![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() Nee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Partijlid
|
![]() Nee kay-gell het is heel erg voor die jongeman en die een vrouw en kindje achterlaat. Heel erg. Mijn medeleven aan de familie.
Stop met uw verdediging tegenover.......... Het is misplaatst. Als de dader een allochtoon is mag die van mij teruggestuurt worden. Iemand die iemand onder de tram gooit en dan nog vlucht hoort niet thuis in deze maatschappij. Dit geld voor een autochtoon even goed hoor maar die word dan in de bak gestoken. Er zal terug plaats zijn als ze deze regel toepassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister
|
![]() ""Der ubermensch mag alles!""
zot |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kristien Hemmerechts? Tom Barman ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() GOOD MORNIG ANTWERP
![]() Met de tram naar antwerpen TjoukeTjouke tuuut........ Want daar wonen veel alochtonen TjoukeTjouke tuuut......... Die onze samenleving verwerpen TjoukeTjouke tuuut......... Daarvoor willen we Patrick belonen Ze hadden zoveel te vertellen. En ik luisterde voor twee. Ze waren een passagier aan het kwellen. En hadden er veel plezier mee. Ze kenden alles van profiteren. Van leeflonen en ocmw. Ik kon ze niet meer uitstaan. Want wat moet je daar nu mee. http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=3577 Laatst gewijzigd door colargo : 5 november 2006 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand al gehoord van escallatie van het geweld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén ding staat vast. Links beleid verandert dit inderdaad niet. Wie dat nu nog niet snapt is inderdaad achterlijk, om jou terminologie te gebruiken. Dat werkt zeker niet en het bewijs is weeral eens geleverd. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien het plaatnummer vast aan de wagen verbonden is geeft het nummer ook een indicatie over de ouderdom van de auto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien gaat men niet telkens bloemen leggen bij elke vechtpartij binnen een gemeenschap. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij ook af waar patje janssens de ozo goede burgemeester nu is en ook dat gelijke kansen van racisme bestrijding is opeens nergens meer te bespeuren tot wanneer het een autochtoon zal of zou geweest zijn die dit heeft gedaan/zou gedaan hebben,ge zult dan wel zien dat ze opeens wel te voorschijn zullen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik eigenaardig vond aan heel de zaak...de allochtone gemeenschap vond het vreemd dat er maar 2 bloemen lagen bij de plaats van het ongeval. Probeerde ze te insinueren dat de autochtonen niet genoeg aandacht schenkten aan de zaak ofzo? Indien dat het geval zou zijn...bestaat de allochtone gemeenschap zelf dan maar uit 2 man? Ze intervieuwden ook een groepje allochtone jongeren die het niet normaal vonden dat er geen bloemen werden gelegt....tja maar zelf deden ze het dus ook niet. Zo zie je maar hoe hun logica in elkaar zit, iedereen doet iets verkeerd maar zij doen zelf niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook regelmatige vakantiereisjes voor politiek-asielzoekers, notabene naar landen die ze zogezegd ontvlucht zijn. Allee 't is te zeggen, het kan ook zijn dat ze naast hun OCMW uitkering ook andere inkomsten hebben, uit criminele activiteiten dan uiteraard.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk val ik in ieder geval nog liever zelf dood dan daar een bloem te gaan leggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() Ik ben er zeker van dat het de geest van Guido Domoor was die die kerel onder den tram duwde.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens ingewijden heeft de verongelukte jongen thuis een vlaggetje van Voorpost hangen. Dat zou veel kunnen verklaren.
|
![]() |
![]() |