![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve niet zulke zever gelijk te stellen aan discriminatie op geslacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het niet toelaten van mannen omdat het mannen zijn is discriminatie op basis van geslacht en ontegensprekelijk verboden door de Belgische wetgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders: voel u vrij klacht neer te leggen bij de bevoegde juridische instanties. U schijnt er immers van uit te gaan dat u deze zaak moeiteloos kunt winnen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel: trek naar de rechtbank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zegt het Hof dus dat een partij die de Sharia wilt invoeren, principieel niet-democratisch is. Daarom de "principiele kenmerken" Trouwens, om op uw vraag te antwoorden: Citaat:
Met goedkeuring van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee Jean, ik trek niet naar de rechtbank, vermits ik niet in zwembades kom en dus niet gediscrimineerd word.
Maar wees gerust, vroeg of laat voelt er zich iemand geroepen om het wel te doen, al was het maar uit principe. Men zal dan op de vrouwenuurtjes mannen toelaten of er zullen straffen volgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik concludeer dan ook: in geen enkel Europees land werd een islamitische partij verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik u nu nogmaals vragen hoe uw vrijheid wordt aangetast als er een zwemuurtje wordt voorzien voor moslima's? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje geduld AUB. En gezien dat in la Belgique de moslim integratie op een van de slechtste manieren verloopt van Europa is het ook niet verwonderdelijk dat het hier is dat ze als eerste met die problemen afkomen... Met dank aan onze grote francofonie die vooral in Bruxelles de Vlamingen wouden nihiliseren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wilt u niet "uit principe" die zwemuurtjes aanklagen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Jan voor mij maakt dat niet veel uit maar ik weet niet of het een goede les zal zijn voor onze vrouwelijke nazaten die door een steeds grotere groep mensen worden uitgemaakt voor tweedehands individuen, wiens enige bestaansreden erin is gelegen om de mannelijke helft overvloedig van nazaten te voorzien (en dat in een meer en meer overbevolkte en dus meer en meer onleefbare wereld) en zijn grillen te bevredigen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is dan niet dat je moet afkomen dat ze tegen de elementaire mensenrechten handelen, want dan zullen ze zeggen dat wij dat maar eerder hadden moeten aanhalen... Dan zal dat achterlijke patrimonium wet worden en dan zul je mij niet meer moeten vragen of dat mij wel of niet benadeeld.... Dan zal het veel en veel te laat zijn... Doe je oogkleppen maar verder op en slaap maar rustig verder zolang je nog kunt... of je hebt misschien dezelfde ideeën en ze kunnen voor jou niet vlug genoeg in voegen zijn voor iedereen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je eens voor dat die voor een partij als Islam zouden stemmen... Voor het overige klopt u lekker emotioneel schuim op dat allemaal voorbij gaat aan de kern die hier bediscussieerd wordt: de oproep om een partij te verbieden omdat bepaalden het niet eens zijn met de standpunten van die partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet dat ik daar niet de minte last van gehad heb; maar het is daarom niet dat ik dat goedkeur, noch gedoog... Vrouwen hebben eeuwen moeten strijden om een schijn van gelijkheid te bekomen en nu zou ik moeten aanvaarden dat er een grote groep nietwits dat terug op de helling komt zetten met achterlijke en anti-vrouw racistisch ideeën??? |
|
![]() |
![]() |