Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2009, 20:41   #161
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Beschaving van ons volk zit erin dat we ...
De kinderhand. Daar is ie weer!
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 12:35   #162
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

De bino's zijn niet slecht in zichzelf of minderwaardig. Het zij zwarten met een witte huid. Ik wil daarom niets horen van mislukte negers! Het zijn menschen. Maar ernstig misleid.

Wij hebben hier op dit forum wel met een selecte groep te maken. Lieden die verder niets waard zijn, maar vanwege een suppletie op hun uitkering van de sociale dienst zich voordoen als gewone forummmers terwijl ze staatspropaganda en staatsracisme uitdragen. Het lijkt alsof een heel team hen informatie aanreikt om normale, gezond denkende forummers te bestoken. Dat zijn de mensen van een dienst die zogenaamd 'waakt' over het internet.

Het zijn deze instanties, organen die staatsracisme uitdragen. Zij weten ook alles van iedereen die inlogt. Het schijnt in democratisch Nederland heel nauw te luisteren: elkeen moet hetzelfde geloven. Één die uit de pas loopt is meteen een levensgroot probleem.

Het grote probleem is de definitie van beschaafd. Hoewel Suriname verre van een ideale staat is, is de bevolking daar niet belast met genocide, zoals Nederlanders en Belgen dat zijn. Onze opa's en oma's waren niet betrokken bij het aangeven van Joodse onderderduikers aan de Nazi bezetter (1940-1945). Wij lopen niet rond met leugens van 'Wij hebben het niet geweten!' Ja, maar ze werden in vee wagons vervoerd en al op het station geschopt en geslagen!

Nederland is dus geobsedeerd door genocide, genocide is onderdeel van al hun tradities. Ze ademen genocide. Hun buitenlandse politiek gaat over genocide. Maar voor de buitenwereld heet het bv 'Politionele acties in Indonesie.' Of 'Politionele hulp in Afghanistan.'

Dus ben ik blij dat ik in Suriname ben geboren en getogen en dat het practiceren en goedpraten van genocide niet mijn opvatting van beschaving is. Ik zal mij ook niet laten assimileren. Hoe kan men beschaving claimen met 25.000 verhandelde vrouwen, waarvan een erg groot deel gekleurde vrouwen zijn die illegaal hier verblijven, en die met geweld in de prostitutie gehouden worden? Waar betalende mannen hen mogen verkrachten. De positie van de Polen, ook bino's, die in gevaarlijke, giftige kassen, de Nederlandse indutrie draaiende houden, tot de bot uitgebuit.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 13:13   #163
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De bino's zijn
Wil dit zeggen dat ik jou vanaf nu de "nigger" mag noemen?
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 13:15   #164
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

JuBiLaTe's schermafbeelding

Standaard

Wat doe je hier in Europa? Ga naar Suriname, indien je dit beter vindt.

Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 31 oktober 2009 om 13:25.
JuBiLaTe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 13:16   #165
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Wil dit zeggen dat ik jou vanaf nu de "nigger" mag noemen?
Igger?
Oud 31 oktober 2009, 19:33   #166
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Hetzelfde verhaaltje dat linkse witte politici vertellen over VBers:

1) 7 op de 10 VBers heeft een achterstand op school.
2) Ze zijn amper de Nederlandse taal machtig, zelfs na vele generaties op de schoolbanken.
3) Velen onder hun halen zelfs hun diploma middelbaar onderwijs niet.

Of hoe denk jij dat het komt dat VBers niet worden benoemd?
Sukkel! Straks geloof je nog je eigen praatjes...
Hoe weet jij wie" vb-er" en niet? En wat is een "vber"? Even duidelijk als: wat is een "racist" zeker?
Een paar jaar geleden was dat 1/4 van het Vlaamse kiezerskorps! Indien nu echt 80% van het kiezerskorps straks "vber" moet worden om die augiasstal hier op te kuisen, dan weze het maar zo!
Of zijn we beter af met de huidige "democratische" politiekers misschien?
Daarom dat we er oa hier dagelijks over aan het leuteren zijn?

Laatst gewijzigd door andev : 31 oktober 2009 om 19:38.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 20:16   #167
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Sukkel! Straks geloof je nog je eigen praatjes...
Hoe weet jij wie" vb-er" en niet? En wat is een "vber"? Even duidelijk als: wat is een "racist" zeker?
Een paar jaar geleden was dat 1/4 van het Vlaamse kiezerskorps! Indien nu echt 80% van het kiezerskorps straks "vber" moet worden om die augiasstal hier op te kuisen, dan weze het maar zo!
Of zijn we beter af met de huidige "democratische" politiekers misschien?
Daarom dat we er oa hier dagelijks over aan het leuteren zijn?
Cursus begrijpend lezen nodig?

Nogmaals mijn post:

"Hetzelfde verhaaltje dat linkse witte politici vertellen over VBers:

2) Ze zijn amper de Nederlandse taal machtig, zelfs na vele generaties op de schoolbanken.

Of hoe denk jij dat het komt dat VBers niet worden benoemd?"

Dat is dus wat linkse witte politici zeggen over VBers.
Niet wat ik daarover zeg.

Ik stel slechts droog vast dat twee groepen niet uit de vetpotten van de goedbetaalde benoemde posities door de overheid mogen snoepen:
VBers en niet-blanke Belgen.
Oud 31 oktober 2009, 20:56   #168
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Echt een betrouwbare bron.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2009, 22:55   #169
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Daar heb je precies lang op moeten denken
Oud 2 november 2009, 23:34   #170
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is België een mislukte staat? Wat zegt dat over haar burgers? Waarom presenteren deze mensen zich hier op dit forum als dragers van de beschaving? Met welk recht achten zij zich superieur aan anderen? Waarom praten ze niet over wat WERKELIJK fout is in het Belgische?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mislukte_staat
beschaving is in elk geval niet iets waar jij last van hebt.

"beschaving" betekent zoveel meer dan de ene maatschappij die zich superieur voelt in relatie tot de andere maatschappij.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 16:51   #171
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
beschaving is in elk geval niet iets waar jij last van hebt. "Beschaving" betekent zoveel meer dan de ene maatschappij die zich superieur voelt in relatie tot de andere maatschappij.
Hou ons niet in de spanning.

Beschaving is vooral een zaak van definitie en beheersing van de media om de wereld een geidealiseerd beeld van de Nederlandse samenleving te geven.
Oud 3 november 2009, 17:00   #172
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Cursus begrijpend lezen nodig?

Nogmaals mijn post:

"Hetzelfde verhaaltje dat linkse witte politici vertellen over VBers:

Of hoe denk jij dat het komt dat VBers niet worden benoemd?"

Niet wat ik daarover zeg.

Ik stel slechts droog vast dat twee groepen niet uit de vetpotten van de goedbetaalde benoemde posities door de overheid mogen snoepen:
VBers en niet-blanke Belgen.
Laten we nu eens gewoon stellen je gelijk hebt ja,denkt men nu echt dit bij alle andere niet het geval is?
Om een simpel voorbeeldje te geven;een grote groep sp-a stemmers zijn allochtonen waaronder vele van deze op den dop zitten,de grootste groep die trouwens ook op den dop zit en een achterstand hebben op school.
En de taal niet machtig;ik heb gezien ivm met de lange wapper reportage hoevelen van die allochtonen er zelfs geen woord nederlands kunnen,echt heel erg.
Trouwens en das een fout die slinksen graag maken;ik en andere zeggen nergens iemand perfect nederlands moet kunnen,ik ben de eerste om toe te geven ik zelf teveel dt fouten en dergelijke maak en mijn zinsbouw op geen lkoten trekt maar who the fuck,als ik in een winkel binnenstap of elders dan verstaat iedereen mij nochthans heel goed en dat is hetgeen telt.
Je gewoon al verstaanbaar maken in het nederlands is hetgeen telt en dat kunnen velen niet hier onder die sp-a stemmers.

Linkse witte politici die zelf met enorm veel kiezers en in eigen rangen genoeg mensen hebben die er niks van bakken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2009, 17:04   #173
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Hou ons niet in de spanning.

Beschaving is vooral een zaak van definitie en beheersing van de media om de wereld een geidealiseerd beeld van de Nederlandse samenleving te geven.

Niets is perfect hoor Egmond.
Ik begin stillaan te geloven dat jij iets hebt tegen de Nederlanders.
De gehele wereld zit vol met shit en het enige waar jij op kan vitten is Nederland.
Vanwaar die fascinatie?

Laatst gewijzigd door Mcnab : 3 november 2009 om 17:05.
Oud 3 november 2009, 17:15   #174
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Laten we nu eens gewoon stellen je gelijk hebt ja,denkt men nu echt dit bij alle andere niet het geval is?
Om een simpel voorbeeldje te geven;een grote groep sp-a stemmers zijn allochtonen waaronder vele van deze op den dop zitten,de grootste groep die trouwens ook op den dop zit en een achterstand hebben op school.
En de taal niet machtig;ik heb gezien ivm met de lange wapper reportage hoevelen van die allochtonen er zelfs geen woord nederlands kunnen,echt heel erg.
Trouwens en das een fout die slinksen graag maken;ik en andere zeggen nergens iemand perfect nederlands moet kunnen,ik ben de eerste om toe te geven ik zelf teveel dt fouten en dergelijke maak en mijn zinsbouw op geen lkoten trekt maar who the fuck,als ik in een winkel binnenstap of elders dan verstaat iedereen mij nochthans heel goed en dat is hetgeen telt.
Je gewoon al verstaanbaar maken in het nederlands is hetgeen telt en dat kunnen velen niet hier onder die sp-a stemmers.

