dag weer vrij rond.
Ze wil nu terug naar school, maar val niet omver: De school verkiest dat ze niet meer terugkomt want men kan niet instaan voor haar veiligheid.

Dat jonge crimineeltjes de crimineel uithangen is niet mooi, maar het kan gebeuren. Dat de politie die crimineeltjes onmiddellijk terug vrij laat rondlopen is verkeerd.
Maar dat de school verklaart: dat crapuul is hier baas, er is niets meer aan te doen, dat is hemeltergend en totaal onaanvaardbaar.
En daar zijn 'uw leiders' verantwoordelijk voor.
Wie mogen "mijn leiders" dan wel zijn?

Laatst gewijzigd door kunstenaar : 12 oktober 2006 om 21:36.
kunstenaar is offline  
Oud 12 oktober 2006, 21:38   #142
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar Bekijk bericht
Wie mogen "mijn leiders" dan wel zijn?
de leiders van de 'democratische' partijen die de problemen niet willen zien en hetVB demoniseren.
luc broes is offline  
Oud 12 oktober 2006, 21:46   #143
kunstenaar
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
de leiders van de 'democratische' partijen die de problemen niet willen zien en hetVB demoniseren.
Amen
kunstenaar is offline  
Oud 12 oktober 2006, 22:00   #144
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Quote kunstenaar: "Wil dit zeggen dat nu plots alle VB kandidaten en kiezers dezelfden zijn als de hierboven beschreven personen? Neen, dat denk ik niet. Het gebrek aan politieke opvoeding in ons land zorgt er voor dat zeer veel mensen niet weten waarvoor partijen echt staan. Maar dat maakt diegenen die het wel begrijpen des te gevaarlijker hoorde ik een VB-er ooit orakelen."

Onze goede vriend Luc is zo iemand. Hij weet en hij begrijpt zeer goed omdat hij al jarenlang toekijkt vanop de eerste rij. Is het niet Luc ?
Gezien uw leeftijd Luc, begrijp ik in elk geval niet wat u bezielt om hand en spandiensten te verlenen aan de massale volksmisleiding en bedrog.

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 12 oktober 2006 om 22:01.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be