![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thx. Altijd fijn eens een 'hart onder de riem' worden gestoken. En for the record: in die amper 30 min. durende reportage kan je uiteraard nooit alle feiten coveren. En geloof me, hier is amper 1% van relevante zaken besproken. Hopelijk is dit het startschot voor sommigen om zélf eens een aantal zaken wat nader te onderzoeken, ipv simpelweg de officiele rapporten te geloven. De info is er allemaal. Alleen, als je gaat wachten tot de mainstream media u alle feiten heeft gebracht, dan zal het nog een tijd duren voor je nog iets leert over 9/11.
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kan je ze niet even met al je Turkse connecties overhalen om bij mij thuis Turkse koffie te komen nuttigen ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 11 september 2005 om 21:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik die dacht dat het om een nuchtere compilatie ging van wie wat waar gedaan heeft en vooral niet gedaan heeft in die minuten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als je dat niet gelooft dan maken ze je wel iets anders wijs. En what about de ATC's, FAA, Norad, het Pentagon's verdedigingsysteem, etc... Ook allemaal "papieren tijgers"?
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat die bende klungelaars nog steeds als belangrijkste autoriteit gezien wordt als er wat te beslissen valt inzake buitenlandse politiek en strategie en dat die beslissing steeds weer de imperialistische belangen van de VS sterken alvorens men 'toevalligerwijze' ontdekt dat die bende klungelaars alweer de verkeerde informatie hadden dat geeft je wel een heus deja vue gevoel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat ze als belangrijkste autoriteit gelden is betwistbaar; in de aanloop van de Irak oorlog werd doelbewust intelligence die van de CIA kwam terzijde geschoven omdat het niet in de kraam van Rumsfeld & Co paste.. In die lijn lag ook de oprichting van zijn persoonlijke inlichtingendienst (mijn excuses, de naam ontglipt me weer even).. Dat de CIA gebruikt wordt door de politiek, dat wil ik gerust aannemen..
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ten tweede, wees voorzichtig. Je hebt per abuis afgeleid dat het Atta's laptop betrof (klopt niet) en zoiets is genoeg voor Stone om U voor eeuwig en altijd op alle andere topics te brandmerken als een leugenaar. En waarom die "vliegtuigen" (ik vermoed dat je Norad's fighters bedoeld) niets deden? Wel, daarvoor heeft de overheid ondertussen 3 verschillende versies gegeven. Welke van de drie, en òf er één van de drie de waarheid is, dat weten enkel Cheney, Meyers en Co. Wij nog niet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 september 2005 om 22:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Minister-President
|
![]() Wel, ik bedoelde de laptop die hij bij zich had toen hij gearresteerd werd. Zo heb ik het toch begrepen. Nu, ik weet niet wat waarheid is en wat er écht gebeurd is. En als Firestone argumenten, feiten en bewijzen heeft, mag ze daar altijd mee afkomen.
Trouwens, het verandert niets aan mijn vraag. Indien ik mij hier vergist heb, dan blijft de vraag waarom diene laptop NIET mocht onderzocht worden. Er stonden bestanden op over aanslagen. Van wie hij was is irrelevant. Het gaat mij om het feit dat ze hem niet mochten onderzoeken. Van wie hij ook was. Als Firestone daar een goede reden voor weet, wil ik die graag horen. Ik heb ook nooit beweerd dat ik veel over de gebeurtenissen o 11 september afweet. Alleen had ik niet den indruk dat die reportage van 2Vandaag onzin en één zever in pakskes was.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Stefanie : 11 september 2005 om 22:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien heb je deze aanpassing nog gemist: En waarom die "vliegtuigen" (ik vermoed dat je Norad's fighters bedoeld) niets deden? Wel, daarvoor heeft de overheid ondertussen 3 verschillende versies gegeven. Welke van de drie, en òf er één van de drie de waarheid is, dat weten enkel Cheney, Meyers en Co. Wij nog niet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 11 september 2005 om 23:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe die vliegtuigen precies heten. Maar er is een vaste procedure voor als er 'n vliegtuig van z'n koers afwijkt. Trouwens, drie jaar geleden of zo was er een voorval met 'n vliegtuig. Straaljagers hebben er toen naastgevlogen tot het geland is. Maar ik ben vergeten wat er precies aan de hand was. |
|
![]() |
![]() |