Linkse witte politici die zelf met enorm veel kiezers en in eigen rangen genoeg mensen hebben die er niks van bakken.
Linkse witte politici kunnen de wittte onderklasse (VB) minachten, omdat dit hun electoraat niet meer is.
Het wordt ze ook makkelijk gemaakt omdat een aantal representanten van deze groep zich toelegt op (ook vaak onterechte) kritiek op de zwarte onderklasse. Om twee redenen dom dus.

Verdeel & Heers, zo blijf je minister.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 november 2009 om 17:15.
Oud 14 november 2009, 15:34   #175
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Vanuit mijn observaties geloof ik dat er in Nederland staatsracisme heerst. Ik denk niet dat het in Belgie veel anders zal zijn. De antiracisme bureau's zijn onderdeel van het staatsracisme en men gaat als slachtoffer daar bij de duivel te biecht.

Citaat:
Verklaring Comite Haagse Marokkanen

Namens de ondertekende Haagse Marokkaanse moskeeën, verenigingen en stichtingen, willen we aan de Marokkaanse gemeenschap in Den Haag het volgende mededelen:

De toenmalige minister van justitie heeft voor de vier grote steden voor de periode 2006-2009 aanvullende financiële middelen beschikbaar gesteld voor het aanpakken van de problemen van de risico Marokkaanse jongeren in de leeftijd tussen 12 en 24 jaar. In dit kader heeft de minister een bedrag van 3,3 miljoen euro aan de gemeente Den Haag toegekend.

Volgens de richtlijn van het ministerie van justitie, moeten de gemeenten de Marokkaanse gemeenschap betrekken bij het ontwikkelen en uitvoeren van hun plannen, zodat de beoogde resultaten worden behaald.

In tegenstelling tot de richtlijn van het ministerie, heeft gemeente Den Haag de Marokkaanse gemeenschap genegeerd en heeft geen enkel overleg gepleegd met de Haagse Marokkaanse organisaties en moskeeën, zowel bij het ontwerpen als de uitvoering van haar plannen.

Wij verklaren het volgende:

- Wij zijn tegen het gebruik van de problemen van onze jongeren om schijnprojecten en subsidies te legitimeren;
- De uitsluiting van de Marokkaanse gemeenschap staat haaks op de uitspraken van sommige diensten van de gemeente Den Haag over burgerschap en participatie;
- Wij accepteren niet, na meer dan veertig jaar in dit land te hebben gevestigd, dat wij als tweederangs burgers worden beschouwd en behandeld;
- De Marokkaanse gemeenschap moet vertegenwoordigd worden door de vertegenwoordigers van de Marokkaanse moskeeën, verenigingen en stichtingen en niet door commerciële bureaus en individuen.

Wij eisen het volgende:

Het instellen van een onafhankelijke commissie die een onderzoek gaat verrichten naar het beleid van de gemeente Den Haag met betrekking tot de besteding van Donnergelden. De commissie dient o.a. de volgende vragen te beantwoorden:

- Hoe is het gekomen dat de Marokkaanse moskeeën, verenigingen en stichtingen niet werden benaderd en betrokken bij het ontwikkelen van ideeën en plannen conform de richtlijn van de toenmalige minister Donner?
- Welke criteria heeft de gemeente gehanteerd bij het verdelen van Donnergelden?
- Aan wie heeft de gemmente subsidies (Donnergelden) toegekend?
- Welke specifieke projecten zijn ontwikkeld ten behoeve van de risico Marokkaanse jongeren?

Ten slotte willen we via deze verklaring de lokale en landelijke publieke opinie laten weten dat wij open staan voor overleg en dialoog, maar ook bereid om alle wettelijke wegen te bewandelen om de belangen van onze jongeren te verdedigen.

Den Haag 2 mei 2007

Het Comité Haagse Marokkanen bestaat uit:

Moskee El Mohsinin, moskee El Islam, moskee El Fath, moskee El Omma, moskee Annour, Marokkaanse vereniging El Ouahda, Marokkaanse vereniging Ittihaad, Marokkaanse vereniging Bismillah, Marokkaanse vereniging Issalaam, Stichting Buurtvaders Schilderswijk, Marokkaanse vereniging Bouwlust, Haagsche Marokkaanse voetbalclub (HMC), vereniging Stem van de Marokkaanse Democraten in Nederland, Stichting Izourane, Stichting Tifawin, Vereniging al Ouahda wa ttadamoun.

http://www.tawiza.nl/content/actueel.php?igg=alles

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 november 2009 om 15:40.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be