Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2008, 22:44   #161
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Uiteraard, maar ik voel me daar niet door beledigd noch bedreigd. Gans die zooi is subjectieve materie. Daarbij nogmaals: waarom worden de organisatoren vervolgd voor wat bezoekers voor zogenaamd aanstotendgevend lopen te schreeuwen? Als dat zo gemakkelijk is, zijn we binnenkort verlost van iedereen die ons in de weg staat. Volgende keer dat Dedecker iets organiseert gaan we daar naartoe met een bende, schreeuwen wat "verboden" of "shockerende" leuzen, laten een "vaststelling" doen door 2 agenten in burger die zich gans de avond en nacht aan de toog hebben liggen bezatten en hup Dedecker achter slot en grendel want hij organiseerde het. Simpel, nietwaar?
En qua punt 3: ik zie liever dat mijn zuurbetaald belastingsgeld naar iets gaat waar ik zelf ook ooit nut van heb. Wat trouwens de bedoeling is van belastingsgeld dacht ik zo... Het stoort mij zo al mateloos dan men jaarlijks miljoenen versast naar een kolonie waar de enigen die er zwaar van geprofiteerd hebben dat gespuis in Laken is en niet de burger (maar die betaald wel mee)

Op het volgende bal van de burgemeester wat sieg heil gaan roepen en dan klacht neerleggen. Patje in de gevangenis want nazi, dat zou lachen zijn.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 22:51   #162
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Prachtig land toch?
Het recht zegeviert once again!
- Nazi's veilig opgeborgen (Racisme & oproepen tot haat worden aangepakt)
- Spreekbuis Allochtonen vrijgesproken ondanks de mediacampagne van de nazi's.

...een "zwarte" week voor de zwartzakjes op dit forum
Het recht ? Welk recht ? In welk "pracht"land ?
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 22:54   #163
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Op het volgende bal van de burgemeester wat sieg heil gaan roepen en dan klacht neerleggen. Patje in de gevangenis want nazi, dat zou lachen zijn.
Inderdaad! Ik hoop alleszins dat dit circus gauw zijn einde kent. Men is hier in dit land zodanig bezig alles en iedereen een muilkorf aan te leggen dat het grotesq wordt! En de linksen maar applaudisseren in hun roes (of mss zijn ze echt wel TE stom) beseffen ze niet dat zij de volgenden zijn die aan de ketting gaan.

Laatst gewijzigd door Eichmann : 21 oktober 2008 om 22:54.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 23:03   #164
wild cannibal
Banneling

Standaard pin pon pin pon pin pon

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Ik snap eigenlijk niet goed waarom mensen tegen die fuiven van B&H zijn :
welke gelegenheid is er beter om een inventaris op te maken van die hardcore sociopaatjes? De politie was toch massaal aanwezig om ze door te controleren... Ze kennen ze nu allemaal met naam, toenaam, personalia en nummerplaat.

Rachid en Bilal in één van de vele obscure haatmasjids of Bogdan en Borislav van de Tsjetsjeense maffia indentificeren is voorlopig nog wel andere koek, ni waar?
Door op zo een feestjes van zogezegde nazi's binnen te vallen, kan de politie zonder gevaar zijn blazoen oppoetsen. Ze zijn toch vrijwel zeker dat niemand hen daar gaat aanvallen.
In de donkere holen waar zich fanatieke islamisten verstoppen , of in een vergaderplaats van Tjetsjeense beroepsmisdadigers zou zo een inval wel eens anders kunnen verlopen...Wat messteken of kogels in hun vel is d�*�*r wel een mogelijkheid waar men mee moet rekenen .

