![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() Wanne,
wat domme zever verkoopt ge nu weer. lees toch eens dat ik een voiorbeeld wil geven. En de tijd van de ongecontroleerde erectie 's en daarbij horende ongecontroleerde zaadlozingen zijn reeds lang voorbij. De korte broek en de snotneus ben ik al Héél wat jaartjes ongroeid. En lezen kan ik beter dan schrijven. Maar u bent beter in vuilspuierij dan in lezen. Hooggeschoold zeker. Mijn woordkeuze is te simpel voor u zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Wanne, wanneer u zegt dat het een grapje was, ja dan hebt U mij beet.
Maar Uw opmerking over de str..nt uitvallen vind ik zeer vulgair. IK GAF DIT ALS VOORBEELD. Toback wil een Vlaams Blokker geen hand geven! Is dat discriminatie? Of zijn goed recht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je iets wil duidelijk maken, dan raad ik je ten zeerste aan om dat in begrijpbaar Nederlands te doen, zo kunnen we een hele hoop misverstanden vermijden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf, versta ge nu wat ik bedoel. (lees topicks van de anderen er op na)
En er is zelfs een homo mandataris. Die jongen durft het in zij tolerante Homo kringen niet zeggen dat hij vlaams blokker is. Laatst heeft hij zijn mandaat laten staan, lidkaart Vlaams Blok opgestuurt, door de negative kritieken uit homo Middens . Gelukig heeft hij zijn verstand gekregen en is terug lid. Jullie discimineren Uw eigen andersgeaarden. Julie zijn degenen die onverdraagzaam zijn. Kijk eens in eigen boezem. En wanneer U het programma van het Vlaams Blok op dezelfde manier leest als mijn geschrift hier. Dan is het niet moeilijk dat ge tegen het blok zijt. Iedereen snapt waarover het gaat. Alleen superintiligente Raf Nie. Kwade wil???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf, Wanneer gij de enige zijt die het niet verstaat. Dan moet ik mijn spellingregels niet veranderen, maar moet gij leren lezen!
Want kijk daar begint U weer. Ik versta het niet, gij kunt U niet uitdrukken. U legt ook de schuld bij een ander. Alhoewel het voor een ander duidelijk is. Maar U leest wat U denkt te lezen. U bent de mens met de open visie. Volgens U; u TREKT IN TWIJFEL WAT IK SCHRIJF OVER DE MANDATARIS; U beweert dat hij extremistiche ideeën heeft zonder die mens te kennen. Vind U het dan eigenaardig dat wij U, beschouwen als iemand van een andere planeet. U gaat een mens veroordelen om wat een ander schrijft! Ik schrijf wat ik denk,ZONDER de mensen te beledigen. En al hetgeen U quot is te stom om op te antwoorden, want U hebt er natuurlijk weer gene ene bal van gesnopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ik veronderstel (weet) dat:
a) Het Vlaams Blok een extrimistische partij is met een discriminerende ideologie. b) Een mens een partij kiest aan de hand van zijn politieke overtuiging (en ik zou zeggen in het geval van een mandataris die overtuiging ook uitdraagt). Dan trek ik daaruit de conclusie: desbetreffende persoon is een politiek extremist, of hoort niet in de partij thuis. In het geval van een homoseksuele blokker zou ik zeggen dat beide kloppen.
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |