![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom zelf uit een groot gezin en terwijl er van mijn zusters bij zijn die niet eens de 90 halen en zijn er andere van mijn zusters die ruim de 130 halen. Zelfde ouders, zelfde opvoeding, zelfde gezin, zelfde sociale klasse en toch zulke grote verschillen. En bij de 25 kleinkinderen zijn er 19 die boven de 120 zitten, terwijl de kinderen van mijn rijkste en hoogst geschoolde zuster en schoonbroer juist het laagste IQ hebben van alle kleinkinderen. Het kleinkind met het hoogste IQ komt dan nog juist uit een gezin met alcoholmisbruik en sociaal achtergesteld tegenover de rest. Twee beroepsdoppers met collectieve. Je stelling gaat dus helemaal niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inzicht en denkvermogen hebben immers niets te maken met opvoeding, maar enkel met de persoon zelf. Hoewel ik dus wel volledig toegeef dat de meeste testen idd gebaseerd zijn op opleiding en westerse kennis. in een test gebaseerd op Afrikaanse kennis zouden wij waarschijnlijk amper boven de 40 geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die ik nog heb gezien zijn die op het internet en die zijn toch nog niet veranderd. Allemaal zuiver op westerse kennis gebaseerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zoek ook nog maar eens op het woord heuristiek, bias en onterechte veralgemening ...
![]() |
![]() |