Laatst gewijzigd door wild cannibal : 21 oktober 2008 om 23:03.
Oud 21 oktober 2008, 23:05   #165
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Onverwerkt verleden? Wat bedoel je?
Ik voel me helemaal niet geviseerd.
Ik heb wel enig idee wat de ideeën en daden waren van Hitler en zijn aanhang.
Dan doet het er niet toe of ik Jood ben, of zigeuner of gehandicapt of homo of neger of communist of verzetsstrijder of opposant of ...
Collaborateurs in de familie ?
Oud 21 oktober 2008, 23:18   #166
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wild cannibal Bekijk bericht
Door op zo een feestjes van zogezegde nazi's binnen te vallen, kan de politie zonder gevaar zijn blazoen oppoetsen. Ze zijn toch vrijwel zeker dat niemand hen daar gaat aanvallen.
In de donkere holen waar zich fanatieke islamisten verstoppen , of in een vergaderplaats van Tjetsjeense beroepsmisdadigers zou zo een inval wel eens anders kunnen verlopen...Wat messteken of kogels in hun vel is d�*�*r wel een mogelijkheid waar men mee moet rekenen .
Ik ga zelfs meer zeggen: een vriendin van mij die in Rijssel studeert werd op een avond aangevallen (zonder reden overigens, enkel omdat ze die clown negeerde) door een mahrebiaan. Resultaat: bloedneus, dikke lip en een ganse collectie blauwe plekken. Gelukkig is ze zelf geen katje om zonder handschoenen vast te nemen dus is de sukkel op de vlucht mogen slaan (gelukkig maar...). Aangifte gedaan bij de politie ginder, na 2 weken nog geen nieuws dus zelf eens informeren. Vertelden die kwasten haar doodleuk dat ze een positieve identificatie hebben over de verdachte (die trouwens al meer -en ergere- delicten op zijn kerfstok heeft) maar dat men hem niet kan arresteren. Op de vraag "hoezo je kan hem niet arresteren" kreeg ze als antwoord "als ze graag zou hebben dat Lille vanavond uitbrandde misschien?"
Dit is nu wel de Franse politie (ook al is en blijft Rijssel voor mij eeuwig Vlaams) maar is wel typerend.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 23:18   #167
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Vandaag is er een feestje van Blood & Honour in Diksmuide (mijn woonplaats). In een camping niet ver van de IJzertoren. Die teut van een burgemeester Lies Laridon (tja tis weer een vrouw) heeft het nodig gevonden om een half leger politie en ordediensten op te trommelen voor dat feestje. Deze middag nog zelf tegengehouden geweest toen ik naar huis reed. Ik heb zelf niet al te lang haar , dus dachten ze waarschijnlijk dat ik ook naar dat feestje ging.

Nu ik vind dat die mensen het recht hebben op hun concert. Niet dat die loeiharde rockmuziek iets voor mij is als schlager en parademarsliefhebber, maar de lokatie is redelijk ver van het stadscentrum en niemand heeft toch last van het lawaai dan. Wat is het probleem dan voor miss Laridon, dat ze al dat belastinggeld moet verspillen ? Ze zou het beter gebruiken voor de herstelling van de wegen, want het wegennet is echt erbarmelijk in Diksmuide.
Neen. Die mensen moeten een halt worden geroepen. Ieder mag een concert organizeren, en je mag ook een eigen mening hebben.

Maar zo onnozel gaan doen en Hitler verheerlijken, dat is er zwaar over. Dat begrijpt elk zinnig mens van goede wil.
Oud 21 oktober 2008, 23:30   #168
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Neen. Die mensen moeten een halt worden geroepen. Ieder mag een concert organizeren, en je mag ook een eigen mening hebben.

Maar zo onnozel gaan doen en Hitler verheerlijken, dat is er zwaar over. Dat begrijpt elk zinnig mens van goede wil.
Wat zeg je nu, je mag een mening hebben maar niet eender welke?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 01:49   #169
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moest ik aan de macht komen, dan vliegt dat verbod op de Hitlergroet, het verbod op negationisme en revisionisme, het verbod op antisemitisme en racisme, meteen de prullebak in.
Citaat:
Wat zeg je nu, je mag een mening hebben maar niet eender welke?
Ik ben tegen beperkingen op de vrije meningsuiting.
Ze zouden die moeten schrappen omdat ze teveel op WW2 gebaseerd zijn.

Maak nieuwe wetten in de trent van:
"Je mag een verkondigen wat je wil, maar haat zaaien tegen een bevolkingsgroep is verboden"

"Je mag een mening hebben, maar openbare verheerlijking/ontkenning van genocide op een bevolkingsgroep kan niet"
Oud 22 oktober 2008, 06:23   #170
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
Ik moet je wel gelijk geven , er IS een link tussen Vlaams Belang en BH ............... namelijk als het bestuur van hetVlaams Belang weet dat je naar zulke feestjes gaat je uit het Belang wordt gesmeten !
Vlaams Belang wil niets te maken hebben met neo-fascisme noch met neo-nazisme. De boodschap is duidelijk : wie iets te maken heeft met dergelijke organisaties vliegt er uit.

Bruno Valkeniers is daarin streng en consequent.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 06:23   #171
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Vlaams Belang zet neonazi uit partij
Vlaams Belang zal een partijlid met onmiddellijke ingang uit de partij zetten. De federale politie pakte de verdachte op in het kader van een onderzoek naar de organisatie van neonaziconcerten door ‘Blood & Honour’.

De arrestant zou drie jaar geleden kandidaat geweest zijn op een verkiezingslijst van de extreemrechtse partij.

"Het spreekt voor zich dat hij met onmiddellijke ingang uit de partij wordt gezet", aldus Bruno Valkeniers (foto), voorzitter Vlaams Belang. "Althans, indien de mediaberichtgeving klopt. Het moet klaar en duidelijk zijn dat bij het Vlaams Belang geen plaats is voor personen die zich met dergelijke organisaties en gedachtegoed inlaten."

In GVA

http://www.gva.be/nieuws/politiek/default.asp?art={74F45F72-0473-4064-9C15-DD1CFCE90705}
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 22 oktober 2008 om 06:24.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 06:52   #172
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Yelloman een geloofwaardige bron...
De enige overtredingen waren net van 2 antifa's (nauw verbonden met yelloman en AFF) toen ze via een aanpalende weide (privé-eigendom) probeerden de feestlocatie te bereiken !
Nu goed hier trad de politie wel op tegen criminele antifa's, jammergenoeg hadden vorige week andere criminele antifa's wel vrij spel in Gent.
Yellowman is dus blijkbaar wel een betrouwbare bron,.

Heeft er iemand nog nood aan het citeren van andere bronnen? Of heeft iedereen gisteren de media gevolgd?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 06:58   #173
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Vlaams Belang zet neonazi uit partij
Vlaams Belang zal een partijlid met onmiddellijke ingang uit de partij zetten. De federale politie pakte de verdachte op in het kader van een onderzoek naar de organisatie van neonaziconcerten door ‘Blood & Honour’.

De arrestant zou drie jaar geleden kandidaat geweest zijn op een verkiezingslijst van de extreemrechtse partij.

"Het spreekt voor zich dat hij met onmiddellijke ingang uit de partij wordt gezet", aldus Bruno Valkeniers (foto), voorzitter Vlaams Belang. "Althans, indien de mediaberichtgeving klopt. Het moet klaar en duidelijk zijn dat bij het Vlaams Belang geen plaats is voor personen die zich met dergelijke organisaties en gedachtegoed inlaten."

In GVA

http://www.gva.be/nieuws/politiek/default.asp?art={74F45F72-0473-4064-9C15-DD1CFCE90705}
Natuurlijk zetten ze die uit de partij. Omdat ze niet anders kunnen nu dat het uitgelekt is. Maar ze zetten ze niet allemaal uit de partij. Hoe hoger de positie is hoe weiniger kans dat ze uit de partij worden gezet.

Voor de zij die wat hoger op de partijladder staan, zoals het VB-gemeenteraadslid Karin Milik die David Duke (gewezen Ku Klux Klan leider en oprichter van het neonazistische Stormfront) te slapen legde, gelden echter totaal andere regels. KKK-leider Duke was deze zomer als gastspreker uitgenodigd op een congres van de neonazi's van Euro-rus en overnachtte liever bij gelijkgezinden dan in een hotel. Gemeenteraadslid Milik (van het VB), wiens man bodyguard is van Filip Dewinter, kwam er toen vanaf met een 'interne blaam' en mocht haar partijkaart behouden. Karin Milik zit vandaag nog steeds in de gemeenteraad van Sint-Niklaas, tot ontzetting van de overige raadsleden.

En hier toont het VB zijn waar gelaat. Ze zeggen: we geven hem of haar zogezegd een blaam (what's in a name), maar echt straffen daar denken we niet aan. Toch raar dat dat neonazistisch tuig allemaal in het VB zit. Of eigenlijk, helemaal niet raar.

Laatst gewijzigd door system : 22 oktober 2008 om 07:03.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 07:19   #174
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

Dat Hitler verheerlijken compleet idioot is, weet elk zinnig mens. Maar dat zoiets geen enkel slachtoffer maakt, weet ook elk zinnig mens. Blijkbaar kan je op zulke concerten niet zomaar binnen, de enigen die er dus "last" hebben van een omhooggestoken arm zijn de mensen die ze zelf omhoogsteken, en die je heus niet op andere gedachten gaat brengen door zulke concerten te verbieden. Integendeel zelfs, het versterkt hen wellicht alleen in hun overtuiging. En intussen verword je met het verbieden van zulke dingen zelf tot het soort dictator dat je met zulk verbod meent te bestrijden...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 08:46   #175
Avondland
Lokaal Raadslid

Avondland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Natuurlijk zetten ze die uit de partij. Omdat ze niet anders kunnen nu dat het uitgelekt is. Maar ze zetten ze niet allemaal uit de partij. Hoe hoger de positie is hoe weiniger kans dat ze uit de partij worden gezet.

Voor de zij die wat hoger op de partijladder staan, zoals het VB-gemeenteraadslid Karin Milik die David Duke (gewezen Ku Klux Klan leider en oprichter van het neonazistische Stormfront) te slapen legde, gelden echter totaal andere regels. KKK-leider Duke was deze zomer als gastspreker uitgenodigd op een congres van de neonazi's van Euro-rus en overnachtte liever bij gelijkgezinden dan in een hotel. Gemeenteraadslid Milik (van het VB), wiens man bodyguard is van Filip Dewinter, kwam er toen vanaf met een 'interne blaam' en mocht haar partijkaart behouden. Karin Milik zit vandaag nog steeds in de gemeenteraad van Sint-Niklaas, tot ontzetting van de overige raadsleden.

En hier toont het VB zijn waar gelaat. Ze zeggen: we geven hem of haar zogezegd een blaam (what's in a name), maar echt straffen daar denken we niet aan. Toch raar dat dat neonazistisch tuig allemaal in het VB zit. Of eigenlijk, helemaal niet raar.
Je vergeet nog te melden dat VB'ers elke vrijdag linkse baby's offeren aan Baal en hun bloed opdrinken tijdens Hitlervererende ceremoniën.
Avondland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 09:45   #176
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wild cannibal Bekijk bericht
Blood en Honour, is dat een vakbond ? Van de beenhouwers mischien ?

neen, dat is een zootje racisten en nazisten die leven in het verleden waar een onnozelaar met een snorretje, omringd door een bende vette zakken, het nodig vonden om andere mensen te laten kreperen en af te maken op basis van hun laagste instincten...
daarenboven zette die smeerlap een gans volk en een groot gedeelte van de wereld in de diepste miserie...
etc... etc...

en dan vind je hier nog bewonderaars van die ontaarde rotzak...

zielig...

en dan ook nog het laten uitschijnen als iets verantwoords...

maar ja... men is ten opzichte van dat uitschot toleranter als de aanhangers het waren ten overstaan van nandere mensen van wie de enige fout was dat ze niet op de juiste plaats bij het "goede" ras uit de baarmoeder gevallen zijn...

maar ja... men roept tegenwoordig fora in het leven waar in naam van vrije meningsuiting de laagste soort schepselen, hun gang mogen gaan in hun propaganda...
Oud 22 oktober 2008, 09:49   #177
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Vlaams Belang wil niets te maken hebben met neo-fascisme noch met neo-nazisme. De boodschap is duidelijk : wie iets te maken heeft met dergelijke organisaties vliegt er uit.

Bruno Valkeniers is daarin streng en consequent.
en toch duiken ex- en tegenwoordige aanhangers van die "partij" steeds maar weer op bij dergelijke manifestaties....

dan worden ze buiten gezet...
maar een beetje screening vooraf zou de ware aard van die "leden" best op voorhand laten kennen...
Oud 22 oktober 2008, 11:08   #178
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
maar ja... men roept tegenwoordig fora in het leven waar in naam van vrije meningsuiting de laagste soort schepselen, hun gang mogen gaan in hun propaganda...
Jij zou naturlijk liever willen dat die vrijheid van meningsuiting op autoritaire wijze de kop wordt ingedrukt? Misschien alleen de staatsideologie toelaten?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 12:19   #179
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Waren er geen VB-ers Max, want "B & H" da's toch hun biotoop. ??
Ja de leden van het Vlaams Belang lopen allemaal met een gele ster op hun jas gespeld waardoor men ze zeker kan herkennen Pietje toch.
Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 12:20   #180
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
en toch duiken ex- en tegenwoordige aanhangers van die "partij" steeds maar weer op bij dergelijke manifestaties....

dan worden ze buiten gezet...
maar een beetje screening vooraf zou de ware aard van die "leden" best op voorhand laten kennen...
Blijkbaar waren er 800 mensen waarvan 1 persoon die ooit eens op een lijst van een partij heeft gestaan. Deze persoon werd dan ook direkt door de partij buitengezet.
Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be