![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou anders wel de moeite kunnen zijn . Want ik heb zo mijn twijfels over dat verslag. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 17 januari 2020 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij hebt het niet gelezen maar je weet nu al dat het een "slecht" verslag is, maw een verslag dat uw denkbeelden over het geval niet na de mondpraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bron: https://www.scribd.com/document/4396...ument-Khattabi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het wel over mensen hé. Zelfs mensen met stemrecht, hoe spijtig dat je dat ook vindt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afijn, dat denk ik. Het kan ook zijn dat je je niet vergist, maar opzettelijk een politiek-leugentje-om-bestwil even forceert.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk het niet. Niemand mag of kan blijkbaar dit verslag lezen en dat vind ik verdacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat kunnen wij lezen in het verslag Om 12.59 komt de Ecolo senator tussen beide en eist zij een verduidelijking ivm de Tunesiër die uitgewezen wordt. Om13.02 deelt de boord commandant al mee dat de uitwijziging op zijn bevel stopgezet wordt. Allemaal toevallig zeker ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 17 januari 2020 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal je het idee dat een burger inzagerecht heeft in politie verslagen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een interessante link. ![]() dus niets pedant en niets zelfoverschatting. Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht Bijlage 111881 Bron: https://www.scribd.com/document/4396...ument-Khattabi Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 17 januari 2020 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is jouw aanname, maar zeker niet de mijne. En ik heb NOOIT in twijfel getrokken dat flapdrollen die op het Blok stemmen geen stemrecht hebben of zouden mogen hebben. In tegendeel zelfs. Ze kiezen net zoals de andere burgers hun verkozene, en die laatste zit net zoals de andere op jacht om in de volgende coalitie te geraken. Het enige verschil is die laatste eigenschap materieel onmogelijk is omdat niemand met hen wil besturen. Maar... : hun verkozenen krijgen net als de rest een zitje in het parlement en hun dikke wedde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zever... je zat voor de elvendertigste keer weer te fantaseren over dingen waar je geen kloten van de Schoof van af weet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 17 januari 2020 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |