![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij schrijft zelf die leugens neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bravo!
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, dit slaat langzamerhand toch echt alles!
Dus je schrijft iets en doet alsof dit van iemand anders is, en wanneer je er dan fifi onderkwakt is dat in orde? En dat zou de moderatie goedvinden? Dan kun je echt beter gewoon dit forum sluiten want dan staan er overal citaten met namen onder van mensen die dit nooit schreven, wat tot eindeloos gezeur en gekissebis leidt, nog erger dan nu al bezig is. Kan me echt niet voorstellen dat de moderatie het goed vind dat je citaten van medeforummers vervalst en dus anderen uitspraken toeschrijft die nooit gedaan werden, zolang er maar " fifi" onder staat! Hopelijk leest een moderator nog eens mee en krijgen we hier duidelijkheid over, van mij mag het ten onrechte beschuldigen van mensen over het vertellen van leugens of dit kinderachtige stropoppengedoe om anderen te " corrigeren" ook echt eens worden aangepakt, het verziekt discussies totaal omdat nooit onderbouwd wordt waarom die uitspraken gedaan worden en opvallend; steeds dezelfde forummers leggen zo iedere discussie plat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
er is heerst hier reeds een afwezigheid aan ethiek
![]() |
![]() |
#1785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1788 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Europa kaal gevreten is wat dan? Is voorkomen niet beter dan genezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 | |
|
![]() Citaat:
Waarom? Wel omdat de sprinkhanen met de oogst gaan lopen. Simpel toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 | |
|
![]() Citaat:
Maken dat de sprinkhanen hier weg zijn , pas dan kunnen wij terug oogsten waar we recht op hebben, zolang we met sprinkhanen zitten zal het beschikbare land steeds slechtere oogsten opleveren en gaan we naar de ondergang. draai en keer het zoals je wil. Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 januari 2012 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 | |
|
![]() Citaat:
Ware het niet dat jullie er zo een big deal van maakten, er was al lang terug een normale discussie, denkt ge niet?
![]() |
![]() |
#1792 |
|
![]()
![]() |
#1793 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet waarom ge u daarover zo druk maakt.
![]() |
![]() |
#1794 | |
|
![]() Citaat:
Ik gebruik die techniek slechts in 1 specifiek geval, namelijk als iemand mij een mening toeschrijft waarvan hij/zij heel goed weet dat het leugens zijn. Ik pas dan de mening die MIJ toegeschreven wordt aan aan MIJN werkelijke mening. Het lijkt me maar evident dat dit toegestaan is. Mocht ik nu, zoals Esperanza doet, gewone quotes totaal gaan aanpassen naar zaken die er niets mee te maken hebben, dan volg ik u, dat draagt inderdaad weinig toe aan de discussie. Even min als de stropoppen waarover hier uiteindelijk gaat. En dit is het laatste wat ik hierover in deze draad ga neerpennen.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 5 januari 2012 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg er mijn gedacht over. Ik vind het een kinderachtige 'discussietechniek' uit een ver internet-forumverleden (passé) Het verwonderde me wél dat jij er aan meedeed. Maar laat je vooral door mij niet tegenhouden om zo te reageren...
![]() |
![]() |
![]() |
#1796 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weerleg leugens onder de originele, niet-vervalste quote. Citaat:
Pas quotes aan zoveel ge wilt. Wie het bij mij doet gaat voorgoed de negeerlijst op, want het soort discussie dat quotevervalsing teweegbrengt, daar heb ik geen zin in, daar is mijn vrije tijd me te dierbaar voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1261 Daar had je geen weerwoord op, de spreidstand was tè pijnlijk, dus ben je maar gaan 'fify'en'! Dat is 't forum 'verzieken', en indirect ook de 'maatschappij'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 januari 2012 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is doodsimpel willen domineren, sensureren en die houding is nefast binnen een discussie; voor anderen. Wanneer u geen argumenten heeft om iets te weerleggen moet u gewoon niet reageren, enkel met argumenten kunt u een discussie voeren en met niets maar dan ook niets anders! Ik hoop echt dat de moderatie meeleest, want dergelijke attitude zorgt voor heel wat irritatie, wrevel en frustraties op dit forum. |
|
![]() |
![]() |