Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2007, 15:16   #161
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=eno2;2835051]
Citaat:

Dat is helemaal niet zeker, want mijn pensioen moeten ze me toch nasturen, waar ook ter wereld..
Maar buiten de EU moeten ze enkel het gelijkgestelde pensioen betalen als je daar je domiciel hebt.
Om je volledige pensioen te behouden moet je binnen de EU blijven of minstens om de 3 maanden in België verblijven voor een week en hier een vast adres hebben.

Citaat:
Je kan niet alles hebben, je struikelt er tenminste in de komende decennia gegarandeerd niet over overdreven overheidspampers voor de armen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2007, 23:17   #162
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Beste hurycane telde :

Citaat:
Het verschil tussen 940 en 530 is 400 geldeenheden en met dat verschil moet U dus alles betalen wat je hier wel krijgt. Ik geloof er ook geen snras van dat als U kinderen in U natte droom wonen en U er zelf zoveel hebt gezeten U hier nog steeds bent.

Ga en vervolg U droom, nog liever vandaag dan morgen zou ik zo zeggen...
Sorry voor het late antwoord !

Je antwoord waarom ik hier nog ben, uiteindelijk; staat in post #112. Ongevoelige of onkundige "napchard"; of beiden. Vertaald is dat - je bent blijkbaar een niet al te slim persoontje - : een énige zoon laat zijn (ongeneeslijk) zieke moeder niet achter en die verplanten naar het beloofde land ...

"Aapje" je staart je blind op mijn "avatar" ... dat zal wel de reden zijn van je aanhoudende onbeleefdheid ...

Beste Groeten.
Oud 8 augustus 2007, 01:42   #163
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
Beste hurycane telde :

Je antwoord waarom ik hier nog ben, uiteindelijk; staat in post #112. Ongevoelige of onkundige "napchard"; of beiden. Vertaald is dat - je bent blijkbaar een niet al te slim persoontje - : een énige zoon laat zijn (ongeneeslijk) zieke moeder niet achter en die verplanten naar het beloofde land ...

"Aapje" je staart je blind op mijn "avatar" ... dat zal wel de reden zijn van je aanhoudende onbeleefdheid ...

Beste Groeten.
Hurycane (what's in a name) kan je best negeren hoor, veel zinnigs heb ik heb hem hier nog niet zien vertellen
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2007, 08:50   #164
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
[
Maar buiten de EU moeten ze enkel het gelijkgestelde pensioen betalen als je daar je domiciel hebt.
Om je volledige pensioen te behouden moet je binnen de EU blijven of minstens om de 3 maanden in België verblijven voor een week en hier een vast adres hebben.
Nou nou, dan moet ik dat vlug eens checken, voor ik vertrek. Ik ken in elk geval een aantal expats die alleen maar één keer per jaar op de ambassade een 'acte de présence' ofte 'teken van leven' moesten doen en probleemloos pensioen nagestuurd krijgen.

Een domiciel is niet nodig en ik plan dat op te geven. Ik zit al heel mijn leven als een imbeciel op een domiciel.

Laatst gewijzigd door eno2 : 8 augustus 2007 om 08:50.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2007, 09:47   #165
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste hurycane telde :

Beste Groeten.
Niet te snel, ik ken enige kinderen die hun moeder zo snel mogelijk zouden willen achter en er nooit nog is mee te maken willen hebben.

Zelfs kinderen die zijn gaan horen of hun moeder niet an hun geboorteakte kan geschrapt worden.

Je moet dus wel erbij zetten dat je moeder heilig is voor jou.
Oud 8 augustus 2007, 10:22   #166
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Nou nou, dan moet ik dat vlug eens checken, voor ik vertrek. Ik ken in elk geval een aantal expats die alleen maar één keer per jaar op de ambassade een 'acte de présence' ofte 'teken van leven' moesten doen en probleemloos pensioen nagestuurd krijgen.

Een domiciel is niet nodig en ik plan dat op te geven. Ik zit al heel mijn leven als een imbeciel op een domiciel.
Ben daar zelf ook mee bezig en daar ik mij niet in het zak wil laten zetten heb ik dat eerst uitgezocht.

IN de EU landen en hun kolonies behoud je dus je volledige pensioen en je ziekteverzekering. Ook in de oud kolonies en protectoraten van Belgie behoud je alles.
Maar eens daarbuiten loop je dus veel kans een pakte verliezen.
Dat is trouwens de reden waarom weinig Marokkanen na hun pensioennering terug voorgoed naar Marokko gaan en hier een domicilie houden.
Ze krijgen daar slechts een gelijkgesteld pensioen uitbetaald en de rest verdwijnd tussen de pensioenkas hier en hun bankrekening ginder.

Je moet dat dus ook ginder even nakijken voor je vertrekt he.
Oud 9 augustus 2007, 11:19   #167
hurycane
Provinciaal Gedeputeerde

hurycane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Hurycane (what's in a name) kan je best negeren hoor, veel zinnigs heb ik heb hem hier nog niet zien vertellen
Dat is omdat je natuurlijk vol amerikaanse wijsheid zit.
hurycane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 11:23   #168
hurycane
Provinciaal Gedeputeerde

hurycane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste hurycane telde :

Beste Groeten.
Ja mijn innige deelneming met het overlijden van U moeder, maar nu is er toch niets meer dat U hier kan houden en de rest van U vlees en bloed zit in the USA, dus waarom jij nog niet ?

En ik staar me zeker niet blind op je avatar
hurycane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be