![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op grond waarvan precies 'denkt' u dat, zo ongeveer om halfzes in de ochtend?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu spelen ze de ene lidstaat tegen de andere uit om de neerwaartse spiraal in lonen in gang te houden. Of dacht je dat het met deze hold-up op het spaargeld afgelopen is? Ik heb vroeger een draad opgestart, ze lopen het rijtje af. Daar heb ik reeds voorspeld dat dit scenario land per land zou afgespeeld worden. En na de banken volledig leeggezogen te hebben, zijn we nu zover dat we langer als levenslang zullen betalen om het weggezogen geld van de banken een beetje terug aan te vullen. Want er worden geen landen geholpen enkel banken en die zetten hun oude machinaties gewoon verder onder het goedkeurend oog van de Godfather en zijn Europese en nationale maffiabende. Dacht je nu werkelijk dat die maffiabende Cyprus failliet zou laten gaan? Dan krijg je een domino effect van staten die er zelf uitstappen. Het word gewoon weer een kwestie van kijken hoever ze kunnen gaan. Lukt dit weer word er bij het volgende slachtoffer nog meer geëist. Zoals bij de echte maffia, we schieten het eerste slachtoffer in de knie, dan betalen hij en de anderen vanzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Wie kan er mij nu eindelijk eens zeggen wat "Het Volkerenrecht" de onafhankelijkheid van stadsstaat Singapore in de weg heeft gelegd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat ook om halfzes in de avond. Als we toch eerst alles moeten splitsen om nadien met elkaar te gaan praten kan dat ook op gemeentelijk vlak. Spaar je alle overkoepelende in het leven geroepen dure niveaus van regeringen en administraties uit. Zou nog al een besparing opleveren en de democratie ligt weer op lokaal niveau, dat je indien nodig, onmiddellijk kan afstraffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk alleszins in blijde verwachting uit naar de gesprekken die nodig zullen zijn om 'dure overkoepelende niveaus' zoals pakweg 'sociale zekerheid', 'openbaar vervoer', 'onderwijs' en 'justitie' op poten te krijgen. Hopelijk krijgen 'we' ook voldoende 'vrije tijd' - in de vorm van levenslang onbetaald verlof - om te discussiëren ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 maart 2013 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen had de grootste Vlaamse partij in de Brusselse gemeentes iets meer dan 5% van de stemmen. De Vlaamse politiek heeft nog werk als ze de harten van Brusselaars willen veroveren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik snap niet waarom jij altijd zo neerbuigend doet over de mensen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb helemaal geen laagdunkende mening over Brusselaars. Waar haal jij dat ? Ik denk dat zij best wel in staat zijn om zelf de politici te kiezen die hen vertegenwoordigen. Als jij van de anti-democratische mening bent dat de burgers zich niet mag laten vertegenwoordigen in het politiek leven dan is dat je volste recht. Dit is echter een extreme en radicale visie waar weinig of geen draagvlak voor is in ons land.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 maart 2013 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is nog lang niet alles: <<< ... During the May 1959 elections, the People's Action Party won a landslide victory. Singapore had become an internally self-governing state within the Commonwealth, with Lee Kuan Yew as the first Prime Minister. Governor Sir William Allmond Codrington Goode served as the first Yang di-Pertuan Negara ("Head of State"), and was succeeded by Yusof bin Ishak who in 1965 became the first President of Singapore. During the 1950s Communists, mostly supported by the Chinese-speaking group, with strong ties to the trade unions and Chinese schools, carried out an armed struggle against the state, resulting in the Malayan Emergency and later, the Communist Insurgency War. The 1954 National Service Riots, Chinese middle schools riots and Hock Lee bus riots in Singapore were all linked to the Communists. On 31 August 1963, Singapore declared independence from Britain and joined with Malaya, Sabah and Sarawak to form the new Federation of Malaysia as the result of the 1962 Merger Referendum. Singaporean leaders joined Malaysia for various reasons. Firstly, as a small country, they did not believe that the British would find it viable for Singapore to become independent by itself. Secondly, they also did not believe that Singapore could survive on its own, due to scarcity of land, water, markets and natural resources. And lastly, the Singapore government wanted the help of the Malaysian government to flush out the Communists. The two years that Singapore spent as part of Malaysia were filled with strife and bitter disagreements. The Malaysians insisted on a pro-Bumiputera (Malay for indigenous) society, where indigenous Malays and tribes were given special Bumiputera rights, which still exist to this day to assist the majority Malay community who were left behind in terms of economic share of the country compared to the minority Chinese and to maintain harmony within a multiethnic society. The Malaysians were also suspicious about Singapore's majority of ethnic Chinese and worried that Singapore's economic clout would shift the centre of power from Kuala Lumpur to Singapore. There were also linguistic and religious issues. The Singaporeans, on the other hand, wanted an equal and meritocratic society, a Malaysian Malaysia where all citizens were given equal rights. As part of Malaysia, Singapore's economic and social development came to a halt as the Malaysian parliament blocked many bills. Race riots broke out in Singapore in 1964. After much heated ideological conflicts between the two governments, in 1965, the Malaysian parliament voted 126 to 0 to expel Singapore from Malaysia... > Ik ga dat laatste nog even herhalen, in de hoop dat niemand zal durven te zeggen dat hij/zij het - uiteraard puur per ongeluk - over het hoofd heeft gezien: < ... in 1965, the Malaysian parliament voted 126 to 0 to expel Singapore from Malaysia... > Ik zie enkele overeenkomsten, maar ook grote verschillen, met de huidige situatie in "Bruxelles Capitale".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt allemaal wel, maar de laatste gemeenteraadsverkiezingen stonden NIET in het teken van "Bruxelles Indépendante", nietwaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij bent dus zeker een vuile extremist!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nu levenslang verlof, maar ik kan in de huidige situatie niet voorspellen of het ook levenslang betaald gaat worden en hoeveel, want je weet nooit waar de Europese en nationale maffia gaat toeslaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 maart 2013 om 11:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welk teken stonden ze dan wel volgens jou ?
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vind jij extremisme vuil ?
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tot zover jouw democratisch gehalte. je bent trouwens wel zéér extremistisch bezig door woorden in mijn mond te leggen. ik zeg nergens dat je geen democratische vertegenwoordigers nodig hebt, ik zeg wel dat directe democratie het democratisch gehalte van een staat verhoogt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ahneen, je Nederlands is blijkbaar niet goed genoeg is om die zin te begrijpen.
mocht ik extremisme vuil vinden, zou ik er niet vuil moeten voorzetten, dat zou een pleonasme zijn. maw, je hebt extremisme (dat niet vuil is) en je hebt vuil extremisme.
![]() |
![]() |