![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zal het zo zijn dat u toch die BMW-bestuurder bent die zelf een klacht heeft ingediend om alsnog uw gezicht te redden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Parlementslid
|
![]() De BMW-chaurffeur moet morgen voor de raadkamer verschijnen. We zullen zien of morgen, Danny'ke hier is ...
![]() |
#164 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Graag gedaan. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen is het zo dat niet de vrachtwagenbestuurder eerst uitpakte met de naam van de juwelier. Wel iemand anders. Ook die persoon heeft foto's genomen en die verspreid. Toch merkwaardig dat de advocaat van de juwelier zich blijkbaar niet tegen die laatste persoon keert, maar wel tegen alleen de eerste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij keert zich tegen die laatste; ... de chauffeur van de bestelwagen aldus.
![]() |
![]() |
#168 |
Gouverneur
|
![]() Kijk, misschien pak ik die BMW rijder wat te hard aan, maar één ding moet me van het hart: verkeersagressie is een plaag die onze maatschappij verziekt, met een pakkans die zo laag is dat het meer en meer voorkomt. Het geeft dan hoop dat er eindelijk eens iets aan gedaan wordt in de vorm van maatschappelijke afkeer tegenover dit stuk uitschot in zijn BMW. Ik denk dat de maatschappelijk commotie (die inderdaad overdreven is) een uiting is van de frustratie van de mensen omtrent dit straffeloze haantjesgedrag.
Ik vind het ronduit erg dat sommigen zijn daden goedkeuren en trachten te vergoelijken door die camionettechauffeur in een slecht daglicht te stellen. Dat is immers compleet irrelevant: agressief gedrag in het verkeer kan niet, word je uitgelokt, dan reageer je door niets te doen. Wie zijn emoties niet de baas kan in het verkeer, hoort niet thuis in dat verkeer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarschijnlijk is het als volgt gegaan (komt vaak voor). BMW (uitgerust met Coyote) komt er in een rotvaart aangereden. Camionette moet vrachtwagen voorbij steken en doet dat nog voor de neus van de BMW die daardoor moet remmen waarna deze ze beide langs de pechstrook voorbij rijdt. Hij maakt aanstalte om gewoon verder te rijden, maar plots bedenkt hij zich. De aanleiding hiervoor is wellicht dat de camionette een lichtsinaal geeft wat voldoende is om de BMW rijder zijn stoppen te doen doorslaan.
Al een geluk dat de camionette wat verder de afslag neemt, wie weet wat er gebeurd was mocht hij nog verder gereden hebben. Persoon is blijkbaar niet aan zijn proefstuk toe en er zijn al verschillende personen die zich hebben gemeld die iets gelijkaardigs met deze persoon meemaakten. Persoon van 50 jaar met het verstand en de mentaliteit van een klein kind. Kleine kinderen kan men best straffen door hun speelgoed af te pakken. Auto in beslag nemen ( zijn mannelijkheid ) en laten pletten terwijl hij blijtend toekijkt. Dashcam kan blijkbaar bijzonder nuttig zijn! Ik zie dat in de nabije toekomst tot de standaarduitrusting behoren van een auto. Oh ja en wat onzen Danny hier post is lachwekkend. De omgekeerde wereld. Vraag me af wat zijn motief is; is hij de persoon zelf of rijdt hij ook (zo) met een BMW misschien?
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 8 januari 2014 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Parlementslid
|
![]() Vreemd. Ik meen te hebben begrepen, dat van de chauffeur van de bestelwagen een schadeclaim zou worden gevraagd. ...
En (mits ik dat stuk gemist heb), had hij via iemand anders die info (weliswaar foutieve) vernomen. Wat maakt, dat de bestelwagenchauffeur, niet de eerste is ...
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij mijn weten was het niet die man die met de naam op de proppen kwam. Wel iemand anders. Laten we zeggen dat die bestuurder van de bestelwagen dan nogal onnadenkend gereageerd heeft door gewoon aan te nemen wat iemand anders beweerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben ervan overtuigd, dat u wel snapt wat de inhoud is. Of speelt u 'moeilijk' ?
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |