![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat mensen over het algemeen wensen om serieus genomen te worden. Maar als u die behoefte niet hebt, geen probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aangezien u mij toch al paternalistisch vindt, kan het vast geen kwaad om er nog een schepje bovenop te doen
![]() Als u een grapje maakt, kan het helpen om een smiley te gebruiken.
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De jezuieten zijn sinds de oprichting door Ignatius van Loloya een katholieke denktank geweest van intellectuele en academische clerici. Ze zijn zeer o.a. belangrijk geweest voor het uitbouwen van het katholiek onderwijs. Omdat ze niet over de schreef zouden gaan buiten het kerkelijk leergezag dienden ze een 4de gelofte af te leggen, namelijk rechtstreekse gehoorzaamheid. Toen ze te machtig werden, is de jezuietenorde zelfs een tijdje opgeheven geweest.
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vermoedelijk houdt u die kronkelingen over van 'bijbelverklaring'? Als er in uw milieu alleen zo'n mensen zijn, dat verklaart veel. Waarom verwondert dat me niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vervolgens wijs ik u erop dat dergelijke commentaar moeilijk serieus genomen kan worden. Daarop begint u over paternalisme. Vertel me dan eens wat er krom is aan mijn redenering? Wat is er mis met mensen die serieus genomen willen worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() In het laatste zit het antwoord op de hele zaak daarvoor.
Tip: vul aan: "Wat is er mis met mensen die 'altijd' serieus genomen willen worden?" Als je het niet vindt, laat dan maar zitten. ![]() (Gezien? Een smiley! Nu content?) |
![]() |
![]() |