![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.lastrefuge.co.uk/data/art...rani_page7.htm Of komen we voort van geiten, zie hier een menselijke schedel met hoorns: http://www.burlingtonnews.net/hornedrace.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 20 mei 2007 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Onze ruggengraat moet helemaal niet in een staart eindigen. Het bewijs daarvan is dat de staart die wel ontwikkeld in een embryo (gestuurd door dezelfde genen als in andere zoogdieren), terug wordt afgebroken. Een staart die overigens ook geen enkele functie heeft in dat embryo. Het is dus inderdaad een duidelijk bewijs van het feit dat wij afstammen van dieren met een staart. En dus één van de vele aanwijzingen voor evolutie.
Laatst gewijzigd door Edina : 20 mei 2007 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een genuanceerd beeld kan hooguit vaststellen dat er "gang" (opgang, maar ook neergang) is. "Vooruitgang" heeft echter een moralistische en propagandistische ondertoon. "Vooruitgang" is een "liberale" lofzang op wat "traditionalisten" als verval beschouwen. Een lofzang die een nieuw gedachtegoed en haar nieuwe elite moet objectiveren.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 20 mei 2007 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 20 mei 2007 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dag dat we onze plaats hier op aarde op bescheiden wijze accepteren als niets-betekende wezens die het met elkaar dienen te redden op basis van de vruchten van de natuur, dan is er sprake van vooruitgang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan makkelijk verhaaltjes uitvinden. Waarom zouden ze dat vroeger niet gekund hebben? Als je in alle verhaaltjes een grond van waarheid gaat zoeken...? Laatst gewijzigd door Dycore : 20 mei 2007 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Ik sluit niets uit Voor mij is de evolutie een feit. Vijftig miljoen jaren geleden bestonden er geen chimpansees. Informeer u correct in plaats van wartaal te vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Oh, ja? 50 miljoen jaar geleden geen chimpansee? Dat komt hij misschien wel rechtstreeks uit space? Het gaat hier om evolutie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Dus je durft niet uit te sluiten dat er op dit ogenblik een vrouwelijke alien onder mijn bureau aan mijn lolly aan het likken is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Het gaat om de eeuwenoude menselijke arrogantie van een devine past and devine destiny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Nu ben ik toch geïntrigeerd door die oersoorten. Dus, alle katachtigen stammen af van een van een oerkatkoppel, Noah en zijn 16000 dieren indachtig? En die evolutie vanaf die oerkat tot de huidige katachtigen vond plaats op ongeveer 6000 jaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Misschien zou je beter eerst de fictie van Noah uit je kop zetten. Dan zal je de rest wel snappen.
Laatst gewijzigd door Dycore : 20 mei 2007 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Zolang als we niet zeker weten hoe de mens is ontstaan, mag men geen enkele optie uitsluiten. We vinden regelmatig verwijzingen naar de goden die uit de sterren kwamen in de mythologie van primitieve volkeren. Alhoewel ik daar zeer sceptisch tegenover sta, mag ik dit niet apriori uitsluiten.
Laatst gewijzigd door system : 20 mei 2007 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is toch logisch man. De sky is the limit. Nergens worden zoveel vragen bij gesteld als bij die eindeloze ruimte die boven ons hangt. Wat men niet begrijpt wordt door simpele geesten vaak geassocieerd met het goddelijke. Donder en bliksem horen daar al niet meer bij. Gezien de mens nooit alles kan begrijpen, zal godsdienst blijven bestaan, met alle gestoorde gevolgen vandien. Laatst gewijzigd door Dycore : 20 mei 2007 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 20 mei 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |