![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam propaganda: De jood vergiftigt ons leven. Nazi propaganda: De jood vergiftigt ons leven. Meer zelfs: Islam propaganda: De jood, de homo, de atheist, de.... vergiftigt ons leven.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 26 augustus 2012 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=GBaLuokKl0Q
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je bent dus een leugenaar/lafaard. Maar uiteindelijk wil je gewoon komen schijten op een andere bevolking. Jij bent in elk geval geen echte Turk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Schepen
|
![]() Wil niemand mij aub een leugenaar noemen, heb daar een allergie voor. Laf mag je mij misschien wel noemen omdat ik soms inderdaad niet riskeer uit angst (bv 130 rijden op de autosnelweg).
Ik schijt op geen andere bevolking, voor mij is elke etnie waardevol. Ik was al geen "echte" moslim, Vlaming, Belg, democraat,... Nu ben ik geen "echte" Turk ook meer. Ik kom nog in een identiteitscrisis terecht ![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 26 augustus 2012 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best wel een hele leuke eigenschap.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geval 1, is er geen vuiltje aan de lucht, in geval 2 is de "eer" gekrenkt. Trouwens, kunnen moslims wel liegen tegen niet moslims?
![]() |
![]() |
#167 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dus eerder dat jij takkya pleegt tegen de sterrenhemel op, dan dat je je hier voordoet als een softe mohammedaan: http://forum.politics.be/showthread....144&page=8#144 Of is er een en ander niet duidelijk genoeg, mss ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man neemt geen blad voor de mond en zet puntjes op de i zonder boe of ba. Ik hoop dat hij ongelijk heeft. De vraag rijst natuurlijk of de mensen die een moderne islampraktijk aanhangen (en dus geen echte moslims zijn, maar dat is oké) in Europa een meerderheid zijn of niet. Met die takhia (sorry voor de spelling) is dat moeilijk te bepalen. Ik ben trouwens opgelucht dat er voor mijn ongemakkelijk gevoel de laatste jaren een verklaring is waar er een woord voor bestaat. Heel veel mensen kennen die tactiek helemaal niet. Laatst gewijzigd door parsprototem : 26 augustus 2012 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wij hebben de nazi's verslagen terwijl jouw soort stond toe te kijken. De lengte van je kleine ego laat me ijskoud. Belgie is na Denemarken het land waar het grootste aantal Joden werd gered onder de nazi bezetting. Kom jij hier even ons de les spellen. Jouw soort heeft niks gedaan. Niemand van mijn volk heeft lesjes te ontvangen van imperialisten. Niemand. Je kan kritische gefundeerde opmerkingen maken. Soms doe je dat, maar zeker niet hier. Draden openen om te parasiteren op het lot van de Joden is er ver over. Verdomd ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Misschien dat je denkt dat ik alle Vlamingen over de zelfde kam scheer. Doe dat niet, ik ben niet zoals velen die niet anders doen.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 30 augustus 2012 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....144&page=8#144 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti islam zijn is net zomin racisme of nazisme als anti katteliek/religie/ideologie zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beweren dat dit wel zo zou zijn zou immers een enorme leugen en belediging zijn voor autochtonen en landen waarin moslims zich in Europa vestigen. Natuurlijk pikken mensen dit niet en zeer terecht! U moet ook eens onderscheid leren maken, islamkritiek kan anti islam zijn, uiteraard maar dat is geen racisme ( moslims zijn immers geen ras!) en al zeker geen nazisme. Leer leven met onze cultuur waarbij kritiek op religie mag en kan, ookal heeft u liever van niet. En hou op met dat calimerospelletje, daar is echt geen enkele reden voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komende van iemand die anderen voor nazi verslijt wanneer ze een mening verkondigen waar jij om moet wenen, vind ik dat nogal een debiele kommentaar.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Uw groep' is evenwaardig op voorwaarde dat ze in haar land van oorsprong resideert. Als 'uw groep' in andere streken terecht komt, veroorzaakt ze naast gigantische financiële last, ook hier en daar net iets te veel andere overlast.
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister
|
![]() Da's quatsch, waar rook is is geen rookverbod, dat is alles
![]() |
#179 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn altijd progressieve mensen in de Vlaamse Beweging geweest die beseften dat de strijd van het Vlaamse volk tegen het Belgische imperialisme dezelfde was als de strijd van het Congolese, Marokkaanse, Turkse, ... volk tegen imperialisme. Maar corrupte leiders hebben de Vlaamse zaak keer op keer uitgeleverd aan het racisme. En niet toevalig zijn nu dezelfde racisten aan het werk: eerst gastarbeiders importeren om ze als slaven te laten werken, en vervolgens stuur je er Hans van Temsche op af om ze in volle dag neer te knallen! En nu zouden ze nog moeten "oprotten" ook! Welnu, ik zeg je één ding: ze gaan niet oprotten en ik zal, precies in naam van de anti-imperialistische waarden van het IJzertestament (nooit meer oorlog, Godsvrede, zelfbestuur), tot mijn laatste snik vechten tot elke Turkse en Marokkaanse gastarbeider de erkenning heeft gekregen waar hij recht op heeft, ook als ik daarvoor jouw miezerige leven moet overhoop gooien. Duidelijk?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 31 augustus 2012 om 10:29. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse zaak ging altijd over ontvoogding en emancipatie, nooit over superioriteit van een volk over het andere.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |