![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#162 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#163 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef immers toe dat CD&V nooit ofte nimmer nog zou durven uitpakken met harde katholieke items, zoals b.v. een Godfried ze hier vaak komt neerpoten. Of dwaal ik andermaal in jouw ogen, Kadé? |
||
![]() |
![]() |
#165 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nee, over die katholieke voorstellen geef ik je gelijk. Ze zijn inderdaad niet zo radicaal katholiek. Ze volgen de Christelijk geïnspireerde visie.
Superstaaf, straks begin ik nog te blozen ... ![]()
#166 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#168 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vind je dat het volstaat om éénmaal in je leven, rond je 12e/18e levensjaar, eens ZEER goed na te denken, om van dan af aan uw denkwereld voorgoed te laten invullen door de sekte van je toenmalige keuze? I.p.v. te brevieren, mediteer vandaag eens over volgende boutade: Gezond verstand is het pakket vooroordelen dat je rond je twintigste hebt opgebouwd. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#170 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mensen die alle momenten van gedacht veranderen zullen het nooit ver brengen in hun leven. Zij missen richting, stabiliteit en zingeving. Zij dolen. |
|
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verkies:
Ik wens:
Ik verlang:
Mijn wereld zit dus al een tijdje anders in elkaar, dan hoe jij het voor een mens uitstippelt............. Ben ik dan in jouw ogen echt abnormaal? Misschien wel, want gelukkig zijn is niet echt de norm........... |
||
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
- SS: "...kan niem. rechten laten gelden": de menselijke waardigheid gebiedt respect voor alle leven, jong EN oud. Van de egoïstische samenleving die u blijkbaar voorstaat wens ik geen deel uit te maken. Verder moet u maar doen wat u goed lijkt. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
J.N. |
|
![]() |
![]() |
#174 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Met de uitspraak van het 12de / 18de levensjaar neem ik aan dat u naar het Vormsel verwijst. Naar mijn mening volstaat het niet om slechts 1 maal te kiezen. Je kan op die leeftijd een keuze maken; maar je moet die keuze steeds blijven evalueren. Een visie waarvoor je kiest wanneer je 12 of 18 jaar bent hoeft niet per sé de opvatting te zijn waar je op je 35 of 75 achter staat. Godfried, Je schrijft: 'zij dolen'. Dit doet me denken aan een hoofdstukje over het geloof uit de oude Catechismus: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
- Voor heidenen, nee. (Maar het stukje spreekt duidelijk niet over heidenen) |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() 1: mijn beste vivant007, zal het programma van vivant nader bekijken, indien zij anti-cristen zijn zal mijn stem niet naar hun gaan ( kan zelf nog niet eens stemmen
![]() 2: als de CD&V de C weg doet, waarom zou zij dan wel eneens een kleur hebben, wat zijn ze dan? Een centrum partij? Misschien wel ja, maar toch! Dat oranje is juist de C, maarja de n-va heeft het oranje ook overgenomen! Thomas |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat me gewoon niet frustreren als ik b.v. te hoog gegrepen heb. De weg gaan is de echte bezigheid en belangrijker dan aankomen. |
||
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schreef Superstaaf:
De weg gaan is de echte bezigheid en belangrijker dan aankomen.[/quote] Dit doet me denken aan iemand die wist dat het niet nodig was om te hopen om toch te ondernemen, noch te slagen om wel degelijk te volharden. Voor mij lijkt het de ideale formule om niet gefrustreerd te geraken maar om wel degelijk rustigjes aan en zelfs spelenderwijs door het leven te glijden waardoor bijgevolg een zekere mate van rust en tevredenheid als vanzelfsprekend wordt ingebouwd. |
![]() |
![]() |
#179 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewustzijn verhogen is een leuke bezigheid. Niets meer achter zoeken. Wees blij dat het geen zin heeft. Dan kan je er zin aan geven zo je daar al behoefte toe voelt. |
||
![]() |