![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snelle veroordeling door zowel de PS als de Waalse ministerpresident:
Agressie tegen Jan Peumans : Reactie Rudy Demotte Agression de Jan Peumans : le PS condamne un acte injustifiable De Walen hebben dus in tegenstelling tot onze minabele belgicistjes op dit forum wel door dat het hier om een ingrijpend politiek incident gaat.
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Het gerucht gaat dat de dader een Franstalige Vlaming uit Voeren is...
Maar ik druk er op : het is slechts een gerucht. Of het waar is of niet, weet ik niet.
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Il y a eu une altercation verbale mais aucun coup n’a été porté, a affirmé Robert Liebens, militant de l’Action Fouronnaise, au quotidien « La Meuse ». L’auteur présumé de l’agression sur le président du parlement flamand Jan Peumans a formellement contesté les faits que celui-ci lui attribue. Il y a eu une altercation verbale mais aucun coup n’a été porté, a affirmé Robert Liebens, militant de l’Action Fouronnaise, au quotidien « La Meuse ». « J’allais reprendre ma voiture dimanche vers 17h30 après avoir quitté la fête consacrée �* Visé au vieux train �* vapeur. C’est �* ce moment que j’ai entendu derrière moi quelqu’un dire en flamand : c’est une organisation de ces connards de l’Action fouronnaise ! Je me suis retourné et j’ai tout de suite reconnu Jan Peumans qui parlait �* son épouse. Je lui ai demandé pourquoi il disait ça et le ton est effectivement monté entre nous. Un moment, son épouse a voulu me donner un coup avec son parapluie que j’ai réussi �* retenir. Mais c’est le seul geste que j’ai fait », a-t-il expliqué. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik herinner me dat feit niet, maar toch is en blijft mijn stelling dat geweld en politiek zeker niet samengaan; dat geweld in de maatschappij veel strikter aangepakt moet worden enz. concurrerende politieke partijen moeten op politiek vlak aangepakt worden ... enz.) Maar zeg eens eerlijk: die vandalen die De Winter zijn auto molesteerden, uit welke 'hoek' kwamen die ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Xeno, gij weet het nog. Dat doet mij plezier.
![]() Ze hebben waarschijnlijk zijn geweer afgepakt. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 16 september 2010 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]En toch ben ik het eens met u...raar hé
Citaat:
Citaat:
Edit: neen hoor Schooffie...dat waren geen Niveanen...het waren van de STUC produkten...u weet wel....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 september 2010 om 14:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja... anti-fascisten gaan dan ook altijd af op alles wat ze op hun eigen site zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit was dan ook de slechtst denkbare reactie die men kon maken als belgicist: het slachtoffer als dader bestempelen. In het huidige klimaat is dat even verstandig als zeggen dat de door priesters misbruikte kinderen het zelf uitgelokt hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() Wacht effe, ik dacht dat je aan het zwanzen was, maar ... probeer jij nu écht de feiten te negeren?!!!!!
![]() |
#179 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu lees ik dat de beschuldigde fysiek geweld ontkent. Het is dus woord tegen wederwoord. Nog paar dagen wachten en we kennen misschien de ware toedracht. HBVL kennende zal dat dan wel ergens midden in de krant in heel kleine letters vermeld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Een kwakkel ?
Indien ja, wie heeft hier voordeel bij ? http://www.lacapitale.be/regions/lie...n-811226.shtml