![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zult er wel niet mee akkoord gaan, maar probeer toch maar eens die goede raad van arbiter op te volgen. Want hij heeft gelijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 juli 2011 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1862 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
4 posts van de 439 zijn van mij. Daaraan ligt het dus niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1863 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...56&postcount=1
Da's dus puur racisme, maar 'k neem aan dat men dat door de vingers ziet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1865 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1867 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1868 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1869 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
nice one
![]() |
![]() |
#1870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is en blijft dat u me homofoob noemt, terwijl ik aan geen enkele omschrijving of verklaring van het woord voldoe, gegeven in alle woordenboeken of encyclopedie. En dat is weldegelijk een knallend voorbeeld van het niet respectvol omgaan met de mening van anderen. U veroordeelt en bestempelt me voor mijn mening. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1871 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarmee je aangeeft dat je stelling voor discussie vatbaar is. Een andere mening hebben is niet "niet respectvol omgaan met mekaars mening". Kan je nu een citaat met link geven waar ik niet respectvol omga met de mening van een ander. http://forum.politics.be/showthread....36#post5573936 Dit bijvoorbeeld, is niet respectvol omgaan met de mening van een ander. http://forum.politics.be/showthread....58#post5018958 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1872 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik start hier geen discussie op. Ik geef gewoon, op vraag van jou, een link waar je niet respectvol omgaat met de mening van iemand anders. Jij bent het die de discussie weer opstart en ik ben het die dat niet wil. Je noemt me totaal onterecht een homofoob. Moet ik dat zien als een teken van respect misschien? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 juli 2011 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1873 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
(met link naar je overeenkomstige citaten) Iemand een zeveraar noemen (Wat ben jij toch een zeveraar zeg.) omdat je het niet kan halen in een discussie vind ik niet respectvol omgaan met de mening van een ander. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1874 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat doet er eigenlijk niet toe. Iemand een homofoob noemen, terecht of niet, is geen respectvolle benadering, waar het over ging. Citaat:
Ik ga er dan ook niet prat op dat ik respect heb voor alles en iedereen op dit forum. Jij daarentegen daagt mensen uit om een te tonen aan de hand van een linkje waar jij dat dan wel zou gedaan hebben. En dat heb je gedaan. En dat werd met een linkje aangetoond. Daarover doordrammen, oude discussies weer opstarten en doen alsof ik uw beweringen ivm respect eigen zou gemaakt hebben, getuigt trouwens ook niet van respect. Dat lijkt mij meer het gedrag van een rampetampend klein kind dat zijn fout niet wil toegeven, naar anderen wijst en over andere dingen wil beginnen. Maar niet het gedrag van iemand die respect heeft voor de mening van iemand anders. Maar je doet maar hoor... Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1875 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Artisjok? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1877 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1878 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geeft respectvol een samenvatting van wat ge al geschreven hebt. Hij geeft zelfs aan waar, zodat iedereen kan zien dat het correct is. Waar zit het gebrek aan respect?
![]() |
![]() |
#1879 |
Minister
|
![]() Hij wil, net zoals een aantal anderen dat ook al hebben laten blijken, jouw antwoord wel eens weten op de vragen die ik je nu al een aantal keer gesteld heb.
![]() |
#1880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |