![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik vrees dat je voor zeep te kopen, enkel bij Body Shop en Occitane kunt langsgaan. Mij zien ze met die dingen ook enkel bij The Body Shop buitenlopen. Ik spreek over het heden. Dat zijn de enige fabrikanten die momenteel de Internationale Norm Dierenproefvrij ondertekent hebben. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 28 december 2006 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een vetgemeste lever kan ook bekomen worden door gericht voederen, daarom niet geforceerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik eet het uiteraard niet omdat ik de smaak walgelijk vind, en het ook niet kunnen vind wat ze die beesten aandoen. Voor de rest bemoei ik me niet met de vrije keuze's van een ander.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Lees het rapport van de welzijnscommissie van de Europese Commissie er maar eens op na. De enige reden waarom ze het niet wilden verbieden is door economie ingegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie reactie trouwens, je mag van geluk spreken dat jij dus idd de vrije keus hebt, voor hetzelfde geld werd je geforceerd om elke dag 3 kilo ganzenlever door je strot te douwen. Dierenleed boeit jou ook niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Uit de Code Rural van Frankrijk:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 28 december 2006 om 16:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat voordeliger zou zijn zou het ook zo gebeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet voordeliger.
Dus enige keuze is; foie gras duurder maken. En daar ben ik dan direct helemaal mee akkoord.
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
2. Ik heb gezegd dat ik het niet eet omdat die beesten zo afzien. Wie denkt u eigenlijk wel dat u bent? U veroordeelt hier zomaar mensen op basis van wat ze lekker vinden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet, er zijn teveel mensen met teveel geld waardoor het leed niet zal weggaan. Dan kopen nog meer mensen het voor de status, net zoals ...verdoeme...kan niet op de naam komen... ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 28 december 2006 om 16:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Foie gras is een regelrechte schande.
![]() ![]() ![]() En ja, er worden ook koeien, kiekes, varkens, enz vetgemest, maar bij deze dieren wordt het voedsel tenminste niet onder hoge druk met een ijzeren stang recht de maag ingespoten. Velen braken het trouwens weer uit, sommigen stikken. Dierenmishandeling van de puurste soort. Punt. Laatst gewijzigd door Zeno! : 28 december 2006 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat weet ik, ik stelde gewoon een vraag. Ik ben een gewoon persoon zoals iedereen, ik veroordeel mensen indien ze hun eigen luxe kiezen boven dierenleed. Of ze het lekker vinden of niet zal mij een worst wezen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebt ge er ook zo eentje? Mijn vrouwtjelief is ook the best *wolkjes*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.gaia.be/ned/movies/foie_gras.mpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft te maken met de manier waarop de openingspost geformuleerd werd, denk ik...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop toch eens met te denken dat jij het centrum van het heelal bent zeg... Dat komt nogal geen klein beetje pretentieus over.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |