![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Isda zo nen armoezaaier? Awel merci.
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel wat hoger opgeleiden kiezen voor N-VA. Idem voor open vld, die ook nog steeds een partij van de zelfstandigen is. Toch de laatste keer dat ik zo'n studie bekeek. De lager opgeleiden gaan naar het VB en SPA. Daar zijn genoeg studies van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
![]() Citaat:
Wat ik heb zien passeren is : https://www.hln.be/binnenland/peilin...temd~a26394f6/ Waar met geen woord over het opleidingsniveau van de N-VA kiezer wordt gesproken. De enige significante uitspraak over hoger opgeleiden is daar : Citaat:
Deze komen tot vergelijkbare cijfers (zie pag 8 bovenaan). https://soc.kuleuven.be/ceso/ispo/do...e%20partij.pdf Dus over N-VA alleen kunnen hier geen besluiten getrokken worden. In een studie van 2015 over de verkiezingen van 2014 wordt uw bewering doodsimpel tegengesproken (waarom verwondert mij dat niet ?) https://soc.kuleuven.be/ceso/ispo/do...0in%202014.pdf Op pag 10 staat de tabel waaruit duidelijk wordt dat N-VA zich helemaal niet kan onderscheiden van andere traditionele partijen op het gebied van opleidingsniveau van haar kiezers. Ook hier kan alleen Groen zich beroepen op een hoog opgeleid kiezerspubliek. Kwa opleiding kan er dus alleen iets statistisch relevant gezegd worden over Groen en VB. Voor de rest kan elke partij de wollige niet-wetenschappelijke dooddoener claimen : Heel wat hoger opgeleiden kiezen voor ....zelfs voor het VB zullen er nog steed "heel wat" hoger opgeleiden gestemd hebben.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 14 januari 2021 om 07:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed aangezien je kampioen bent in projecteren weten we wel hoe het zit. En eveneens een gouden medaille in jezelf tegenspreken binnen 1 post. Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 januari 2021 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Sorry, ik zie in uw bijdrage geen enkele weerlegging van wat ik met bronnen aantoonde dat de N-VA niet speciaal hoger opgeleiden als kiespubliek heeft. Wat u nochtans, en naar ik bewees totaal foutief, beweerde.
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er veel hoger opgeleiden bij groen zitten ontken ik niet. Ik heb niks gezegd, al was het uit een ver geheugen dat niet waar is. open vld, cd&v en n-va trekken ongeveer even veel hoger opgeleiden aan. VB en SPA veel minder, zoals ik heb gezegd. Maar die mensen hebben allemaal stemrecht, het was u die veralgemeende en projecteerde dat rechts stemmer dommerikken zijn. Waarom de meeste hoger opgeleiden naar groen trekken weet ik niet. Aangezien die meestal met niet echt realistische voorstellen komen. Ik kreeg tijdens mijn studie al te horen bij de lessen Chemie dat CO2 een belangrijke factor was in het milieuprobleem. De groenen zaten nog te neuten over andere zaken. Wat ook bizar is. Gezien het aantal hoger opgeleiden, zou ik daar recente kennis en inzichten verwachten. Laatst gewijzigd door stuyckp : 14 januari 2021 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat een kalf is dat? Laatst gewijzigd door pajoske : 15 januari 2021 om 17:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Rode ge hebt gelijk, moesten de N-VA' ers slimme mensen zijn dan stemden ze allemaal OVLD; Die zijn zoooooo slim dat ze er in geslaagd zijn om als kleinste partij en dan nog met iemand die heel laagdunkend over het premierschap sprak, die persoon Eerste minister te maken en baas te zijn in de regering. Ik durf wedden dat N-VA dat zelfs nog met geen meerderheid gedaan krijgt......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat interesseert mij dat wat het VB daar allemaal zegt. En zelfs dan nog. Denkt u nu echt dat Van Grieken dom is ? Een IQ test bij veroordeelde nazi's toonde aan dat die allemaal boven de 100 zaten. Dus het verband tussen een laag IQ en extreem rechts, ik zou daar voorzichtig mee zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() schitterend ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn vooral de volgelingen die dom zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw blinde haat laat u dingen lezen die er niet staan. Maar mijn punt is dat u niet kan beweren dat mensen bij N-VA dom zijn wat u met uw plattitudes probeert te doen. Trouwens mensen met een lagere opleiding hebben ook stemrecht. Zelfs werklozen die een cursus van de RVA krijgen over hoe de computer te gebruiken hebben stemrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
So what. Die hebben ook stemrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() wiens volgeling ben jij?
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 17 januari 2021 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Europees Commissaris
|
![]() De " ECHT SLIMME" mensen zitten bij het VB. . Ze hebben het gevonden om maandelijks netto € 6.000 op te strijken en er totaal niets voor te moeten doen. Ze mogen alles zeggen zonder ook maar op één beslissing afgerekend te worden. WAAROM DENK JE DAT ZE IN DAT CORDON WILLEN BLIJVEN,,,,,
|
![]() |
![]() |