Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2012, 12:46   #161
Hoera
Provinciaal Statenlid

Hoera's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Bij mij is de gemeentelijke politiek echt een TV soap: incompetentie, verraad, ruzie, overspel en zelfs moord

Rara over welke gemeente heb ik het?
Aalst??
Hoera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 15:01   #162
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Close but no cigar
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 19:08   #163
Astrodamos
Banneling

Standaard

geef toe, verkiezingen zjn in jaren niet zo spannend geweest
Astrodamos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 19:09   #164
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Bij mij is de gemeentelijke politiek echt een TV soap: incompetentie, verraad, ruzie, overspel en zelfs moord

Rara over welke gemeente heb ik het?
Kan allemaal maar in één plaats zijn!

Luik- Liège.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 20:22   #165
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
In mijn gemeente doen ze het goed. En ze zijn nochtans al lang aan de macht. De LDD is er echter niet bij. Nu, die V-partij kunnen we dan ook afschrijven. Vertikaal geklasseerd zonder gevolg.
Blauw, Lanaken is blauw. Dikke, vette, rijke, stinkende Hollanders (niet de gewone nederlander natuurlijk) met kasten van huizen die daar hun gang kunnen gaan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 20:36   #166
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Blauw, Lanaken is blauw. Dikke, vette, rijke, stinkende Hollanders (niet de gewone nederlander natuurlijk) met kasten van huizen die daar hun gang kunnen gaan!

laameraaie. lanaken zo beter af zijn met geel volgens jou? Waarom?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 januari 2012 om 20:37.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 20:43   #167
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Mij kan Lanaken geen kleurpotloden schelen, man! Dat ze daar doen wat ze willen! Ik ken genoeg mensen uit Lanaken en hun mentaliteit! Past voor de meesten prachtig bij dat donkerblauw!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 20:43   #168
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
laameraaie. lanaken zou beter af zijn met rood volgens jou? Waarom ?

Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 januari 2012 om 20:48.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 20:46   #169
Randa
Burgemeester

Standaard

Wat een gezever, warom moet de NV-A uit de vlaamse regering stappen ?
als de vlaamse regering dezelfde moet zijn als de federale, schaaft dan die vlaamse regering maar af. veel geld gespaard. of liever de federale, dat brengt nog meer geld op.
en Vlaanderen onafhankelijk das de oplossing.
en met de gemeenteverkiezing de V partijen laten winnen, dat is het ordewoord
Randa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 20:50   #170
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
laameraaie. lanaken zo beter af zijn met rood volgens jou? Waarom ?
Pé, je reageerde op een post van mij. Man toch, hou jezelf in de gaten, voor je het weet sta je weer met de broek op de enkels.
Waar vandaan die vraag, Pe? Rood is natuurlijk het antwoord - op alles. Twijfelde jij daar ooit aan?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 januari 2012 om 20:50.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 21:43   #171
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Pé, je reageerde op een post van mij. Man toch, hou jezelf in de gaten, voor je het weet sta je weer met de broek op de enkels.
Waar vandaan die vraag, Pe? Rood is natuurlijk het antwoord - op alles. Twijfelde jij daar ooit aan?
Ik heb nooit met mijn broek op mijn enkels gestaan, maar u wel.
Om te snokken zoals u dat zo dichterlijk kan omschrijven.
En ik ben uw Pé niet.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 januari 2012 om 21:47.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2012, 22:05   #172
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- Rood is natuurlijk het antwoord - op alles. Twijfelde jij daar ooit aan?
Ik zou nog meer zeggen: met Rood zijn er zelfs geen antwoorden meer nodig, want vragen stellen is per definitie verboden van zodra rood aan de macht is.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 09:29   #173
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik stem op DE partij die geen kartel vormt met een andere partij, die dus de kiezer niet bedriegt. Ik wens de traditionele partijen af te straffen voor het verraad gepleegd bij de federale regeringsvorming. NV-A pleegt kiezersbedrog bij de komende gemeenteraadsverkiezingen, bv. ze vormen kartel met VLD in De Panne, met CD&V in Overijse en waarschijnlijk volgen er nog ettelijke andere tegen dat 12 oktober er komt.
Vlaams Belang is voor mij DE partij!
Oud 16 januari 2012, 10:09   #174
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sundancer Bekijk bericht
Ik stem op DE partij die geen kartel vormt met een andere partij, die dus de kiezer niet bedriegt. Ik wens de traditionele partijen af te straffen voor het verraad gepleegd bij de federale regeringsvorming. NV-A pleegt kiezersbedrog bij de komende gemeenteraadsverkiezingen, bv. ze vormen kartel met VLD in De Panne, met CD&V in Overijse en waarschijnlijk volgen er nog ettelijke andere tegen dat 12 oktober er komt.
Is dat niet de partij die een kartel aanging met VLOTT, en probeerde ook LDD voor haar kar te spannen?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 10:40   #175
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
grapjurk!

