![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze weten heel goed dat een normale, gezonde man machteloos is t.o.v. een (mooie) naakte vrouw. Sedert WO II is de moraal véél veranderd. Laatst gewijzigd door Boduo : 20 februari 2014 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Dat veralgemenen en goedpraten gebeurd nu wel op grote schaal.
HLN komt met een "onderzoek" waaruit blijkt dat 25 percent vrouwen wel eens tegen hun zin sex hebben gehad. Jaja,100 percent van de honden hebben al wel eens een tik gehad,zijn we nu allemaal dierenmishandelaars? Of wil mn een echt probleem wegmoffelen? Mijn ongelijk kan bewezen worden door de misdaadcijfers en de afkomst van de daders vrij te geven.De ministers met hun campagne kunnen dat maar willen niet.Veel effectiever dan bewijsmateriaal na de daad is een profiel van de daders. De verzwijgers zijn medeverantwoordelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfbeheersing....blijkbaar gaat dat maar tot een zekere 'hoogte' van (mooie) naaktheid ?
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man man man,dat had ik inderdaad niet verwacht van 15 jarigen. En,welke goedbetaalde job hebben ze nu verdiend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oelalaa! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet niet ver zoeken om het basisverhaal te vinden. Spijtig genoeg moet je wél ver zoeken om een verhaal te vinden waarbij het slachtoffer terugslaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dus niet dat je er steeds Moslims bij sleurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en bestaan zowel Roma's die islam aanhangen als een vorm van christendom heb ik ooit eens gelezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat steeds vrijpleiten begint op mn zenuwen te werken. Dus hoeveel moslims zitten in onze gevangenissen? Hoeveel rape groups in de GB zijn moslims? Hoeveel aandeel hebben moslims in de Rape figures in Oslo? Het wegsteken,het verplaatsen van verantwoordelijkheid begint me te storen. 15 jarige meisjes die uitlokker zijn,groepsverkrachters die onschuldig zijn. Ja,je werkt op mn systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er mooier dan een naakte vrouw ? Wat is er aanlokkelijker ? Klojo, laat mij veronderstellen dat je een mooie man bent van 30 jaar. Vóór jouw staat er een mooie, naakte vrouw van 29 jaar. Je moet héél sterk zijn om hieraan te weerstaan. Julio Iglesias zingt in een van z'n liedjes: "Nous les hommes, pauvres diables"... ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kben ni slim genoeg om werk te vinden ma ik kan een massaverkrachting organizeren op een paar uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn niet allemaal oversekste pubers hé ![]() ![]() en euh waarom 29 jaar? (?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Toch interessant om die GSM contacten te bekijken.Een vakman is moeilijk te vinden.Blijkbaar hebben sommige brave jongens toch wel tijd over.
Of kan je dit als Nederlandse les beschouwen?? Nee wil zeggen dat ze het graag hebben. NEE NEE NEE wil zeggen dat ze héél tevreden zijn. Kunnen ze ook een extra premie krijgen voor hun grote inzet?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Kga me aanpassen aan de heersende cultuur in Vilvoorde,Brussel en omgeving.
Kga vanaf nu aan elke gedoekte vrouw vragen of ze me wil pijpen. Tis hier toch normaal dat dat aan elke ongedoekte gevraagd wordt. Kga ze dan ook een beetje volgen en es in haar kont knijpen. Ga ik in de krant komen eerstdaags??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amai, waar loop jij wel niet rond in Brussel?????? LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dus waarschijnlijk (in het begin ?) iets gemist. 'k Zal me niet bezig houden met te zoeken naar wat,hoe,waarom,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En indien niet getrouwd of verloofd of gevriendind....als die vrouw zin heeft, dan is dat wat anders natuurlijk.....maar dat heeft dan niks te maken met 'sterk' of 'zwak'. En ik die dacht dat we toch al enkele jaren uit het holbewonerstijdperk gestapt waren.... ![]()
![]() |