![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag niet wat de aangevallene moet denken, dat heb je al uitgebreid verteld. Laatst gewijzigd door artisjok : 28 mei 2011 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zal ik beledigingen ook aanzien als onmacht en een gebrek aan respect en argumenten bij te tegenpartij. Iets wat ik bij mensen zoals Grimbergen, Sus en ook jij vrij regelmatig zie. Maar dat doet niets af aan het feit dat het beledigingen blijven en dat ze de sfeer verpesten en dus niet thuis horen op dit forum. Dit is zo opgelegd door de moderatie en daar moet ge u aan houden, of ge dat nu leuk vindt of niet. Wilt ge iemand beledigen zonder repercussies, dan zoekt ge best een ander forum (in de brede zin van het woord) om uw ei te leggen.
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iemand die niet in staat is een redelijke discussie te voeren en zich dan maar verlaagd tot beledigingen en denigrerende opmerkingen. Het is een teken van onmacht en een gebrek aan redelijke argumenten.
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen de moderatie niet beschouwt als 'persoonlijke aanval' of 'belediging' blijft gewoon staan, of je nu 100 X op dat driehoekje klikt of 1 X, of ge dat nu leuk vindt of niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wèl ter zake doet is w�*t iemand als 'persoonlijke aanval' ziet, en dat verschilt nogal van persoon tot persoon. Indien om 't even wie ditzelfde aan mij zou schrijven voel ik me totaal niet 'beledigd', ik ben nl. niet kleinzerig en heb al heel wat ergere dingen meegemaakt in m'n leven dan dat, wat lettertjes op 'n scherm. Ik zou er itt jou zelfs mee kunnen lachen, ik zou er 't 'grappig bedoelde' waarschijnlijk wèl van kunnen inzien. Hier op ditzelfde forum zijn al veel ergere dingen over mij neergepend, zelfs d�*t liet ik niet aan m'n hart komen en ging ik niet huilie huilie doen, de moderatie heeft toen ingegrepen en de kous was af voor mij. Als dat 't ergste is wat je ooit in je leven hoeft mee te maken; prijs jezelf gelukkig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook insinueer je dat ik iemand w�*l beledigen zonder repercussies, wat nergens blijkt uit al hetgeen ik hier in deze draad geschreven heb, of toon me anders even aan waaruit dat moge blijken?
|
![]() |
![]() |
#167 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het enigste wat ik hierover schreef is : Persoonlijke aanvallen, ook die zonder (plat) schelden, zeggen evengoed meer over de persoon die overgaat tot persoonlijke aanvallen.Wat ik wil weten is wat jij zelf vindt van forumgebruikers die overgaan tot een persoonlijke aanval. En dat ontwijk je als de pest. |
|||
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik me dan uitspreken over 'n 'persoonlijke aanval', indien mijn perceptie van 'n persoonlijke aanval anders is dan de jouwe! Bovendien; k�*n je 'n virtueel personage 'persoonlijk' aanvallen? Voorbeeld; Ik voel me 'persoonlijk' aangevallen door jouw eindeloze herhalingen, alsof mensen je de eerste X niet zouden gelezen en begrepen hebben. Wat nu? Huilie huilie gaan doen, voel ik me dan beter?
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat iedereen hier een nick gebruikt, dat het geen echte mensen zijn die hier hun mening neerschrijven. Persoonlijke aanvallen hebben niet noodzakelijk iets te maken met schelden of beledigen. Het is een kwestie van op de persoon reageren i.p.v. op zijn post/mening/argumentatie te reageren. Voor mij doet het wel ter zake wat jij denkt over je eigen persoonlijke aanval. Ik wil weten waarom iemand overgaat tot op de persoon spelen. |
|
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Er zitten wel kleine kindjes op dit forum...
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat wat je bedoelt met op de persoon spelen ipv op de bal m.a.w. de vraag die die persoon gesteld had? Citaat:
||
![]() |
![]() |
#172 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
arm zieltje toch, kom hier da'k je 'n dikke knuf geef, je hebt er blijkbaar behoefte aan...Had toch niets te maken met wat ik schreef. http://forum.politics.be/showthread....44#post5477744 Je speelde op de man i.p.v. op de bal. |
||
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je wil graag weten waarom mensen soms op de persoon spelen en niet op de bal? Ga bij jezelf te rade, de post, die je tot 3 X toe herhaalde, waar je 'n mooie rode *KNIP* voor kreeg, was zuiver op de persoon spelen en wel degelijk niet op de bal. Vraag jezelf dus af met welke bedoeling(en) je dat deed. Of zag je toen ook niet in dat je wel degelijk op de persoon speelde en er niet eens 'n bal aan te pas kwam? Herinner je je die nog, anders zoek ik ze op. Niemand is onfeilbaar, ook jij niet, dus geen schijnheiligheid asjeblieft! PS: Die 'knuf' is in dank afgenomen, elk mens kan op z'n tijd 'n dikke knuf gebruiken in deze harde tijden, vooral als je 'n moeilijke periode doormaakt. Dank je voor de knuf dus!
||
![]() |
![]() |
#174 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit impliceert dat degene tot wie ik me richt "het" zeker begrepen heeft, anders kan je niet doen alsof. Het kan dus zeker niet gaan over capaciteiten om iets al dan niet te begrijpen of onwil. Wanneer iemand zijn mening neerschrijft over "het" en dan enkele post later vraagt wat "het" betekent"; geloof jij dan nog dat die persoon "het" niet begrijpt? Zelf vragen of iemand iets begrijpt, heeft niets te maken met het zich uitspreken over iemand capaciteiten. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 28 mei 2011 om 15:27. |
|||
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U speelde dus bewust op de persoon, maar net op het randje zodat niemand kan ingrijpen, iets waar u wel eerder mee bezig bent trouwens. |
|
![]() |
![]() |
#179 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Er is schijnbaar een nieuwe lading tutters aangekomen...
![]() |
![]() |