![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister
|
![]() Tegenover 8 jaar geleden zijn de huizenprijzen zowat verdubbeld en de topicstarter vond het toen al onmogelijk om een huis af te betalen met twee.
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Voor mijn grootmoeder werd 2000 euros per maand afgeteld. Zij kon dat zelf betalen, haar pensioen van 1300 plus wat mankeerde van haar eigen spaarpot.
Maar er zijn héél veel mensen die nu in de 50 zijn, dewelke zich dat niet zullen kunnen veroorloven. Om over de jonge mensen nog niet te beginnen...Ik weet niet eens of die ooit van een pensioen zullen kunnen genieten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Staatssecretaris
|
![]() Is er nu niet beter op geworden. Aan de andere kant, de huizen die je tegenkomt wat die oudere mensen met 1 maandloon hebben afbetaald zijn in veel gevallen niet aantrekkelijk. Ik snap de topicstarter wel, ik zie zulke dingen ook. Maar slechts bij een beperkt deel van de oudere bevolking. Diegene die ergens weg ah kwijnen zijn zie je immers niet. De staat heeft het wel altijd al zo moeilijk mogelijk gehouden dus een clash tussen senioren en jonger leidt nergens toe.
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 17 januari 2012 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ambtenaren zullen dit graag lezen.
|
![]() |
![]() |