Trouwens, in hoeveel gemeenten zal het VB nog opkomen? In niet te vet veel meer, als ik het zo hoor. In nationale peilingen stellen ze nog 8% voor, en dat is in hoofdzaak dankzij antwerpen.

Hier in mijn stad haalden ze de vorige keer vier zetels. Nu gaan ze waarschijnlijk niet meer opkomen, en als ze al opkomen, zal het zeer moeilijk zijn om nog één zetel te houden. Zelfde met bijna alle buurgemeenten hier in de streek.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 10:44   #176
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik refereer naar het recent bedrog van de "traditionele" partijen in het recent federaal regeringsakkoord en de postjes verdeling. Kartel van VB met VLOTT en poging LDD te lijmen dateren van VOOR dit bedrog. Het stoort mij verschrikkelijk dat NV-A nu met één of andere van die "traditionele" in kartel gaat bij de gemeenteverkiezingen.
Oud 16 januari 2012, 10:47   #177
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik refereer naar het recent bedrog van de "traditionele" partijen in het recent federaal regeringsakkoord en de postjes verdeling. Kartel van VB met VLOTT en poging LDD te lijmen dateren van VOOR dit bedrog. .
tututututut, niet beginnen kronkelen nu. Je hebt duidelijk gezegd dat je nooit zou stemmen voor een partij die in kartel gaat met een andere partij.

vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 10:48   #178
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik refereer naar het recent bedrog van de "traditionele" partijen in het recent federaal regeringsakkoord en de postjes verdeling. Kartel van VB met VLOTT en poging LDD te lijmen dateren van VOOR dit bedrog. Het stoort mij verschrikkelijk dat NV-A nu met één of andere van die "traditionele" in kartel gaat bij de gemeenteverkiezingen.
je kan de gemeentepolitiek totaal niet vergelijken met de nationale politiek. op gemeentelijk vlak gaat het over gemeentelijke belangen en persoonlijkheden. je kan die mensen die zich enkel met gemeentepolitiek bezighouden niet verwijten dat hun nationale collega's fouten maken.
Oud 16 januari 2012, 11:47   #179
Bollywood
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
je kan de gemeentepolitiek totaal niet vergelijken met de nationale politiek. op gemeentelijk vlak gaat het over gemeentelijke belangen en persoonlijkheden. je kan die mensen die zich enkel met gemeentepolitiek bezighouden niet verwijten dat hun nationale collega's fouten maken.
Bwa diegene die bij de traditionele partijen zitten doen dat toch vooral omwille van het feit dat het zo makkelijker is om een postje te bekomen. Van mij krijgt geen enkele traditionele partij een stem om zo hun basis te ondermijnen.
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2012, 15:53   #180
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
grapjurk!

Trouwens, in hoeveel gemeenten zal het VB nog opkomen? In niet te vet veel meer, als ik het zo hoor. In nationale peilingen stellen ze nog 8% voor, en dat is in hoofdzaak dankzij antwerpen.

Hier in mijn stad haalden ze de vorige keer vier zetels. Nu gaan ze waarschijnlijk niet meer opkomen, en als ze al opkomen, zal het zeer moeilijk zijn om nog één zetel te houden. Zelfde met bijna alle buurgemeenten hier in de streek.
Wat is uw punt nu V?
Men mag niet VB stemmen want ze hebben een krimpend electoraat?
Ben jij er zo eentje die steeds supportert voor de voorlopige winnaar?
Stem dan Sos hé...samen met de PS zijn die met veel....

Ikzelf stem VB al hebben ze nog maar 1 stem...dat zal dan de mijne zijn...het VB is, zoals BDW het heeft georakeld, de enige maagd in Vlaanderen...
De enige partij die ondanks alle bagger en uitsluiting weigert om Vlaamse concessies te doen om aan de postjes te kunnen deelnemen...tot grote frustratie van alle andere postjespartijen, NVA inbegrepen....en nu zou ik niet VB mogen stemmen omdat zij over een krimpend electoraat beschikken?...wacht nog een paar jaar en dat zal ook uw deel zijn binnen de NVA (alhoewel ik hen dat niet toewens maar de logica heeft zijn rechten: what goes up must go down)...vanaf dat ogenblik zal het establishment zijn bloedhonden op een nog smerigere wijze dan vandaag op de NVA loslaten....en ook dan zal de NVA overgeleverd zijn aan identiek dezelfde mediatiek geconstrueerde gemeenplaatsen als het VB vandaag.
Ik stem VB terwijl ik hoop dat de NVA zijn lange tocht door de instellingen doorzet en succesvol is bij de volgende verkiezingen...

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be