![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JVDB zou dus langer VB stemmen indien Van Hecke en Morel elkaar liever zouden zien dan de paus van Rome toestaat?
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk voor jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Puisten krijg ik van die partij.
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kunt niet zo zeker garanderen als 1+1 = 2 dat jij en ik geen relatie hebben.
Maar voor de rest kan je het wel garanderen. Ik herhaal mijn vraag. Wil je geloven dat die 2 een relatie hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga hier niet in zijn naam spreken, maar ik weet wel dat die strekking niet onbelangrijk is binnen het VB. Voor hen is het huwelijk nog steeds een "sacrament", weet je wel. Iets heiligs dat ten allen prijze nooit kan ontbonden worden.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou best kunnen, maar daarom niet zeker. Maar ik ga alleszins niets garanderen zoals jij wel op een vrije domme manier deed.
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Is er dan niemand van het VB hier die zich vragen stelt bij het feit dat Morel een goeie tien jaar geleden nog in een wetenschappelijke thesis het VB impliciet linkte aan de Holocaust en er een duidelijke afkeer voor liet blijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je de manier waarop ik het overbreng als 'dom' beschouw, is jouw mening, maar niet zo relevant hier. Als jij zo naïef wilt zijn om elke 'waar rook is, is vuur'-gerucht als 'dat is zeker mogelijk' te beschouwen, is jouw zaak. Maar 'k heb iets kei cool geleerd. Oordeel niet over de zaken waar je niet in de positie bent om over te oordelen. Als je Morel en Vanhecke totaal niét in privékring hebt meegemaakt, ben je daar absoluut niét toe in staat. En neen. Ik beschouw me ook niet als het summum van hun privéleven. Maar het is iig wel al iets betrouwbaarder dan het zoveelste gerucht. Wat is de bottomline? Jij kúnt niets garanderen. Je wilt enkel 'de mogelijkheid openhouden'. Waarom - geen flauw idee. Want je kan op identiek dezelfde manier openhouden dat wij een affaire hebben. Absolute zekerheid als 1+1 = 2 heb je nooit. Maar het komt wel in de buurt, wat ik kan geven. Jij hebt niks, nada, noppes.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 21 juli 2007 om 22:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.s. Vanwaar haal je dat? Als ik haar thesis lees dan haal ik dat er nu toch niet 100% uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat heel normaal in een land als Belgique. Even normaal als de VU aan de collaboratie werd gelinkt (en dus ook aan de holocaust)..... Tot de VU de vrijwillige slaaf werd van het belgicistisch regime. Vanaf dat moment werd het collaboratieverleden van de VU met de (halve) mantel van St Maarten bedekt.
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politieke partij is echter geen sacrament, noch heilig. Ze kan ten allen tijde ontbonden worden en dient ergens anders voor dan een sacrament.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 juli 2007 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lever het bewijs dan. Anders blijf je gebakken lucht verkopen.
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een scheuring binnen het VB is in die omstandigheden dus zeker niet ondenkbaar.
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar basicly is het mijn woord tegen een gerucht. Wie ga je dan geloven? Een informeel gerucht of een persoon van vlees en bloed? En als je dan toch verkiest me niet te geloven, kun je dan eens uitleggen welk profijt ik mogelijk kan hebben bij het aanhouden van mijn standpunt? Ik ben dan wel benieuwd wat je daarvan vind.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alsof je de eerste hier zou zijn die dingen post, louter om zich interessant te maken. Gewoon om even "lekker tegendraads" te zijn.
Laatst gewijzigd door Pietje : 21 juli 2007 om 23:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch wel geweldig te zien hoe jij steeds idiotere zever post.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |