![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar stelde ik dat het niet bestraft zou worden? Ik stelde enkel dat een rechts iemand een andere mening over racisme heeft dan een links iemand, en het dus beter is niet de politieke voorkeur te kennen van een moderator om die reden bvb.
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor zover ik begrepen hebt worden klachten door een team van moderators besproken en ligt de beslissing niet bij 1 persoon...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommige zaken wel, andere niet.
Racisme wordt gedoogt op Politics.be. Enkel wettelijk strafbaar racisme wordt bestraft, zoals al eerder door de moderatie aangehaald.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 5 september 2011 om 06:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De rest van de racistische opmerkingen (mogen) blijven staan.
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EGMOND CODFRIED OVERIGENS: je begeeft je in de gevarenzone... Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 september 2011 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() contradictio in terminis?
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 september 2011 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() dit bericht mag weg.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 5 september 2011 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand op zoek naar een pittige handtekening?
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Je staat blijkbaar voor het eerst in één van mijn draden, maar helaas begrijp ik deze opmerking niet. Wat probeer je ons hier te vertellen, lieverd? Ik zie dat je je bij je andere commentaren op dit forum strict tot één soort onderwerpen beperkt: dat waardeer ik. Overigens was ik weer goed in vorm, goed bij stem toen ik de door jou geciteerde opmerking opschreef. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Dit was de LASTGEVER in reactie op mijn draad De Adel.
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 september 2011 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil die rol gerust overnemen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Wees gerust, de mensen op mijn negeerlijst gaan hoe dan ook door goddelijke interventie jazeker's voorbeeld volgen, in ontijdigheid.
-Memento Mori- Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 september 2011 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat toch wel racistisch gedoe tussen? Waarom ontken jij dat? Ze doen maar met hun gezever, het ontkennen maakt van hen dwazen. Dat ze er dan op zijn minst voor uit komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Neger vervloekt mensen met zijn voedoelijst ?
Laatst gewijzigd door Weyland : 8 september 2011 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Er staat niks strafbaars tussen...einde gezeur..mensen vals van racisme beschuldigen ( voorbeelden genoeg) is ook niet strafbaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In dat geval hoop ik dat je op je eigen negeerlijst staat en kan me die goddelijke interventie niet snel genoeg komen.
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() voodoolijst?: is dit al opgenomen in het groene boekje? ![]() Maar neen, lieverd, ik sta er verder buiten: het is de voorzienigheid die ingrijpt. Maar door te waarschuwen hoop ik toch mensen op de gevolgen te wijzen van hun slechtheid en wat zij daarmee over zichzelf afroepen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 september 2011 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Neen, de site biedt toch de mogelijkheid van een negeerlijst?
![]() En vanwege de grote respons en het onvermijdelijke kuddegedrag van de gemeente, leek het mij vermakelijk hierop verder te borduren. Ben jij in staat even naar jezelf te kijken en je af te vragen waarom je, verondersteld een mens te zijn, en toch zo achter de kudde galoppeert? betekenis : kuddedier http://www.encyclo.nl/begrip/KUDDEDIER Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 8 september 2011 om 18:19. |
![]() |
![]() |