![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we hebben ook een bult toeristenval sabels, rapieren en dergelijke aan de muur hangen. Maar , we hebben ook een kleine collectie Coldsteel "real deal" materiaal. Maar we zijn daar iets minder opzichtelijk mee. Ik heb mijn huidige favoriet, de Warhammer bij de hand. En ben aan't sparen voor het grotere werk.
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een ding is zeker: Had hij er niet voor gekozen om in te breken dan was hij niet doodgestoken.
![]() |
#164 |
|
![]() Niemand is verplicht om inbreker te worden he. Als je er voor kiest het criminele pad op te gaan dan zou je toch wel bereid moeten zijn de gevolgen te accepteren.
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb een anderhalfhander; Talhoffer, 1.6 kilo en 115 cm lang. Kan je er ook iets mee, of is dat niet het plan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je spreekt met dubbele tong. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of zoals de advocaat het verwoorde: een kaal kieken kan je niet plukken. ![]() Laatst gewijzigd door subocaj : 25 oktober 2011 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kieken kon hem wat betreft gaan prostitueren op het fontanaisplein ik gaf hem exact 1 maand om achter mijn poen te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al hangt natuurlijk veel af van uw eigen kracht, ik zou niet graag ne slag krijgen van zo een ding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kieken als het eens door een donker straatje stapt, bij zijn nekvel pakken, wat stampen op zijn kloten geven, en kieken zeggen dat ge m volgende keer echt pijn gaat doen.
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 oktober 2011 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terzake is de Belgische wetgeving inzake zelfverdediging veel te eng. Zelfs indien geoordeeld wordt dat het geen zelfverdediging is, dan nog durf ik er wat op verwedden dat ze het hele geval gecorrectionaliseerd zouden hebben. Ze weten immers dat de kans reëel is dat die man door een volksjury zou vrijgesproken worden. De vraag stelt zich dan ook of dit überhaupt allemaal wel een correct verloop is. Mijn stelling is : iemand die zich in mijn woning bevindt zonder mijn toestemming moet ofwel maken dat hij rap buiten is (zonder iets mee te pakken) ofwel is het mijn godgegeven recht mijzelf, de mijnen en mijn eigendom te verdedigen met alle middelen die ik ter beschikking heb. MAAR ik begrijp dat de overheid de dubbel paspoortigen niet voor de voeten wil lopen ... Laatst gewijzigd door Stingray : 25 oktober 2011 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Met de juiste techniek geen probleem. Dat gezegd zijnde is een katana/schinken veel lichter en veel scherper. In mijn geval zouden ze het stoffelijke overschot daarna in een kleine vuilzak kunnen begraven...
Laatst gewijzigd door Stingray : 25 oktober 2011 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Bottomline:
- de bejaarde mijnheer handelde uit zelfverdediging. Bedreigd worden met een schroevendraaier is een inbreuk op het zelfbehoud, dit is geen verweer omwille van materiele schade. - de kompaan die de gewonde veelpleger gewoon in de auto achterliet moet minstens worden vervolgd wegens het niet verlenen van hulp in nood, met de dood als gevolg. Hij had de 100 moeten bellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De slagen vallen mee; zolang er niet te hard doorgemept wordt, verdediging op qui vive blijft, en het ding zoals het mijne, niet geslepen is. ![]() |
|
![]() |
![]() |