![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementslid
|
![]() Door zo'n krapuul krijg je natuurlijk het resultaat dat de Vlaamse jongeren wantrouwig tegenover allochtonen staat.
Het kan iedereen overkomen, zelfs de dochter van een blokwatcher. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een 'godsdienst' kunt u maar beter bestuderen en de aanhangers ervan van antwoord dienen wanneer uw kritisch oordeel u daartoe aanzet. 2. Ik ben blij dat u zèlf op dit verschil wijst, het zal het voor sommige posters hier misschien iets makkelijker maken te aanvaarden dat er wel degelijk een verschil is. Zelf wist ik gelukkig al dat het bestond, maar toch nog bedankt. 3. Kunt u mij nu eens precies uitleggen/aanduiden/bewijzen w�*�*r, wannéér en hoé die rechtstaat door de progressieven ondermijnd wordt ? Ik heb toch eerder de indruk dat het net 'de progressieven' zijn die de rechtstaat proberen te verdedigen/verfijnen/vervolmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Partijlid
|
![]() Dat het uitgerekend de beschermelingen van Coeman zijn, die nu zijn dierbaarste bezit aanpakken, zijn 16-jarige dochter...
Zal wel het laatste zijn wat hij verwachtte... Leedvermaak is hier zeker niet op zijn plaats, integendeel. Een man die iemand van het vrouwelijk geslacht hard aanpakt kan bijna nooit respect verdienen. Zeker niet in dit geval. Meisje, 16 jaar, zwanger, niemand iets misdaan... En daar waren 15 man voor nodig...????? WHAT THE F*CK |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zever. De inspiratie van die jongeren ligt ergens bij warnerbros,mirimax etz...op andere plaatsen is dat tupac,50-cent etz...nix te maken met islam zelfs geen haartje,.
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
pre-emptive herhalingslesje in de islamitische sexuele moraal wilden geven. De boodschap is duidelijk : niet flikflooien met jongens of jullie krijgen dezelfde beurt als die blanke goddeloze h**r verdiend heeft. De familie-eer hangt immers af van het maagdenvlies van hun zusjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst belaagden ze enkel nog hun eigen jonge vrouwen, nu moeten zelfs de Vlamingen zich aan hun aanpassen. En dat gebeurt allemaal hier bij ons. Goe bezig! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() Het ligt eerder dan aan de wij vs. zij-mentaliteit. Want die dinge gebeuren nu eenmaal en is des mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dan krijgde hetzelfde effect zoals bij het VB: succesvol wegens verboden vrucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of welke behandeling zie jij zitten voor ongehuwde 16jarige zwangeren volgens de islamitische godsdienstbeleving?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben principieel tegen het gebruik van de 'negeerlijst' op dit forum (beroepsmisvorming ?), maar wat u daar schrijft heeft mij toch eventjes doen twijfelen. Om het even, ik gebruik die 'negeerlijst' niet, nog steeds niet. Mag ik u evenwel vriendelijk vragen uw berichtje één keer te herlezen, en dan eens goed te overpeinzen ? Ik hoop dat u begrijpt waarom ik dat vraag. Tot nog eens, djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]()
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Westerse zonen krijgen als opvoeding mee hoe ze vrouwen en vooral zwangere vrouwen moeten behandelen (respectvol en voorkomend). In islam mogen vrouwen worden afgeklopt als ze niet onderdanig genoeg zijn en indien de man zelfs maar vreest dat ze niet zullen gehoorzamen. Zwanger of niet zwanger. Negeer het vooral maar!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 oktober 2006 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een agressieve ideologie waarvan de belijders getuigen van een ongelofelijke starheid en achterlijkheid in hun denken. Ik ben islamofoob maar heb helemaal geen angst voor de islam. De term is dus verkeerd, maar bij gebrek aan beter valt er enkel die term te gebruiken. Laat zeggen dat ik mijn neus ophaal en evenveel weerzin heb voor die ideologie als voor een bord met spruitjes. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Dat kun je vergelijken met ;"zwijg dan".
![]() |
#180 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |