![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het VB brengt een heuse kerstsingle uit. Hieronder de verheffende tekst, een hoogtepunt van Vlaamse muziek- en rijmkunst:
Oh nee alweer een moskee Oh nee, alweer een moskee, Ze staan echt overal, van ’t stad tot aan de zee, Oh nee, alweer een moskee, Trop is teveel, dus zeg ik nee ! Politiek correct, anti-racist, multicultureel, Het wordt me allemaal veel teveel. Minaret en islamgebed voor Mohammed, Vlaanderenland is toch geen islamland ! Oh nee, alweer een moskee, Ze staan echt overal, van in ’t stad tot aan de zee, Oh nee, alweer een moskee, Trop is teveel, dus zeg ik nee ! Allez, alweer een moskee, Voor Ahmed, Ali, Mohammed, O jee, nog een moskee, Islam, koran, ik doe niet meer mee ! Mijn koekestad, mijn Vlaamse stad, wordt Veel te snel Antwerpistan, met sjaria en djellabah, Alles halal en altijd ramadan, De kathedraal, Brabo en het Steen, Antwerpen Met een A, da’s toch beter dan ‘Inch Allah’! Oh nee, alweer een moskee, Ze staan echt overal, van in’t stad tot aan de zee ! Oh nee, alweer een moskee, Trop is teveel, dus ik zeg nee ! Allez, alweer een moskee, Voor Ahmed, Ali, Mohammed, Ojee, nog een moskee, Islam, koran, ik doe niet meer mee ! Oh nee, alweer een moskee, Ze staan echt overal van in’t stad tot aan de zee, Oh nee, alweer een moskee, Trop is teveel, ik zeg nee! http://hyperfileshare.com/d/1a15301b De auteurs zijn niet bekend gemaakt. (Groot gelijk, Danny F., er is niets mis met eerlijke schaamte!) Filip Dewinter heeft duidelijk niet veel om handen de jongste tijd. Hij maakt zich op zijn website ook druk over het optreden van Patrick Janssens in de recente Humo-spot. Echt iets waar de mensen van wakker liggen, neem ik aan... Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 4 december 2007 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hij maakt weeral eens duidelijk hoe hij denkt over de vrijheid van eredienst.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me een leuke nieuwjaarsmeezinger.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geweldig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Typisch, reacties moeten natuurlijk eerst worden goedgekeurd. Tot zover de vrijheid van meningsuiting volgens het Vlaams Belang.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Tamelijk doorzichtige poging om terug wat in de schijnwerpers te staan. 't Zal wel werken: 't werd vandaag al besproken in TerZake.
Blijkbaar wenst het VB terug te keren naar de succesformule van de gouden jaren, en keert ze zich af van de "zachtere" koers die er in de communicatie van de laatste paar jaar gevolgd werd. Ik vrees dat de media erin zullen trappen - alhoewel, de aandacht zal de komende dagen vooral naar de formatieproblemen. Misschien is dit initiatief dan toch slecht (of goed ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
groot gelijk dat men op een ludieke manier een serieus en ernstig probleem wil aankaarten. beter dan het zoveelste geneut dat ons land islamiseert, met een single bereik je veel meer mensen, en zo hoort het ook.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 4 december 2007 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() En dan verwonderd zijn dat mensen overlopen naar Lijst Dedecker.
Erg populistisch. ![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachenlied is dit! Moderne Hollandse volksmuziek, zo klinkt het.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Er staan in Mechelen (80.000 inwoners) meer kerken dan er moskee's zijn in Antwerpen (500.000 inwoners). Om maar te zeggen hoe relatief "te veel" is.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 5 december 2007 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Aan de song is niets verkeerds.Gewoon een leuk nummer die verwijst dat er al genoeg moskeeen staan en beetje dance erin,mooi.
Moet zeker in 10 om te zien komen.Nr1 hit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Er staan al meer dan genoeg moskeeen,moet maar eens gedaan zijn.
Laatst gewijzigd door Marlboro : 5 december 2007 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tekst is duidelijk opzettelijk simpel gehouden, kwestie dat de gemiddelde VB-er het enigzins begrijpt en kan meebrullen.
Laatst gewijzigd door Pietje : 5 december 2007 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaja,liever dronkaard tom zatteman,oeps,barman,tzegt al genoeg,z'n naam en dan toogbaaske steveke stunt;tis maar dat de grootste dommerikken het zouden begrijpen. Laatst gewijzigd door Marlboro : 5 december 2007 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schoon lieke moet ik zeggen
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Da moet toch echt in 10 om te zien komen zenne.
Der is niet veel soeps uit qua vlaamse muziek en das toch echt wel een topper,goed gedaan en leuk beatje deronder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 5 december 2007 om 00:54. |
||
![]() |
![]() |