![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goed bedrijf hanteert de volgende regel, klanten mogen niet kiezen maar werknemers ook niet, of wordt er gedacht dat werknemers niet moeilijk doen over sommige klanten? Bieden zijn gelukkig uitzonderingen, dus op deze manier aan beeldvorming doen zegt wel wat over dat minderhedencentrum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
En natuurlijk zijn er ongetwijfeld werknemers die moeilijk doen over sommige klanten, maar die zullen vroeg of laat weer aan de deur staan. Laatst gewijzigd door Edina : 2 maart 2015 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- afschaffing van de antidiscriminatiewetgeving - afschaffing van de antiracismewetgeving - afschaffing van het interfederaal gelijkekansencentrum (het voormalige CGKR) - afschaffing van de subsidiëring van multiculturalisme - afschaffing van de inkomstenbelasting - afschaffing van de publieke sociale zekerheid (en dus de sociale zekerheidsbijdragen) - legalisering van de vrijheid van meningsuiting
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 2 maart 2015 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit doet me denken aan het verwijt dat je een garagist zou kunnen toesturen, als hij een dure snelle wagen verkoopt aan iemand waarvan hij weet dat het een gevaarlijke snelheidsduivel is. Face it beste vriend: er zijn 'problemen' tussen sommige mensen, en je gaat die problemen niet oplossen door "het probleem te verbieden". Er zal op een andere manier 'gewerkt' moeten worden aan de problemen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin . Als ik met zo'n bureau in zee wil gaan dan vraag ik hen dat ze mij op voorhand kunnen zeggen wie dat er gaat komen kuisen , kunnen of willen ze dat niet , dan ga ik gewoon naar een ander bureau, er zijn er genoeg , ze lopen, mekaar voor de voeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Positieve discriminatie dus........ en dat mag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mag dat een witte, een gele, een bruine of zelfs een groene zijn, als ze maar goed kuist en eerlijk is, de rest speelt geen rol. Maar ja, ik ben een racist hé, allee toch volgens sommige hier. Laatst gewijzigd door Garry : 3 maart 2015 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf erbij: het is niet goed dat de bedrijven zelf de vraag stellen of men nu allo dan wel autochtone mensen wil. Als men die vraag niet stelt, zullen er weinigen expliciet vragen naar een blonde blauwogige vlaamse madam.
En ik vind dan dat oudere personen, die die vraag dan expliciet stellen, wel eens gewoon hun goesting mogen krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Gouverneur
|
![]() Na decennia lang te hebben blijven prutsen – ( met de bevolking (consument) te proberen op te leggen, aan wie en hoe ze HUN GELD ‘Allochtoonvriendelijk’ het best dienen te spenderen), weten de overheden nog steeds niet, wat aan te vangen met hun enorme overtollige voorraad aan ‘winkeljuffers’ of nauwer aangeduid: ‘winkelmoslima’. - Op de arbeidsmarkt, wel te verstaan.
Deze kluchtige maar inmiddels (zeker) onevenwichtige ‘markt’, weet geen raad meer met deze honderdduizenden Noord-Afrikaanse gelukzoekers: onze verrijkers , letterlijk en figuurlijk! Dit vorige zijnde het werk van Welgekende politiekers en hun partijen, Deze die grof in de fout zijn gegaan met hun massa-invoer en gedoemd blijven met: onmogelijke integratie. Kortom: we zitten met de gebakken peren!! Dit handelssegment gewoon bij de 'koopjes' periode voegen, gevolgd met nadien: een ronde prijzen en andere commerciële foefjes campagne (om nog maar te redden wat er te redden valt) zou slechts door de overheidspropaganda succesvol naar de publieke opinie toe, worden doorgeschoven!?!. Enfin: met al deze oude, hedendaagse en nog te ontdekken andere (in de doofpot) te droppen witte boordscandalen ( Ik bedoel hier Politici die ongeacht ontmoedigende documentatie, toch door de mand gaan), zal de behandelde moeilijk door te slikken pil, wel tegen de volgende verkiezingen na, een kiezersvriendelijke hokje hebben weten te vinden. Temeer dat de doorsnee kiezer, toch zo vergeet en vergeefachtig is hé?
![]() |
#173 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Istanbul kieperden de mensen hun afval nog open en bloot op straat toen ik er een kijkje ging nemen. Vlamingen staan er niet alleen om bekend dat ze harde werkers zijn, maar ook dat het mensen zijn die (in de regel) op orde en netheid gesteld zijn. Er van op voorhand van uitgaan dat allochtonen competenter zijn dan autochtonen, d�*t is pas racisme. Racisme waar de OCMW's blijkbaar kampioen in zijn. Klaag d�*t aan ipv de mensen die zich ervan verzekeren dat ze iemand betalen die beantwoordt aan de Vlaamse manier van werken.
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ex.buurman geraakte als autochtoon niet aan de slag bij de lijn. De voorkeur ging naar "positief gediscrimineerden". Blijkbaar heeft de Lijn toch nood aan negatief gediscrimineerd eigen volk want mijn ex.buurman werkt nog altijd voor de LIJN....via een onderaannemer, dus minder betaald. Maar met d�*t soort discriminatie heeft jouw soort geen probleem. Het is ver gekomen dat men het werkvolk dat men zélf betaalt, al is het maar gedeeltelijk, niet eens meer mag uitkiezen. Of zijn de dienstenchecks bedoeld voor uitsluitend allochtonen?
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is vrij duidelijk waarom Moslims hun werk niet naar behoren kunnen uitoefenen. Ten eerste ben ik in hun ogen een minderwaardig wezen, ten tweede is varkensvlees voor hen onrein en is er dus wel degelijk een probleem bij het opruimen van frigo en diepvries. Ten derde, tijdens de ramadam kunnen die mensen onmogelijk aan 100% werden. Het eerste is natuurlijk wel de belangrijkste reden, dat is duidelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 maart 2015 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klaarblijkelijk ben jij het die dat niet snapt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 maart 2015 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zat het nu weer met die poetsvrouw die niet werd aangeworven (nadat ze eerst wèl een toezegging had gekregen) omdat bleek dat ze lid was van het Vlaams Belang?
Nochtans mag men ook niet discrimineren op basis van politieke overtuiging. Marie-Rose Morel is toen zwaar (terecht) uitgevlogen: http://www.nieuwsblad.be/cnt/gs21a97rm
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Ik heb een bleek lederen salon en als zo een islamiet iemands hoofd er af snijdt, dan zou dat lelijke vlekken maken. -Mijn parket is pas vernieuwd en als een islamitische kuisman mijn overspelige vrouw met zuur zou overgieten, dan is al dat werk voor niks geweest, en dan is de vernislaag onherroepelijk beschadigd. -Stel dat de islamitische kuisploeg iemand wil stenigen, dan is het risico te groot dat mijn servies van Royal Doulton met handgeschilderde versieringen aan scherven gaat. -Aangezien ik op de achtste verdieping van een appartementsgebouw woon, is het voor mijn homosexuele zoon niet veilig: in een onbewaakt moment durven ze die jongens al eens uit het raam kieperen. -Mijn dochter wenst niet besneden te worden, en dus is ze niet veilig zolang mijn vlijmscherpe Wüsthoff-messenset open en bloot in de keuken hangt. -De islamitische man van mijn vorige kuisvrouw eiste dat ik het huis uit ging als ze kwam werken, en dat gaf problemen als ik werk moest afkrijgen. Citaat:
Als jij religieuze kwieten in huis wil halen, dan verbiedt niemand jou dat. De keerzijde is dat niemand zich zou moeten bemoeien met het personeel dat ik binnen laat. Ik snap trouwens niet waarom iemand me dat recht zou ontzeggen als ik dat van anderen respecteer. Neem jij dus gerust een islamitische staatsman als poetshulp, ik hou het bij een fraaie Kongolese. Zo heeft iedereen werk. Leuk toch, niet?
![]() |
![]() |