![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() wat belangrijk is, rooie piet, is dat ge tenminste niet ontkent dat die kerels daar allemaal in merkkleding staan."ja maar, dat is namaak" zegt gij dan.Dat moet ge eerst maar eens bewijzen.Trouwens, namaak dragen/kopen/verkopen, dat is ook weer een misdrijf.Het dopgeld dient als basis, om een vast inkomen te hebben, te kunnen zeggen waarvan ge leeft.Daarnaast word er gesjoemeld en getrafikeerd in van alles en nog wat, namaak inbegrepen inderdaad, en d�*�*rmee word het groffe geld verdient.Dat men doorsluist naar het land van herkomst, waar de villa gebouwd word voor later, als ze op pensioen gaan, zonder ooit gewerkt te hebben of o zo weinig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ben ik nog nooit tegengekomen. De allochtonen op wie jij zo zit te kappen, zijn in hoofdzaak van Marokkaanse en Turkse afkomst. En nee, die dragen geen boerka's. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 24 december 2006 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat uw dialekt betreft, geneert u niet.Ik versta dat best, ik heb (spijtig genoeg) een paar jaar in brussel doorgebracht toen ik jonger was... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus alle soorten soepen met zelf gewoon een boullion van kip.. Mag niet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het zitten in elke volk rotte appels.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wij weigeren dat niet omdat het gemaakt is door 'ongelovigen'. Ik eet ook brood, boterkoeken, en allerlei andere soorten gebakjes van mijn bakker die toevallig geen moslim is. Maar alles wat met alcohol te maken heeft, of met vlees of paté , dat mag niet volgens de regels van de Islaam (en volgens mij weet je dat maar al te goed) en heeft helemaal niets te maken met het feit dat ze aangeboden worden door niet-Moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Deze mevrouw weigerde de koekjes (volgens de persoon die dit geplaatst heeft) enkel en alleen omdat het van een marokkaanse kwam.. Als ik iets mag eten (wat dus niet haraam is) en ik krijg het aangeboden, neem ik het altijd aan uit beleefdheid. Lust ik het niet, dan zal ik het ook zeggen maar iets niet aannemen omdat de persoon geen Moslima is, is een gedachte die bij mij zelf NOOIT zal opkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik doe dat gewoon niet, ik schud geen mannelijke handen, noch zoen ik mannen.. Dat is een beslissing die ik neem, vind jij dat niet kunnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() Ik heb nochtans al veel gefundeerde en onderbouwde posts van haar gelezen.
Iets wat van jouw (gefrustreerde) een-lijners niet kan gezegd worden.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Indien je iets niet weet, vraag het in plaats van zelf conclusies te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |