![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Fouilleren enkel door vrouwen ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Iemand die met iets origineel afkomt afkraken al heb je 30 keer gelijk .
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me indenken wat jouw mama zou antwoorden...
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet enkel door maar enkel bi j vrouwen. Werken moet niet altijd ambetant zijn hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een beetje vreemd dat die ruige jongens zich zo laten doen . Weiger dan bezoek of eis collectief een vrouwelijke cipier .
![]() |
![]() |
#167 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k weet wel. Er werd hoogstens wat met de kloten van de topicstarter gespeeld. Voor de vierde keer, na eigen zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vreemd alhier , elke man wordt sowieso liever betast door een vrouw op die 10% na natuurlijk en dan al die tegenkanting omdat ze zelf niet in staat zijn hier iets origineel te beginnen .
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat hebben we aan jeanetten van misdadigers als we s'avonds het nieuws volgen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 12 mei 2014 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het comité P heeft mijn laatste klacht wegens aanranding verworpen .
Ik werd opgepakt omdat ik op een overvaller geleek en uiteraard grondig gefouilleerd , enkel mijn ballen . Mijn uiterlijk , begin de 40 , kort haar , grijze personenwagen . De overvaller die intussen is opgepakt , 28 , lang donker haar , bruine personenwagen . En toch is mijn klacht wegens aanranding voor het comité P ongegrond .
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() jonge jonge ... je bent me er eentje Had je nu een klacht ingediend wegens hun geklungel waardoor de 'goede reden' om jou te fouilleren op de helling stond... daar zou ik nog mee kunnen inkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke vrouwen willen eventueel dat doen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ooit eens een opgesloten geweest en uiteraard was ik totaal onschuldig maar na een paar weken ...krijg je toch last van je hormonen. Alle vrouwen worden sexy, zelfs de nieuwslezeressen brengen je op rare gedachten.
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mambo, echt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nog steeds geen serieuze reactie .
Waarom doen mannen zo kribberig als ik voorstel alle fouilles door vrouwen te laten gebeuren . Geen ambetant gevoel aan je ballen en geen misbruik , zo hoort het toch . Maar ik weet , ik ben een genie , als topicstarter wordt je steeds tegengesproken door mensen die zelf geen origineel topic kunnen starten en ik ben dan ook nog eens een mooie man . Jaloezie is een kwaad beestje ...
![]() |
#177 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zochten een reden om eens aan een mooie man te kunnen zitten .
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zo'n geval moet u het kunnen bewijzen , anders , rien de knots !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals reeds gezegd , ik ben te dom om een foto te downloaden , laat staan dat ik met een digitale camera kan werken of een selfie kan nemen .
Maar ik ben wel bloedmooi , ik kan de deur niet uit zonder aangestaard of aangerand te worden en sommigen hebben daar nu eenmaal meer machtsmiddelen voor . Verder begrijp ik het nog steeds niet , waarom hebben ze het hier moeilijk met mijn geniaal idee , laat alle fouilles door vrouwen gebeuren , en een deel van de zedenfeiten in de samenleving is opgelost .