![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Te weten: een chauffeur van een bestelwagen die een BMW gefilmd heeft, en daarna dat filmpje op z'n fb en andere sociale media gepost heeft. En daarna ook nog 's open en bloot een beschuldiging geuit heeft aan het adres van een onschuldige juwelier. Met het gevolg dat die man door een hel gegaan is. Dat hij bezint eer hij begint, ipv zélf het recht in eigen handen te nemen. Als hij gewoon op basis van z'n filmpje een klacht ingediend had, was die juwelier dit leed nooit overkomen. En dan is het niet meer dan logisch dat hij de gevolgen draagt van z'n eigen stommiteiten. Citaat:
De chauffeur van de bestelwagen heeft in sociale media dwaze daden gesteld, die de volstrekt onschuldige juwelier onmiskenbaar zwaar geschaad hebben. En die laatste eist daar terecht een schadevergoeding voor. Zo simpel ligt dat. Laatst gewijzigd door lohabra : 8 januari 2014 om 21:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De reden is vrij simpel: als hij daadwerkelijk die BMW afgesneden had, en die daarom besloot tot zijn rally over de pechstrook, dan zou ik die BMW al véél vroeger voorbij de bestelwagen én de vrachtwagen verwacht hebben. Hij komt nu pas over de vrachtwagen op quasi hetzelfde moment als de bestelwagen, hoewel hij een PAK sneller rijdt. Afgaande op de beelden schat ik dat hij rond de 160 doet. Dat betekent dat hij op het moment dat de bestelwagen aan z'n inhaalmanoeuvre begint daar nog een heel stukje achter zat, en er dus geen sprake is van 'afsnijden'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Burger
|
![]() VRT meldde intussen dat de bewuste bestuurder morgen moet verschijnen voor de rechtbank voor 'n ander dossier ivm slagen en verwondingen, oa het bedreigen en opsluiten van 'n deurwaarder. Tevens zijn er andere klachten tegen deze man gedeponeerd bij het Leuvense parket.
Fijne man... |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kijk dan ook eens naar de traumatische en professionele schade aangericht tov de leraressen van de Blokkendoos. Die krijgen nu een goeie 600 € schadevergoeding voor schade die me nog iets erger lijkt dan die, die de juwelier heeft ondergaan. Het probleem lijkt me dat justitie vierkant draait tov slachtoffers van zinloos geweld, tenzij het in de media komt. Dan is er politionele actie, maar dat leidt dan weer tot overreacties van het publiek dat op die media reageert. Zolang het gerecht geen consequent recht spreekt zal dit niet verbeten denk ik.
![]() |
![]() |
#147 |
Burger
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140107_00917744
Curd V. uit sint genesius rode Een voorgaande aanvaring: http://www.persinfo.org/2010/01/05/z...maken-het-bont |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide zijn dus speculatie, niet meer, niet minder. De rest is irrelevant.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Burger
|
![]() http://www.persinfo.org/2010/01/19/n...htsdeurwaarder
Curd Vermeulen |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-dat hij een geschiedenis heeft van agressief gedrag; -dat sinds het voorval bekend werd er verscheidene andere mensen klacht hebben neergelegd tegen hem wegens gelijkaardig gedrag; -dat hij kennelijk nogal snel vindt dat zijn gedrag aan een ander ligt (in de door thomas1234 geposte berichten over dat andere voorval zien we ook dat hij zijn daden probeert goed te praten door een 'ze hebben het zelf gezocht'-verhaaltje). Allemaal zaken die niet bepaald in zijn voordeel spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik spreek mij niet uit, over wie schuldig is en wie niet; en of wie eventueel de eerste daad van verkeersagressie op zijn kerfstok heeft staan ... Echter, ging er het hem wel over, dat wat die BMW chauffeur heeft gedaan ten gronde fout is; en dat terecht hij nu zal worden vervolgd. Een forummer (Danny'ke - we gaan een kat een kat noemen) rijdt zichzelf vast in de gehele discussie. Enerzijds vindt hij dat 'verklikkers' zwaar gestraft moeten worden, anderzijds zou hij zelf info ten nadele van de bestelwagenchauffeur doorgeven Of de beelden vooreerst op de publieke media hadden moeten verschijnen, daar spreek ik mij nog niet eens over uit. Met betrekking tot punt 3, ... Ik blijf daar bij mijn standpunt. Op basis van wat Danny'ke schrijft, ... beschouw ik hem als een gevaar op de weg; en ook vind ik hem een dom persoon. Ik neem die woorden niet terug.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 8 januari 2014 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- hij er geen probleem van maakt om andere mensen te beschuldigen zonder enig bewijs. - hij er geen probleem van maakt om de identiteit van mensen zomaar te grabbel te gooien. Allemaal zaken die niet bepaald in zijn voordeel spreken. Toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit niets blijkt trouwens dat de bestuurder van de vrachtwagen hier een fout begaan heeft. U blijft de beschuldiging van de BMW-rijder gewoon voor waar aannemen. Zonder beelden. Zonder bewijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...is_den_ja.html |
|
![]() |
![]() |