![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Partijlid
|
![]() Het verwondert mij dat FDW zich met dit onding wil profileren.
En ochottekes toch, wie is door dit tekstje nog geschokt? VB en zijn leiders staan haaks op de wijze waarop ik in het leven sta. Los daarvan vind ik dat ze zwak bezig zijn. Dat uit zich in wanhopige pogingen om het nieuws nog te halen. Het flauwe straattheater waarbij FVH zijn uiterste best deed om wat "slaag" (?) te krijgen van wat flikken in Brussel, nu deze flauwe poging om te schokken ... Als je het liedje beluistert is het duidelijk dat het bedoeld is voor het deel van de eigen achterban dat zonder verpinken morgen een ander liedje meehuilt met een andere partij die hen worst en brood belooft en die vooral zonder scrupules zegt wat ze denken. JMDD is straf bezig op dat vlak. Niet dat ik dat een geruststellende gedacht vind. Ik heb de indruk dat Vlaanderen heeft leren leven met het VB. En dat net dit gegeven hen zwak maakt. Want als je deel begint uit te maken van de folklore ... dan val je niet meer op. Langs rechts worden ze voorbijgestoken door JMDD, op het Vlaams-nationalistische thema door het kartel. Op internationaal vlak betekenen ze amper nog iets door de recente ruzies waarbij ze door onderling racisme in hun Europese fractie (haha) met het onwerkbare van hun extremisme geconfonteerd worden. Neen, het ziet er niet goed uit voor het VB. De harde militanten op dit forum zullen mij zonder twijfel gedenken met enkele voor hen voorgekauwde denigrerende opmerkingen. Maar hun leiders weten en voelen het. En dat zie je aan hun meelijwekkende pogingen om te scoren. Verder dan de eigen parochie gaat dat scoren niet meer. Nu, ik heb het VB nooit onderschat, ook nu niet. Maar goed ziet het er niet uit. En laat ik dat nu eens helemaal niet erg vinden ![]()
![]() |
![]() |
#143 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Partijlid
|
![]() Ze moeten terug naar de Vlaamse zaak. Er is nog zoveel onwetendheid in Vlaanderen. Elke keer hoef je telkens maar een andere van één van de vele diefstalmechanismen aan te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
zijn verantwoordelijk voor de laffe moord op fortuyn, of is dat weeral een verschil. er zijn 3 soorten idioten : zij die van niets weten , zij die alles menen te weten en zij die denken dat de andere idioot zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() bon.
als ge u nu als VB-kiezer nog niet beledigd voelt door uw eigen partij, dan zal het wel nooit gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is grappig en zielig tegelijk eigenlijk.
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks nog eens opleggen se,ik krijg er niet genoeg van. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is even belachelijk en ouderwets als wat er nu op 1 in de Vlaamse Top 10 staat. Welkom in de 19de eeuw :
http://fr.youtube.com/watch?v=Lcq_aYP70QM |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeer goed nieuws, dat gedrochtje van PD, the man who used to be the next mayor of Antwerp. Het wil namelijk zeggen dat onze Vlaamse fascistjes echt wel compleet radeloos zijn.
(dochter, deze keer: "wordt gij nu Willy SSommers, papa?") |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() onnozel lied
![]() Het VB moet in de eerste plaats eens stoppen met het viseren van de moslims en gewoon pleiten voor de begeleide terugkeer van de vreemdelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |